Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 19 van 26
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Re: Hoe is het met..
Reva schreef:_MamaRosa_ schreef:Wie had ook alweer haar vriend op haar netvlies staan?? Ik haalde 'm ook zo weer voor me, en het klopt. Haha!
Ik Rol al tien minuten gierend over de bank, één van de foto's op mijn netvlies zag ik net op de site
En ik weet denk ik wel welke, als je op hun namen klikt verschijnt ie. Toch?
En de naam waar ik niet op kwam is Crapbag, de naam daarvoor weet ik niet meer.
Gast- Gast
En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Gast- Gast
Kruikje?_MamaRosa_ schreef: En de naam waar ik niet op kwam is Crapbag, de naam daarvoor weet ik niet meer.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Kruikje?_MamaRosa_ schreef: En de naam waar ik niet op kwam is Crapbag, de naam daarvoor weet ik niet meer.
Ja!
Gast- Gast
Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Dan weet ik niet meer wie het was. Was het wel inge die een poes (een zwarte) naar jou/iemand anders vernoemd had ? Sorry ik onthou echt de stomste dingenReva schreef:Barbabella schreef:Het kan ook iemand anders geweest zijn hoor, maar dr staat me iets van bij dat de echte naam bobbie zou zijn, en dat bleek niet waar te zijn, zoiets. Heel lang geleden dus ik weet niet meer precies wat het wasReva schreef:Sunprincess schreef:Barbabella schreef:Dat waren toch die 2 vriendinnen waarvan er 1 vanalles gelogen bleek te hebben? Kan me iets herinneren dat ze erg aanwezig waren, het irriteerde me toen wel eensSunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Volgens mij hebben ze niet gelogen. Van Reva wist ik ook niet maar nu ik het weet, klopt het ook wel weer. Leuk!!!
Wie was jij dan?
Volgens mij ook niet . Barbabella?
Ow en Hoi richting de mensen met vallende kwartjes . Algemeen bekend dacht ik toch wel.
Kent iemand Gogo nog ?
Geen idee wie dat was, niet Inge iig.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
Ik zie ook niets heel ernstigs
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Barbabella schreef:Dan weet ik niet meer wie het was. Was het wel inge die een poes (een zwarte) naar jou/iemand anders vernoemd had ? Sorry ik onthou echt de stomste dingenReva schreef:Barbabella schreef:Het kan ook iemand anders geweest zijn hoor, maar dr staat me iets van bij dat de echte naam bobbie zou zijn, en dat bleek niet waar te zijn, zoiets. Heel lang geleden dus ik weet niet meer precies wat het wasReva schreef:Sunprincess schreef:Barbabella schreef:Dat waren toch die 2 vriendinnen waarvan er 1 vanalles gelogen bleek te hebben? Kan me iets herinneren dat ze erg aanwezig waren, het irriteerde me toen wel eensSunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Volgens mij hebben ze niet gelogen. Van Reva wist ik ook niet maar nu ik het weet, klopt het ook wel weer. Leuk!!!
Wie was jij dan?
Volgens mij ook niet . Barbabella?
Ow en Hoi richting de mensen met vallende kwartjes . Algemeen bekend dacht ik toch wel.
Kent iemand Gogo nog ?
Geen idee wie dat was, niet Inge iig.
Je hebt denk ik echt de verkeerde in je hoofd
Gast- Gast
Zeg, waarom worden vragen over Smikkel stelselmatig genegeerd ?
Twellie- Ratel
Monte schreef:Is dit niet een beetje een overdreven reactie, zo erg is het toch niet?Youandi schreef:En bedankt. Ik kende die hele meid niet, maar nu heb ik goitske.nl gegoogled en...
En dat vind ik ook. Goitske maakte sieraden en had een website. En die website promote ze en ze kreeg een ban, daardoor toch? En zowel Goitske als haar sieraden waren neit zo erg.
Gast- Gast
ohw ja goitske. En idd die foto die plaatste ze ook altijd op het forum
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Barbabella, bedoel jij niet Kruikje/Crapbag?
Zij was toch ook model? Was een heel mooi meisje weet ik nog.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Tuinstoel schreef:Zeg, waarom worden vragen over Smikkel stelselmatig genegeerd ?
Omdat de mensen die haar kennen daar niets over kwijt willen. En dat mag volgens mij gewoon.
Gast- Gast
Zoey schreef:Weet iemand ook hoe het met Mini is? Ze woonde op een boot met haar man en had een dochtertje. S.tacy volgens mij? Ze showde ook heel vaak foto's van haar prachtige trouwjurk!
Hier ben ik, ik ben er nog wel. Ik lees mee, maar post heel weinig. Druk, druk, druk!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Shit ik zie echt een foto voor me van een wat steviger meisje met een zwart katje en in mn hoofd link ik die aan de naam ingetjuh18 laat maar
Barbabella- Prater
Ja dat zou goed kunnen !Didi schreef:Barbabella, bedoel jij niet Kruikje/Crapbag?
Barbabella- Prater
Stofzuiger schreef:Rapa Nui: wie was jij op vorige forum? Of had je toen ook deze naam?
Gewoon ook deze naam, maar ik las/lees meer dan ik reageer(de).
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Barbabella schreef:Shit ik zie echt een foto voor me van een wat steviger meisje met een zwart katje en in mn hoofd link ik die aan de naam ingetjuh18 laat maar
Ja doei, je gaat maar nadenken, je laat ons nu met een half verhaal zitten
Gast- Gast
Ik snap het. Vind het wel bijzonder dat je mij nog herinner terwijl ik jaren weggeweest ben.rapa nui schreef:Stofzuiger schreef:Rapa Nui: wie was jij op vorige forum? Of had je toen ook deze naam?
Gewoon ook deze naam, maar ik las/lees meer dan ik reageer(de).
Gast- Gast
Maura schreef:Tuinstoel schreef:Zeg, waarom worden vragen over Smikkel stelselmatig genegeerd ?
Omdat de mensen die haar kennen daar niets over kwijt willen. En dat mag volgens mij gewoon.
Volgens mij mag dat ook gewoon , maar ik wist niet het een of ander issue was en het is gewoon oprechte belangstelling omdat ik Smikkel een leuke forummer vind.
Twellie- Ratel
Oke nog een poging: Inge en kruikje? waren vriendjes en kruikje zou bobbie heten en inge dr kat hete toen ook bobbie. En dat bobbie verhaal was vrij serieus omdat ze zo'n speciale naam had en iemand heeft haar toen ontmaskerd. Zo zit het in mn hoofd maar krijg het idee dat ik dat gedroomd hebReva schreef:Barbabella schreef:Shit ik zie echt een foto voor me van een wat steviger meisje met een zwart katje en in mn hoofd link ik die aan de naam ingetjuh18 laat maar
Barbabella- Prater
Kruik heeft wel een tijdje de forumnaam Bobbie (of iets in die richting) gehad, maar dat is niet haar echte naam, haar echte naam wist iedereen ook wel volgens mij. Inge noemde haar altijd een afkorting van haar echte naam buiten het forum om, dus die wist dat ook
Laatst aangepast door Reva op wo 25 apr 2012 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Barbabella schreef:Oke nog een poging: Inge en kruikje? waren vriendjes en kruikje zou bobbie heten en inge dr kat hete toen ook bobbie. En dat bobbie verhaal was vrij serieus omdat ze zo'n speciale naam had en iemand heeft haar toen ontmaskerd. Zo zit het in mn hoofd maar krijg het idee dat ik dat gedroomd hebReva schreef:Barbabella schreef:Shit ik zie echt een foto voor me van een wat steviger meisje met een zwart katje en in mn hoofd link ik die aan de naam ingetjuh18 laat maar
Je zit wel goed met die naam hoor. Ik weet alleen niet zeker of dat Bobbie was wat ze verzon, maar ze had wel gezegd dat ze een 'vreemde' naam had, wat dus niet zo bleek te zijn. Was het niet gewoon Bob?
Gast- Gast
Ik weet echt bijna zeker dat ze een tijd heeft volgehouden dat het haar echte naam was. De forummers hebben het haar toen wel vergeven bobbelebopsie ofzo was toch haar forumnaam toen ?
Barbabella- Prater
Pagina 19 van 26 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26
Pagina 19 van 26
Permissies van dit forum: