Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 11 van 26
Pagina 11 van 26 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26
Re: Hoe is het met..
Zij gaf aan dat ze niet mee ging naar dit forum.loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Gast- Gast
Haha ik vind dit soort topics altijd leuk want opeens komen er dan weer allemaal verhalen boven waarvan ik denk Ohjaaa! Cleo had toch ook (veel?) katten?
Gast- Gast
Zij had toch dat witte konijn als avatar?Forumster schreef:Zij gaf aan dat ze niet mee ging naar dit forum.loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben nog altijd benieuwd op Deesjemeisje ook is mee gegaan naar dit forum, en ik mis Kreng op Yes!
Gast- Gast
Ja, volgens mij was het een konijn ofzo inderdaad.Rush schreef:Zij had toch dat witte konijn als avatar?Forumster schreef:Zij gaf aan dat ze niet mee ging naar dit forum.loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Gast- Gast
Deesje is er nog steeds onder een andere naam en Kreng op Yes heeft hier wel een account aangemaakt maar die heb ik nooit zien posten. Volgens mij heette ze Kreng op nieuwe Yes ofzo.Joan schreef:Ik ben nog altijd benieuwd op Deesjemeisje ook is mee gegaan naar dit forum, en ik mis Kreng op Yes!
Gast- Gast
Haha ben jij alwetend ofzo, Forumster? Zo lang weggeweest, maar blijkbaar met meelezen valt je veel op!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, echt door het meelezen.Marin schreef:Haha ben jij alwetend ofzo, Forumster? Zo lang weggeweest, maar blijkbaar met meelezen valt je veel op!
Gast- Gast
Hahaha ohja met kneiterdure vissen.Forumster schreef:En aquaria!Powerbabe schreef: Cleo had toch ook (veel?) katten?
Gast- Gast
Catwoman79 schreef:Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden
dat ben ik
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Hilda en Sterremaan?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Hilda en Sterremaan?
Hilda kun je wat pagina's terug lezen, die heeft een andere naam. Sterremaan komt ook nog zo af en toe.
@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Hilda en Sterremaan?
Hilda staat op pagina 5 van dit topic met haar nieuwe naam.
Sterremaan komt hier nog heel af en toe maar ben zelf ook wel benieuwd hoe het nu met haar gaat.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Oh, het is geen geheim hoor. Ik was Star op het oude forum en ben nooit meegegaan naar dit forum._MamaRosa_ schreef:@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Gast- Gast
Forumster schreef:Oh, het is geen geheim hoor. Ik was Star op het oude forum en ben nooit meegegaan naar dit forum._MamaRosa_ schreef:@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Ik las het idd al.
Ben wel benieuwd of dat meisje hier nog meeleest.
Gast- Gast
Forumster schreef:Oh, het is geen geheim hoor. Ik was Star op het oude forum en ben nooit meegegaan naar dit forum._MamaRosa_ schreef:@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.
Jij was toch Purple tussendoor?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rush schreef:Behalve in verkooptopics somsForumster schreef:Die heeft wel een account op dit forum maar is niet actief.Rush schreef:Belja!Toet schreef:Ik moest straks ineens denken aan een meisje op het oude forum, ik weet niet meer hoe ze heet en heb geen idee of ze mee overgegaan is. Ze had volgens mij best wel wat tattoeages waaronder één van hello kitty (?) en ze deed aan turnen..
Belja inderdaad! Heb nog niet ontdekt wie ze nu is dan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Forumster schreef:Oh, het is geen geheim hoor. Ik was Star op het oude forum en ben nooit meegegaan naar dit forum._MamaRosa_ schreef:@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.;)
Nou je zit hier nu toch dus ben je wel meegegaan.
Caribbeanlover- Ratel
freakielief schreef:Klopt ja. Ze is wel een tijdje teruggeweest onder een andere naam, toen was ze aan het experimenteren met drugs en trio's.Kaat schreef:Cleo is toch dat meisje met volgens mij lang blond haar en volgens mij woonde ze toch op een woongroep of in ieder geval in een gebouw waar ze de wasmachines deelden (echt rare details die je soms onthoudt)?
Ja dat klopt. Maar op dit forum is ze toch nooit geweest of wel? Op het oude forum heette ze SheSpider op het laatst
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Caribbeanlover schreef:Hilda en Sterremaan?
Hilda kun je wat pagina's terug lezen, die heeft een andere naam. Sterremaan komt ook nog zo af en toe.
@Forumster, volgens mij heb ik het je ooit al eens gevraagd, maar had jij eerder een andere naam? Verliefdmeisje? Die wist nl. ook altijd alles.;)
Hoe heet Hilda dan nu? Anders weet ik het nog niet.
Caribbeanlover- Ratel
Right.Caribbeanlover schreef:Nou je zit hier nu toch dus ben je wel meegegaan.
Gast- Gast
Dat kun je een paar pagina`s terug lezenCaribbeanlover schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee hoor. Heb toen wel gelezen dat dat gedacht werd maar zij was geen kapster toch?Toet schreef:Jij was toch Purple tussendoor?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:
Sarah1985
Gast- Gast
Pagina 11 van 26 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26
Pagina 11 van 26
Permissies van dit forum: