Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 16 van 26
Pagina 16 van 26 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26
Re: Hoe is het met..
TBIB schreef:Sunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Had Tobi toen niet een MP3 speler ofzo beloofd aan een meisje dat in het ziekenhuis lag?
Nee Tobi is R.eva
Tan (met cijfertjes geloof ik) was dat van die iPod.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Had Tobi toen niet een MP3 speler ofzo beloofd aan een meisje dat in het ziekenhuis lag?
Dat was toch Tanja ofzo?
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Nee, dat was tan o.i.d. was ook een rel volgens mij.TBIB schreef:Sunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
En wie herinnert zich witte oleander nog en tigerlily? Die waren in het dagelijks leven toch ook vriendinnen ? Witte oleander had een zoontje en een brede vriend
Ben ook benieuwd naar jacolien en gurkiexl
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ooooh, haha.
Ok, begint ook met een T
Nooit geweten trouwens dat Tobi nu R.eva is....
Ok, begint ook met een T
Nooit geweten trouwens dat Tobi nu R.eva is....
Gast- Gast
Dat waren toch die 2 vriendinnen waarvan er 1 vanalles gelogen bleek te hebben? Kan me iets herinneren dat ze erg aanwezig waren, het irriteerde me toen wel eensSunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ja white oleander(hailey, suzy-q) ben ik ook wel benieuwd naar. Wilde zij toen niet ooit nog een tweede kindje met haar vriend?(want dat was niet de vader van haar zoontje toch?). Ik weet nog goed dat ze foto's plaatste van een fotoshoot, haar vriend was inderdaad heel erg breedRouge schreef:En wie herinnert zich witte oleander nog en tigerlily? Die waren in het dagelijks leven toch ook vriendinnen ? Witte oleander had een zoontje en een brede vriend
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:TBIB schreef:Sunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Nee Tobi is R.eva
Dit heb ik echt nooit geweten..
Gast- Gast
Jaya schreef:Dit heb ik echt nooit geweten..
Nee bij mij valt ook echt een giga kwartje.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zo, ik heb ook ineens het licht gezien! Wat leuk dat je er nog bent Reva!
Gast- Gast
En haar man was zogenaamd tijdens tijdens hun huwelijksreis met haar beste vriendin/getuige naar bed geweest.Marin schreef:Tan (met cijfertjes geloof ik) was dat van die iPod.
Gast- Gast
Nee, zij was niet getrouwd.freakielief schreef:En haar man was zogenaamd tijdens tijdens hun huwelijksreis met haar beste vriendin/getuige naar bed geweest.Marin schreef:Tan (met cijfertjes geloof ik) was dat van die iPod.
Gast- Gast
Was idd niet de vader van haar zoontje, maar haar zoon zal zo inmiddels ook wel op het voortgezet onderwijs zittenMonte schreef:Ja white oleander(hailey, suzy-q) ben ik ook wel benieuwd naar. Wilde zij toen niet ooit nog een tweede kindje met haar vriend?(want dat was niet de vader van haar zoontje toch?). Ik weet nog goed dat ze foto's plaatste van een fotoshoot, haar vriend was inderdaad heel erg breedRouge schreef:En wie herinnert zich witte oleander nog en tigerlily? Die waren in het dagelijks leven toch ook vriendinnen ? Witte oleander had een zoontje en een brede vriend
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Nee, dat was Tan82
Oh, zie dat 't er al staat.
Er was ook iemand die in van die webcamsex-reclamespotjes zat. Ze had een zoontje en een vriend. Damn, hoe heette zij ook alweer?
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Rouge schreef:Was idd niet de vader van haar zoontje, maar haar zoon zal zo inmiddels ook wel op het voortgezet onderwijs zittenMonte schreef:Ja white oleander(hailey, suzy-q) ben ik ook wel benieuwd naar. Wilde zij toen niet ooit nog een tweede kindje met haar vriend?(want dat was niet de vader van haar zoontje toch?). Ik weet nog goed dat ze foto's plaatste van een fotoshoot, haar vriend was inderdaad heel erg breedRouge schreef:En wie herinnert zich witte oleander nog en tigerlily? Die waren in het dagelijks leven toch ook vriendinnen ? Witte oleander had een zoontje en een brede vriend
Zoontje was toen toch al een jaar of 5? En dat is denk ik ook al wel 10 jaar geleden.
En dat van Reva wist ik ook niet, ik was al zeer benieuwd wie ze nu eigenlijk was, maar eindelijk weet ook ik het.
Gast- Gast
Zwangerkipje daarna mamakip ofzozoontje heette Sam.vliegeraar schreef:TBIB schreef:Sunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Nee, dat was Tan82
Oh, zie dat 't er al staat.
Er was ook iemand die in van die webcamsex-reclamespotjes zat. Ze had een zoontje en een vriend. Damn, hoe heette zij ook alweer?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik weet niet of het in dit topic was of in een ander topic, maar toen heb ik ook naar haar gevraagd. Ibbeltje heeft nog wel eens contact met haar en zij gaf toen aan dat het wel redelijk ging met Lotus, maar dat ze niet meer zo veel behoeft aan forummen had.Carra schreef:Hoe is het met Lotus aka donderwolkje?
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Leuk om al die namen van vroegûh weer voorbij te zien komen, klopt die zin wel
Zal ook eens graven in me geheugen...
Ik vroeg me ook af hoe het met ingetjuh gaat, misschien dat Reva dat weet. Bij mij viel ook ineens een kwartje zeg!
Er was toch ook iets met Snoesjuh of zo, die werd bedreigt en mocht niet meer komen als ik het goed onthouden heb.
Hoe heette Senual ook alweer in het echt? Zou haar website nog bestaan?
Zal ook eens graven in me geheugen...
Ik vroeg me ook af hoe het met ingetjuh gaat, misschien dat Reva dat weet. Bij mij viel ook ineens een kwartje zeg!
Er was toch ook iets met Snoesjuh of zo, die werd bedreigt en mocht niet meer komen als ik het goed onthouden heb.
Hoe heette Senual ook alweer in het echt? Zou haar website nog bestaan?
Theeleut- Prater
Hoe zou het gaan met dat meisje van ik dacht in de 20 die een vriend van ruim 40 had?(was dat niet applegreen of green apple?)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Hoe zou het gaan met dat meisje van ik dacht in de 20 die een vriend van ruim 40 had?(was dat niet applegreen of green apple?)
Die komt heel af en toe nog wel eens hier. Ik heb haar in elk geval op Facebook en het gaat goed met haar, ze heeft een nieuwe vriend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Esperanza schreef:Ik weet niet of het in dit topic was of in een ander topic, maar toen heb ik ook naar haar gevraagd. Ibbeltje heeft nog wel eens contact met haar en zij gaf toen aan dat het wel redelijk ging met Lotus, maar dat ze niet meer zo veel behoeft aan forummen had.Carra schreef:Hoe is het met Lotus aka donderwolkje?
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Heb al even niet meer gesproken, geen idee hoe het nu gaat. Ik zal eens aan haar laten weten dat er naar haar gevraagd wordt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Theeleut schreef:
Haar ouders vonden het toen niet goed dat ze mensen via een forum leerde kennen dacht ik.
Ze is toen nog wel onder andere namen gekomen en is hier volgens mij ook nog onder een andere naam geweest.
Ik weet niet of ze nu nog komt.
Gast- Gast
Ja, zo zat het TBIB! Thx voor de update
Laaaaaaáng geleden had je ook Parisgirl en Brownie, zij woonde ik Denemarken dacht ik, zijn die ooit nog teruggekomen na wat ze Lejow hadden geflikt?
En Marjoleine, komt zij hier nog?
Laaaaaaáng geleden had je ook Parisgirl en Brownie, zij woonde ik Denemarken dacht ik, zijn die ooit nog teruggekomen na wat ze Lejow hadden geflikt?
En Marjoleine, komt zij hier nog?
Theeleut- Prater
TBIB schreef:Theeleut schreef:
Haar ouders vonden het toen niet goed dat ze mensen via een forum leerde kennen dacht ik.
Ze is toen nog wel onder andere namen gekomen en is hier volgens mij ook nog onder een andere naam geweest.
Volgens mij komt ze hier nog wel, of ik heb een ander voor me.
En Sensual heet toch Be.a Gr.aansma?
Gast- Gast
Jaaah, dat was het, meteen ff googlen_MamaRosa_ schreef:TBIB schreef:Theeleut schreef:
Volgens mij komt ze hier nog wel, of ik heb een ander voor me.
En Sensual heet toch Be.a Gr.aansma?
Theeleut- Prater
Pagina 16 van 26 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 26
Pagina 16 van 26
Permissies van dit forum: