Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 15 van 26
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Re: Hoe is het met..
Zilver, dat is J'adore toch die je omschrijft?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja idd Jádore. Hoe is het met haar?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zie een paar pagina's terug.
Het gaat wel goed volgens mij. Ze is niet meer met die vriend en is bezig met haar nieuwe appartement.
Het gaat wel goed volgens mij. Ze is niet meer met die vriend en is bezig met haar nieuwe appartement.
Gast- Gast
Ecrits en Belgje, leuk dat jullie er weer zijn!
Ecrits, wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd! En Belgje, niet meegekregen dat je een tweede kindje hebt gekregen, dus bij deze nog gefeliciteerd!
Ecrits, wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd! En Belgje, niet meegekregen dat je een tweede kindje hebt gekregen, dus bij deze nog gefeliciteerd!
Gast- Gast
Wat een lieve en leuke reacties. Van heel veel van jullie weet ik niet wie jullie zijn. Ik lees niet genoeg mee om naamsveranderingen bij te houden. Die foto met de telefoon is al bijna 10 jaar oud! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Wat een lieve en leuke reacties. Van heel veel van jullie weet ik niet wie jullie zijn. Ik lees niet genoeg mee om naamsveranderingen bij te houden. Die foto met de telefoon is al bijna 10 jaar oud! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Je bent toch ook heel erg ziek geweest? Ben je helemaal hersteld?
Gast- Gast
Hoe is het met Lotus aka donderwolkje?
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Sunprincess schreef:Ecrits schreef:Wat een lieve en leuke reacties. Van heel veel van jullie weet ik niet wie jullie zijn. Ik lees niet genoeg mee om naamsveranderingen bij te houden. Die foto met de telefoon is al bijna 10 jaar oud! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Je bent toch ook heel erg ziek geweest? Ben je helemaal hersteld?
Ja klopt. Voor mijn gevoel ben ik wel helemaal hersteld. Heb ook weer een bos haar Jij bent toch degene met de mooie tattoo's (is die op je rug al af?). En je hebt inmiddels al twee kinderen! Leuk, 2 jongens!
Laatst aangepast door Ecrits op wo 25 apr 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:Muis schreef:Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Goodmorning!
Wow, wat ben jij veranderd dan. Je bent ineens zoveel volwassener (duhhh, we zijn ook 4 jaar verder ofzo) , maar ik had je echt niet herkend.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
En Deesjemeis? Dat was toch die lerares met die uitgesproken mening over allochtone kinderen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Er was toch ook zo'n meisje die met een rijke man was getrouwd en het niet bepaald onder stoelen of banken stak dat ze dat alleen om het geld had gedaan? Weet echt even niet meer hoe zij heet maar er was toen echt een rel om ontstaan.
Gast- Gast
Haha bedankt. Ik ben idd heel erg veranderd.Muis schreef:Rush schreef:Muis schreef:Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Goodmorning!
Wow, wat ben jij veranderd dan. Je bent ineens zoveel volwassener (duhhh, we zijn ook 4 jaar verder ofzo) , maar ik had je echt niet herkend.
Rush- Lady Post-a-lot
Zoey schreef:Er was toch ook zo'n meisje die met een rijke man was getrouwd en het niet bepaald onder stoelen of banken stak dat ze dat alleen om het geld had gedaan? Weet echt even niet meer hoe zij heet maar er was toen echt een rel om ontstaan.
Daar had toch ook een artikel van in de Yes gestaan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Zoey schreef:Er was toch ook zo'n meisje die met een rijke man was getrouwd en het niet bepaald onder stoelen of banken stak dat ze dat alleen om het geld had gedaan? Weet echt even niet meer hoe zij heet maar er was toen echt een rel om ontstaan.
Over de rel op het forum?
Gast- Gast
Zoey schreef:Yvette schreef:Zoey schreef:Er was toch ook zo'n meisje die met een rijke man was getrouwd en het niet bepaald onder stoelen of banken stak dat ze dat alleen om het geld had gedaan? Weet echt even niet meer hoe zij heet maar er was toen echt een rel om ontstaan.
Over de rel op het forum?
Nee over dat ze met een rijke man was getrouwd. Het verhaal zeg maar
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Weet iemand ook hoe het met Mini is? Ze woonde op een boot met haar man en had een dochtertje. S.tacy volgens mij? Ze showde ook heel vaak foto's van haar prachtige trouwjurk!
Gast- Gast
_Liv schreef:Zij heeft een andere naam, Zoey.
+ 1
En zwanger van de tweede ondertussen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja echt? Wat leuk!Lejow schreef:_Liv schreef:Zij heeft een andere naam, Zoey.
+ 1
En zwanger van de tweede ondertussen!
Rush- Lady Post-a-lot
Leuk! Jammer dat ik haar naamsverandering heb gemist, ik vond het altijd leuk om haar verhalen te lezen.
Gast- Gast
Ze post nu niet meer zoveel, alleen nog bij de zwangerschap en mama pijler. Maar haar nieuwe naam heeft iets met de vertaling van water te maken. (hint )
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Volgens mij is het geen geheim hoor
Ze heet nu Aquala. Ze heeft het erg druk en op de boot vaak geen goede internet verbinding.
Ze is nu 26 weken zwanger.
Ze heet nu Aquala. Ze heeft het erg druk en op de boot vaak geen goede internet verbinding.
Ze is nu 26 weken zwanger.
Gast- Gast
Het is ook zo!! Ik wist het nu achteraf ook wel!
Rush- Lady Post-a-lot
Sunprincess schreef:Oh, en Ingetjuh en Tobi.
Had Tobi toen niet een MP3 speler ofzo beloofd aan een meisje dat in het ziekenhuis lag?
Gast- Gast
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Pagina 15 van 26
Permissies van dit forum: