Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 22 van 26
Pagina 22 van 26 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26
Re: Hoe is het met..
Horus heeft een online magazine opgestart en een uitgeverijTheeleut schreef:Er schiet me weer een naam binnen, Horus. Daar had jij toch contact mee Lejow? Is zij ooit nog teruggekomen?
Verder qua gezondheid niet heel goed
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:Lejow schreef:Theeleut schreef:Ja, die ken ik ook nog!!! Ineens was ze weg._MamaRosa_ schreef:Voor de die hards: Wie kent Engel nog? Paranormaal begaafd, jong getrouwd destijds volgens mij. Hele blonde haren.
Jaaa ken ik ook nog
Was dat niet cleo? Of nee zij was niet getrouwd zeker.
Neee Engel was niet Cleo!
Ik vond Engel altijd een heel mysterieus meisje..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Ik vind dat er niks mis is met de sieraden hoor, maar het is meer... een hele site gewijd aan één persoon met een hoeveelheid foto's waar je U tegen zegt en een bende informatie waarvan ik denk: moet dat worldwide verspreidt worden? Ik vind het gewoon overdone. Social media, oké, maar een site vernoemen naar je naam?
Mijn mening dus.
Oh en 'Ik ben Zita...'
Gast- Gast
Ja, Engel herinner ik me ook nog. Ben wel benieuwd hoe het met haar is.
Verder ben ik benieuwd hoe het met Cleo is.
Verder ben ik benieuwd hoe het met Cleo is.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Daar heeft toch niemand last van? Als zij het leuk vindt, waarom niet? Ik snap niet waarom er hier zo lelijk over haar gedaan wordt.Youandi schreef:Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Ik vind dat er niks mis is met de sieraden hoor, maar het is meer... een hele site gewijd aan één persoon met een hoeveelheid foto's waar je U tegen zegt en een bende informatie waarvan ik denk: moet dat worldwide verspreidt worden? Ik vind het gewoon overdone. Social media, oké, maar een site vernoemen naar je naam?
Mijn mening dus.
Oh en 'Ik ben Zita...'
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Daar heeft toch niemand last van? Als zij het leuk vindt, waarom niet? Ik snap niet waarom er hier zo lelijk over haar gedaan wordt.Youandi schreef:Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Mijn mening dus.
Oh en 'Ik ben Zita...'
Dat is ook zo, fijn dat ze zo'n leuke hobby heeft. Maar daar mag ik toch wel mijn mening op los laten? Ik zeg toch niks over haar persoon zelf? Ze is vast heel lief
Gast- Gast
Ik vind het ook nogal overdone hoor. Een site naar jezelf noemen, vanuit zakelijk oogpunt snap ik dat nog, maar er staat zó veel prive info op....Youandi schreef:Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Mijn mening dus.
Oh en 'Ik ben Zita...'
Gast- Gast
Maar is het zoveel anders dan blogs die sommige mensen bijhouden? Of een Facebookpagina? Sommige mensen plaatsen daar ook werkelijk alles op.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Met Pitbullgup gaat het goed!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Megara schreef:Mijn virusscanner heeft de website van Goitske geblokkeerd.
Bij mij ook. Ook al ken ik de site nog wel van 'vroeger', wilde even kijken of er misschien iets veranderd was. Maar helaas. Geen stiekem spieken. *Ik voel me bijna betrapt dat ik even wilde gluren*
Gast- Gast
Wat ik me trouwens afvroeg; Heeft iemand weleens wat gehoord van de meiden die alles bij elkaar hebben gefaked? Of het meisje dat de foto's van volgens mij Nina Nona had gestolen en het leven van NN had toegeeigend?
Ik weet even niet meer hoe de meiden heten. Sense en nog iemand met een Beer staat mij bij. Maar toen kwam ik nog niet op het forum.
Ik weet even niet meer hoe de meiden heten. Sense en nog iemand met een Beer staat mij bij. Maar toen kwam ik nog niet op het forum.
Gast- Gast
Sens was niet fake. En haar vriend Beer ook niet. Ze waren wel de pispaaltjes op het forum, er waren altijd veel ergernissen rondom Sens. Ze was ook 50+ ofzo en behoorlijk betweterig.
Engel kan ik me ook nog ged herinneren, ik vond haar interessant met haar paranormale gaven. Was zij dezelfde persoon als Applegreen? Haar vond ik zo lief.
Engel kan ik me ook nog ged herinneren, ik vond haar interessant met haar paranormale gaven. Was zij dezelfde persoon als Applegreen? Haar vond ik zo lief.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Sens was niet fake. En haar vriend Beer ook niet. Ze waren wel de pispaaltjes op het forum, er waren altijd veel ergernissen rondom Sens. Ze was ook 50+ ofzo en behoorlijk betweterig.
Dan ben ik in de war. Dan was het Mildred? Want nu jij het zo verteld, komen de verhalen inderdaad weer boven. Over dat ze veel ouder was en heel betweterig en belerend was.
Gast- Gast
En ik mis Tararie (of iets in die richting..)!
Zij gaf party's voor sexartikelen als ik me niet vergis.
Zij gaf party's voor sexartikelen als ik me niet vergis.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Met een badeend als avatar? Dat was ook een leuke forummer. Geen idee of ze nog actief is onder een andere naam.
Gast- Gast
Maura schreef:Lady4 schreef:Sens was niet fake. En haar vriend Beer ook niet. Ze waren wel de pispaaltjes op het forum, er waren altijd veel ergernissen rondom Sens. Ze was ook 50+ ofzo en behoorlijk betweterig.
Dan ben ik in de war. Dan was het Mildred? Want nu jij het zo verteld, komen de verhalen inderdaad weer boven. Over dat ze veel ouder was en heel betweterig en belerend was.
Dat was Mildred inderdaad.
Lady4- Ratel
Megara schreef:Met een badeend als avatar? Dat was ook een leuke forummer. Geen idee of ze nog actief is onder een andere naam.
'Badeendje' komt hier nog steeds, onder een andere aam. Zij is redelijk actief.
Lady4- Ratel
Wat ik me meen te herinneren had Tararie inderdaad een badeend als avatar!Megara schreef:Met een badeend als avatar? Dat was ook een leuke forummer. Geen idee of ze nog actief is onder een andere naam.
Vond haar ook altijd erg leuk!
Dat weet ik zo niet meer. Ben wel benieuwd wie jij dan was!
Lady4- Ratel
Ik lees al jaren mee en heb me voorgenomen om hier wat actiever te wordenLady4 schreef:Dat weet ik zo niet meer. Ben wel benieuwd wie jij dan was!
Goedzo!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:
Nee, dat was een ander meisje.
Gast- Gast
Pagina 22 van 26 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26
Pagina 22 van 26
Permissies van dit forum: