Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 14 van 26
Pagina 14 van 26 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26
Re: Hoe is het met..
Wat leuk om weer even een teken van leven te horen Ecrits, en nog zo positief ook. Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.
Ik moest zondag nog aan je denken toen ik door Amsterdam liep, vlakbij je oude huis.
Vertelde nog aan m'n vriend dat wij wel eens bij dat gekke strandje bij de RAI gelegen hadden.
En lief dat je blij voor me bent. Ik ben ook elke dag een stukje gelukkiger met m'n leven. M'n vriend is echt een schat, zo goed en lief voor me.
Ik moest zondag nog aan je denken toen ik door Amsterdam liep, vlakbij je oude huis.
Vertelde nog aan m'n vriend dat wij wel eens bij dat gekke strandje bij de RAI gelegen hadden.
En lief dat je blij voor me bent. Ik ben ook elke dag een stukje gelukkiger met m'n leven. M'n vriend is echt een schat, zo goed en lief voor me.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ecrits, leuk dat je er weer bent! En goed om te lezen dat het goed met je gaat. Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Gast- Gast
TBIB schreef:slaatje schreef:TBIB schreef:slaatje schreef:Komt Belgje hier nog wel eens?
Jazeker
Nog een stille hint? :-)
Nee hoor. Ik ben Belgje. En daarna was ik Hazeltje.
Hoe gaat het met je darmen inmiddels? Jij hebt Crohn toch? En je hebt dus twee kindertjes. Ik ben echt heel erg slecht in het herkennen van forumsters met een andere naam en hun schrijfwijze.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ecrits, wat leuk dat je terug bent En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk natuurlijk!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
loura schreef:Forumster schreef:Ja, volgens mij was het een konijn ofzo inderdaad.Rush schreef:Zij had toch dat witte konijn als avatar?Forumster schreef:Zij gaf aan dat ze niet mee ging naar dit forum.loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Ik weet nog dat het wit was met een stipje in het midden ofzo... Ik had nooit gezien dat het een konijn was! Oke dus geen naamsverandering die ik heb gemist.
Zoals ik al zei:
loura schreef:
Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Ohjaa met als avatar een heel pluizig konijn waarvan ik altijd had gedacht dat het een lychee was
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa, leuk Ecrits om wat van je te horen! Ik vind het echt super dat je gaat trouwen!
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:Is Ecrits die altijd van die jurkjes aan had. Of heb ik nu heel iemand anders voor me ?
Ja, klopt. Het mooie meisje. (En ze heeft destijds een foto waarop ze met haar vriend belt geplaatst, die een fotograaf had genomen zonder dat ze het door had.)
Leuk wat van je te horen . Super leuk dat je gaat trouwen. Gefeliciteerd .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ecrits en haar mooie jurkjes
Wat onwijs leuk voor je dat je gaat trouwen, Ecrits! Naar dat het op het gebied van zwangerschap niet wil lukken ... Ik hoop dat er in de toekomst wel een kindje komt bij jullie.
Wat onwijs leuk voor je dat je gaat trouwen, Ecrits! Naar dat het op het gebied van zwangerschap niet wil lukken ... Ik hoop dat er in de toekomst wel een kindje komt bij jullie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahaha Zora, excuses
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha Zora, excuses
Ja jonguh :p
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
_MamaRosa_ schreef:Caribbeanlover schreef:Hilda en Sterremaan?
Hilda kun je wat pagina's terug lezen, die heeft een andere naam. Sterremaan komt ook nog zo af en toe.
@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Haha.. ik was verliefdmeisje. Zo'n idiote naam, alsof dat altijd je staat van being is ofzo. En op een gegeven moment was ik ook wat minder verliefd, dus toen vond ik al helemaal schijnheilig. Ik heb altijd wel veel meegelezen nog kijk ik regelmatig wel mee. Maar ik heb zo weinig gepost, dat 't me verbaast dat mijn naam onthouden is.
Laatst aangepast door vliegeraar op di 24 apr 2012 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Ah Ecrits ik ben blij voor je
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
vliegeraar schreef:_MamaRosa_ schreef:Caribbeanlover schreef:Hilda en Sterremaan?
Hilda kun je wat pagina's terug lezen, die heeft een andere naam. Sterremaan komt ook nog zo af en toe.
@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Haha.. ik was verliefdmeisje. Zo'n idiote naam, alsof dat altijd je staat van being is ofzo. En op een gegeven moment was ik ook wat minder verliefd, dus toen vond ik al helemaal schijnheilig. Ik heb altijd wel veel meegelezen nog kijk ik regelmatig wel mee. Maar ik heb zo weinig gepost, dat 't me verbaasd dat mijn naam onthouden is.
Het viel mij altijd gewoon op dat jij erg veel details wist.
Gast- Gast
aah wat leuk zeg dat je er weer bent ecrits. En wat leuk dat je gaat trouwen. GefeliciteerdCaresses schreef:Sarah1985 schreef:Is Ecrits die altijd van die jurkjes aan had. Of heb ik nu heel iemand anders voor me ?
Ja, klopt. Het mooie meisje. (En ze heeft destijds een foto waarop ze met haar vriend belt geplaatst, die een fotograaf had genomen zonder dat ze het door had.)
Leuk wat van je te horen . Super leuk dat je gaat trouwen. Gefeliciteerd .
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Discordia schreef:Cimic schreef:Iemand nog iets gehoord van KOY, zij kwam op het oude forum geloof ik. Ze kom goed advies geven.
Haar mis ik wel en joyceb (ofzo).
Die inderdaad en MissesC oid..... Nu ga ik weer verder lezen, leuk dit!
Gast- Gast
Suusie schreef:Ja gelukkig een ander huis kunnen vinden. Hahah Op een plek waar ik graag wilde.aanitaa schreef:Suusie, wat fijn om te horen dat het nu goed met je gaat! Heb je inmiddels al een andere woning? Want je woonde toch in een flat/complex met oudere mensen toch?
Die ouderenflat wordt nu gesloopt. Heb er een goede tijd gehad en leuke mensen leren kennen.
Woon je nu bij je familie in de buurt?
Gast- Gast
Ecrits, leuk om weer eens iets van je te lezen! Gefeliciteerd met je huwelijk!!!!!
Waar is Smikkel gebleven?
Waar is Smikkel gebleven?
Gast- Gast
slaatje schreef:
Hoe gaat het met je darmen inmiddels? Jij hebt Crohn toch? En je hebt dus twee kindertjes. Ik ben echt heel erg slecht in het herkennen van forumsters met een andere naam en hun schrijfwijze.
Met mijn darmen gaat het nu nog niet zo goed. Ik ben alweer 4 maanden aan de Prednison en Purinethol maar dat laatste werkt niet dus vanaf donderdag krijg ik weer een remicade infuus.
En ik heb inderdaad twee kindjes.
Gast- Gast
Suusie schreef:Catwoman79 schreef:Er was ook iemand die was net getrouwd, maar ging ook al weer scheiden omdat haar man ineens "het gevoel" kwijt was.
Weet alleen niet meer of het op dit forum of het oude was.
Hier ben ik! Nog steeds een trouwe forumster.
Ik lees de laatste tijd alleen veel mee en reageer eigenlijk bijna niet.
Ik was in der daad vier!!! hele weken getrouwd toen meneer het ineens toch niet zag zitten. Mijn wereld en alles daar omheen stond op zijn kop. Maar ik kan (nu achteraf) zeggen ben er erg goed uit gekomen. Heb een leuk huisje, een nieuwe baan en alles gaat z’n gangetje.
Wat fijn dat het nu weer zo goed met je gaat.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Jazzlyn schreef:Catwoman79 schreef:Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden
dat ben ik
Oooh wat leuk, hoe is het nu met jou.
Want het ging toen zo raar dat ik volgens mij jouw bevalling niet eens meer heb meegekregen geloof ik. (van de eerste)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Anousch?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ecrits, wat leuk om te lezen dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd! En wat balen dat je nog niet zwanger bent... Hoe gaat het met je studie? Studeer je nog steeds aan de OU of heb je het inmiddels afgerond?
Gast- Gast
En met Bobbie. Woont ze inmiddels samen.
Op het oude forum was ook een meisje met lang donker haar en een pony tot ongeveer op haar ogen.
Ze woonde samen met haar vriend en haar huis was ingericht in Riviera Masion stijl. Weet haar forum naam niet meer. Alleen haar echte naam. Volgens mij woonde ze in het zuiden en was ze bij High Tea meeting.
Op het oude forum was ook een meisje met lang donker haar en een pony tot ongeveer op haar ogen.
Ze woonde samen met haar vriend en haar huis was ingericht in Riviera Masion stijl. Weet haar forum naam niet meer. Alleen haar echte naam. Volgens mij woonde ze in het zuiden en was ze bij High Tea meeting.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:En met Bobbie. Woont ze inmiddels samen.
Bedoel je Jadore?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 14 van 26 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26
Pagina 14 van 26
Permissies van dit forum: