Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 2 van 26
Pagina 2 van 26 • 1, 2, 3 ... 14 ... 26
Re: Hoe is het met..
Joehoe, daar ben ik! Natuurlijk ben ik niet weg te slaan hier maar heb de laatste tijd weinig tijd en energie en bovendien heb ik een laptop die vaak weigert. Vanaf mijn telefoon lees ik geregeld mee maar reacties typen gaat niet heel makkelijk.
Maar het gaat wel heel goed met me! Althans, met mijn nieuwe knieën en de daarbij horende vorderingen. Ik kan steeds beter lopen, record is nu 1km aan één stuk terwijl ik vóór de operaties aniet nog 50m kon lopen. Traplopen kan ik ook steeds beter, nu al op de 'goede' manier ipv zijwaarts en tree voor tree. Fysio's zijn érg trots op me en ik zelf óók!
Ik ben pas geleden geminderd met mijn medicatie maar helaas heb ik er wel weer wat ontstekingen bij: eentje in mijn linker pols en een slijmbeurs-ontsteking in mijn linker schouder. Hopelijk gaat dat gauw over want leuk is anders.
En verder word ik idd weer bijna tante! Zus is bijna uitgeteld dus het is heel spannend, ik kan niet wachten!
Hopelijk heb ik t binnenkort weer wat rustiger en dan zal ik zéker weer vaker online zijn
Maar het gaat wel heel goed met me! Althans, met mijn nieuwe knieën en de daarbij horende vorderingen. Ik kan steeds beter lopen, record is nu 1km aan één stuk terwijl ik vóór de operaties aniet nog 50m kon lopen. Traplopen kan ik ook steeds beter, nu al op de 'goede' manier ipv zijwaarts en tree voor tree. Fysio's zijn érg trots op me en ik zelf óók!
Ik ben pas geleden geminderd met mijn medicatie maar helaas heb ik er wel weer wat ontstekingen bij: eentje in mijn linker pols en een slijmbeurs-ontsteking in mijn linker schouder. Hopelijk gaat dat gauw over want leuk is anders.
En verder word ik idd weer bijna tante! Zus is bijna uitgeteld dus het is heel spannend, ik kan niet wachten!
Hopelijk heb ik t binnenkort weer wat rustiger en dan zal ik zéker weer vaker online zijn
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
https://yescafe.actieforum.com/t25058p270-wat-je-altijd-al-wilde-zeggen[/quote[/url]]Marin schreef:Sweet Sylvana schreef:Ow en TGR is zij hier ook nog?
Zie het topic waarin je net zelf hebt gereageerd: [url=https://yescafe.actieforum.com/t25058p270-wat-je-altijd-al-wilde-zeggen
Sorry Marin ik begrijp niet wat je bedoelt of gaat die 'rel' om haar?
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
En Pompen kan het weten, want ze heeft me zaterdag nog IRL gezien!тыквашка schreef:Minneke schreef:Ik vroeg me af hoe het met Sjaantje is. Is ze weg hier?
Ze leeft nog hoor! 10 minuten geleden tenminste nog wel. En ze komt hier ook nog wel geloof ik, maar niet zo veel.
Sweet Sylvana schreef:
Euh ja er wordt daar gesuggereerd dat zij dat is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sjaantje schreef:En Pompen kan het weten, want ze heeft me zaterdag nog IRL gezien!тыквашка schreef:Minneke schreef:Ik vroeg me af hoe het met Sjaantje is. Is ze weg hier?
Ze leeft nog hoor! 10 minuten geleden tenminste nog wel. En ze komt hier ook nog wel geloof ik, maar niet zo veel.
Fijn dat het goed met je gaat Sjaantje! Ik vroeg me al af waar je was haha. Heerlijk om weer wat meer te kunnen lopen, lijkt me.
Gast- Gast
Marin schreef:Sweet Sylvana schreef:
Ok duidelijk
Ja het is idd een hele bijzondere gewaarwording wat ik allemaal weer (beter) kan, het voelt alsof ik mijn leven 'terug' heb gekregen!
En ik bedoelde natuurlijk POMPOEN, stomme telefoon..
Maar nu ik er toch ben, hoe is het dan met jullie?
En ik bedoelde natuurlijk POMPOEN, stomme telefoon..
Maar nu ik er toch ben, hoe is het dan met jullie?
wc-eend schreef:Ik vraag me af hoe het nu met Princess is! Kan je je draai een beetje vinden zo?
Wat lief! Ja nu gaat het eigenlijk wel. Ben nog steeds niet blij met de keuze die hij gemaakt heeft, maar daar kan ik gewoon niks aan doen. Ik heb hem verteld hoe ik erover denk en nu is het 'out of my hands'.
Heb zondag nog wel een enorme dip gehad, maar wie wijt ik aan de pms . Ik heb iig niks laten horen en ook niks van hem gehoord.
Ik denk wel dat als ik volgende keer met hem afspreek, of dat nou over een week is of over een maand, ik daar teleurgesteld weg zal gaan. Stiekem heb ik ergens nog een sprankje hoop. Maar ik ben me ervan bewust dus ik denk dat ik dat wel kan opvangen . En ik heb heel veel aan m'n vriendinnen en iedereen van hier .
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Met Summergirls gaat het goed, ze heeft als ik het goed heb een eigen bedrijfje en met haar kinderen gaat het ook goed. Gaan inmiddels allebei naar de basisschool.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe gaat het met Smikkel?
Ik weet dat ze hier niet meer komt, maar ben benieuwd hoe het met haar gaat..
Ik weet dat ze hier niet meer komt, maar ben benieuwd hoe het met haar gaat..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sweet Sylvana schreef:Ik vraag me af hoe het met 'gewoonsproetje' gaat. Ik weet niet zeker of ze zo heet?
Ze heeft een lange relatie gehad en dat is toen uitgegaan. Na een jaar had ze haar eerste date weer. Ik hoop dat het goed gaat en dat ze een leuke man is tegen gekomen. Ik vond haar altijd een lieve meid (zo kwam ze over, ik ken haar niet persoonlijk)
Wat lief dat je aan me denkt en dat ik overkom als een lieve meid. Dat ben ik in het echt ook .
En Marin ook bedankt .
Maar het gaat goed met mij! Ik heb hard aan mezelf gewerkt maar ik heb mijn leventje nu wel op orde, ben eindelijk blij met mezelf en officieel ook nog single, al komt daar binnenkort misschien wel verandering in... .
Had jij eerst een andere naam? Want deze naam zegt me zo even niks... Maar bedankt voor de interesse .
Gast- Gast
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met moeders die tegelijk met Arden eerste zwanger waren. Eén van de mama's was alleenstaant en kreeg een dochtertje, M.arit geloof ik. Een andere moeder kreeg een zoontje(ahh ik weet niet meer hoe hij heette, volgens mij leek het een beetje op keano of iig in die trant). Later is zij ook nog eens terug gekomen op het forum, toen het niet goed ging met haar relatie.
Ook ben ik benieuwd naar Debbie. Ik hoop nog steeds zo dat zij en haar man eindelijk een kindje hebben kunnen krijgen.
En ik ben heel benieuwd naar blauwwitrood, hoe het gaat met haar en het loslaten van haar kinderwens.
(jaja, ik ben al lange tijd zwangerschap en mama's meelezer )
Ook ben ik benieuwd naar Debbie. Ik hoop nog steeds zo dat zij en haar man eindelijk een kindje hebben kunnen krijgen.
En ik ben heel benieuwd naar blauwwitrood, hoe het gaat met haar en het loslaten van haar kinderwens.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zal haar laten weten dat er naar haar gevraagd wordt.Aimee schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met moeders die tegelijk met Arden eerste zwanger waren. Eén van de mama's was alleenstaant en kreeg een dochtertje, M.arit geloof ik. Een andere moeder kreeg een zoontje(ahh ik weet niet meer hoe hij heette, volgens mij leek het een beetje op keano of iig in die trant). Later is zij ook nog eens terug gekomen op het forum, toen het niet goed ging met haar relatie.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Joan schreef:Ik vraag me af hoe het met Ecrits is?
Naar haar ben ik ook benieuwd! En ik ben benieuwd naar Nina Nona gaat!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Confusion schreef:Sweet Sylvana schreef:Ik vraag me af hoe het met 'gewoonsproetje' gaat. Ik weet niet zeker of ze zo heet?
Ze heeft een lange relatie gehad en dat is toen uitgegaan. Na een jaar had ze haar eerste date weer. Ik hoop dat het goed gaat en dat ze een leuke man is tegen gekomen. Ik vond haar altijd een lieve meid (zo kwam ze over, ik ken haar niet persoonlijk)
Wat lief dat je aan me denkt en dat ik overkom als een lieve meid. Dat ben ik in het echt ook .
En Marin ook bedankt .
Maar het gaat goed met mij! Ik heb hard aan mezelf gewerkt maar ik heb mijn leventje nu wel op orde, ben eindelijk blij met mezelf en officieel ook nog single, al komt daar binnenkort misschien wel verandering in... .
Had jij eerst een andere naam? Want deze naam zegt me zo even niks... Maar bedankt voor de interesse .
Wat leuk om te lezen! Kunnen we hier meer over lezen in het date topic?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Yvette schreef:Heeft iemand nog contact met summergirl? Moeder van een zoon en dochter. is toen weggegaan bij haar vriend en een opleiding begonnen
Jaa dat vroeg ik me laatst ook al af!! Als ik het goed begrepen heb, is zij een eigen bedrijf gestart?
Roza- Kletskop
Marin schreef:Sweet Sylvana schreef:
En hier valt eindelijk het kwartje.. (of valt het dubbeltje? Hellup)
Roza- Kletskop
Confusion schreef:Sweet Sylvana schreef:Ik vraag me af hoe het met 'gewoonsproetje' gaat. Ik weet niet zeker of ze zo heet?
En Marin ook bedankt .
Hey!
Grappig nu weet ik ook wie jij bent haha. Ik was het net toevallig met je eens. Komt daar misschien binnenkort verandering in? Spannend klinkt alsof er iets speelt . Ik ben blij dat je, je goed voelt leuk om te horen !
Ik lees al 8/9 jaar mee maar als ik eerlijk ben.....ik heb eigenlijk bijna nooit gereageerd.
kruimelje schreef:Met Summergirls gaat het goed, ze heeft als ik het goed heb een eigen bedrijfje en met haar kinderen gaat het ook goed. Gaan inmiddels allebei naar de basisschool.
ah leuk!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Doonoo van het oude forum.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Aimee schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met moeders die tegelijk met Arden eerste zwanger waren. Eén van de mama's was alleenstaant en kreeg een dochtertje, M.arit geloof ik. Een andere moeder kreeg een zoontje(ahh ik weet niet meer hoe hij heette, volgens mij leek het een beetje op keano of iig in die trant). Later is zij ook nog eens terug gekomen op het forum, toen het niet goed ging met haar relatie.
Mirrpirr is pas bevallen van haar tweede dochter! En bedoel je de moeder van K.yran? Contradixxion? Mocht je haar bedoelen, zij is gescheiden en woont nu sinds een jaar ongeveer in een eigen huisje, deels met haar zoon.
Gast- Gast
En hoe gaat het met de jongens van Stella en Zelda? Ik weet dat zij zich zorgen maakten over hun taalontwikkeling?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Wat lief Nana dat je er naar vraagt. S is volop bezig met logopedie en ergo therapie. Over 3 maanden krijgt hij weer een hoortest. De laatste kwam uit dat hij een verlies had van 30 decibel in de hoge tonen. Maar omdat hij niet goed mee werkte twijfelen ze of het niet concentratie gebrek is. Ik heb een erfelijke afwijking van 50 decibel dus de kans is erg groot dat S het ook heeft.
Woordenschat is wel aanzienlijk verbetert maar de uitspraak is slecht. Daardoor twijfel ik nog steeds of het niet deels door zijn gehoor komt.
Maar goed het is even afwachten nu. Zijn frustraties zijn wel veeeeeeel minder!!!
Woordenschat is wel aanzienlijk verbetert maar de uitspraak is slecht. Daardoor twijfel ik nog steeds of het niet deels door zijn gehoor komt.
Maar goed het is even afwachten nu. Zijn frustraties zijn wel veeeeeeel minder!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ben benieuwd naar Stylizzimo Insanity, blonde meid met een Egyptische? vriend, samen hadden ze een dochtertje gekregen... Iemand die nog contact met haar heeft?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Pagina 2 van 26 • 1, 2, 3 ... 14 ... 26
Pagina 2 van 26
Permissies van dit forum: