Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 17 van 26
Pagina 17 van 26 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26
Re: Hoe is het met..
@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Oh wow als je op die naam van Sens googled, kom je allemaal sieraden dingen tegen. Maar haar eigen website doet het niet meer. Deed zij dat, sieraden maken? Kan ik me niet meer herinneren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Naam komt wel naar boven, maar haar website bestaat niet meer. Nu heb ik even snel gegoogled, misschien bij beter speurwerk dat er meer te vinden is, maar zo onwijs boeiend was het niet...
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zag het ook ja. Ze maakte schilderijen geloof ik.Marin schreef:Oh wow als je op die naam van Sens googled, kom je allemaal sieraden dingen tegen. Maar haar eigen website doet het niet meer. Deed zij dat, sieraden maken? Kan ik me niet meer herinneren.
Theeleut- Prater
rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Jazekers! Mede twinmom!
Gast- Gast
TBIB schreef:Theeleut schreef:
Er was toch ook iets met Snoesjuh of zo, die werd bedreigt en mocht niet meer komen als ik het goed onthouden heb.
Haar ouders vonden het toen niet goed dat ze mensen via een forum leerde kennen dacht ik.
Ze is toen nog wel onder andere namen gekomen en is hier volgens mij ook nog onder een andere naam geweest.
Ik weet niet of ze nu nog komt.
Bedoel je die Belgische Snoesjuh? Of iemand anders? Want zij komt hier nog.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had! Ben ook heel lang weggeweest en sinds ruim 1,5 jaar weer terug.rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 25 apr 2012 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theeleut schreef:Naam komt wel naar boven, maar haar website bestaat niet meer. Nu heb ik even snel gegoogled, misschien bij beter speurwerk dat er meer te vinden is, maar zo onwijs boeiend was het niet...
Plaatje doet het denk ik zo niet, als je op afbeeldingen zoekt zie je wel haar site, maar die krijg je niet geopend. En je ziet ook een rossige vrouw, dat is ze volgens mij, of niet??
Hij doet het dus! En nee, denk niet dat het die vrouw is. Gek, ik zie haar zo voor me, met die eeuwige foto die ze altijd plaatste!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 25 apr 2012 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohja en Gabanna?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Echt hier valt een méga kwartje!! Vroeg me altijd al af hoe jij hiervoor heette, althans dáárvoor dan.Stofzuiger schreef:Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had!rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Theeleut- Prater
Dat is echt een jaar of 6,5 geleden, was toen pas getrouwd. (Voel me nu oud...)Theeleut schreef:Echt hier valt een méga kwartje!! Vroeg me altijd al af hoe jij hiervoor heette, althans dáárvoor dan.Stofzuiger schreef:Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had!rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Gast- Gast
www.beagetsy.com komt er naar boven bij alle afbeeldingen, ga het ff bekijken.
Doet dus niet....
Doet dus niet....
Gast- Gast
Hoe heette je daarna dan? Ik weet wel PM, en daarvoor ben ik even kwijt, maar daarvoor dus? Snap je het nog hahaStofzuiger schreef:Dat is echt een jaar of 6,5 geleden, was toen pas getrouwd. (Voel me nu oud...)Theeleut schreef:Echt hier valt een méga kwartje!! Vroeg me altijd al af hoe jij hiervoor heette, althans dáárvoor dan.Stofzuiger schreef:Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had!rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Theeleut- Prater
Vreemd. Misschien is ze ermee gestopt, of is er iets met haar gebeurd._MamaRosa_ schreef:www.beagetsy.com komt er naar boven bij alle afbeeldingen, ga het ff bekijken.
Doet dus niet....
Theeleut- Prater
Ik ben jaren hier niet geweest. Pas toen ik zwanger wilde worden ben ik weer op zoek gegaan naar het forum.Theeleut schreef:Hoe heette je daarna dan? Ik weet wel PM, en daarvoor ben ik even kwijt, maar daarvoor dus? Snap je het nog hahaStofzuiger schreef:Dat is echt een jaar of 6,5 geleden, was toen pas getrouwd. (Voel me nu oud...)Theeleut schreef:Echt hier valt een méga kwartje!! Vroeg me altijd al af hoe jij hiervoor heette, althans dáárvoor dan.Stofzuiger schreef:Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had!rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Gast- Gast
Vandaar! Ik ben je inderdaad pas weer geen zien toen je zwanger was dan. Die naamsveranderingen heb ik wel meegekregenStofzuiger schreef:Ik ben jaren hier niet geweest. Pas toen ik zwanger wilde worden ben ik weer op zoek gegaan naar het forum.Theeleut schreef:Hoe heette je daarna dan? Ik weet wel PM, en daarvoor ben ik even kwijt, maar daarvoor dus? Snap je het nog hahaStofzuiger schreef:Dat is echt een jaar of 6,5 geleden, was toen pas getrouwd. (Voel me nu oud...)Theeleut schreef:Echt hier valt een méga kwartje!! Vroeg me altijd al af hoe jij hiervoor heette, althans dáárvoor dan.Stofzuiger schreef:Jij hebt een goed geheugen, dat is echt jaren terug dat ik die naam had!rapa nui schreef:@ Mama Rosa:weet jij of Blondine (dacht dat dat haar naam was) onder een andere naam op het forum komt? Ik vond haar indertijd best wel sympathiek en had het idee dat julllie onderling ook contact hadden.
Theeleut- Prater
Barbabella schreef:Dat waren toch die 2 vriendinnen waarvan er 1 vanalles gelogen bleek te hebben? Kan me iets herinneren dat ze erg aanwezig waren, het irriteerde me toen wel eensSunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Volgens mij hebben ze niet gelogen. Van Reva wist ik ook niet maar nu ik het weet, klopt het ook wel weer. Leuk!!!
Wie was jij dan?
Gast- Gast
Theeleut, dat klopt dus helemaal, in tussentijd bestond ik niet op het forum Pas rond de tijd dat ik zwanger wilde worden zocht ik een plekje om er over te kunnen kletsen en herinnerde ik me het forum. En nu ben ik verslaafd
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Theeleut, dat klopt dus helemaal, in tussentijd bestond ik niet op het forum Pas rond de tijd dat ik zwanger wilde worden zocht ik een plekje om er over te kunnen kletsen en herinnerde ik me het forum. En nu ben ik verslaafd
Errug verslaafd!
Gast- Gast
Ssssstttt..._MamaRosa_ schreef:Stofzuiger schreef:Theeleut, dat klopt dus helemaal, in tussentijd bestond ik niet op het forum Pas rond de tijd dat ik zwanger wilde worden zocht ik een plekje om er over te kunnen kletsen en herinnerde ik me het forum. En nu ben ik verslaafd
Errug verslaafd!
Gast- Gast
Komt Marjolaine hier nog, die vriendin van Carrie? Ik gok van niet hoor, maar kan het altijd proberen natuurlijk
En ik vraag me af hoe het nu met Smikkell is. Ineens van het forum verdwenen, ik vraag me af waarom ze ineens besloten heeft hier niet meer te komen en met sommigen geen contact meer te hebben.
En ik vraag me af hoe het nu met Smikkell is. Ineens van het forum verdwenen, ik vraag me af waarom ze ineens besloten heeft hier niet meer te komen en met sommigen geen contact meer te hebben.
Gast- Gast
En hoe heette dat meisje ookalsweer die ook sieraden maakte en daar reclame over maakte. Zij kreeg een ban dacht ik. Ik weet nig wel dat haar vriend echt idiote bijnamen voor haar had en dat ze iets stevig was. Goitske ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt. Moet bij haar altijd gelijk aan steunzolen denken, vraag me niet waarom...Chance schreef:En hoe heette dat meisje ookalsweer die ook sieraden maakte en daar reclame over maakte. Zij kreeg een ban dacht ik. Ik weet nig wel dat haar vriend echt idiote bijnamen voor haar had en dat ze iets stevig was. Goitske ofzo?
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Rouge schreef:Ohja en Gabanna?
Wie was dat ook alweer?
Was zij niet dat meisje dat aan het daten was met BN-ers of een vriend had die (prof) voetballer was?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Pagina 17 van 26 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 26
Pagina 17 van 26
Permissies van dit forum: