Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 10 van 26
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Re: Hoe is het met..
En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
_MamaRosa_ schreef:Siamsa schreef:vliegeraar schreef:Siamsa schreef:Nee ik bedoel heel iemand anders. Dit meisje wat ik bedoel is al echt van heel lang geleden, dus ik vrees dat niemand nog contact met haar heeft. Haar dochtertje zal inmiddels ook al in groep 3 of 4 zitten denk ik! En volgens mij had zij zelf door haar ongeluk iets aan haar been, waar ze ook revalidatie voor nodig had enzo.
Was dat niet mommie met haar dochter I.ndy?
Ja! komt zij hier nog?
Zij komt hier niet meer. Wij schreven altijd in een topic over kindjes uit 2007. Haar dochtertje is bijna 5, dus zo lang is het nog niet geleden. Ze zit in groep 1.
Oh dan is het idd minder lang geleden dan ik dacht...al is 5 jaar ook wel lang geleden haha, waar kindje was toen nog heel klein idd....Maar jij hebt ook geen contact meer met haar dus?
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Via facebook 'spreken' we elkaar nog. Net als de rest van het clubje.
Meisjesmama spreekt regelmatig met haar af.
Meisjesmama spreekt regelmatig met haar af.
Gast- Gast
Tuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Waarom weg weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij gaat het wel goed. (heb haar op fb)
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tuinstoel schreef:En GoldenIndy, dat was eerder ook een heel trouwe forumster, weet iemand waarom zij weg is of hoe het met haar gaat?
Ze moest onlangs nog aan het forum denken zei ze, ze mailde me begin van de maand, maar het is bij haar gewoon verwaterd. Geen echte reden dus dat ze weg is. Het gaat wel goed met haar inderdaad. Ze is erg gelukkig met haar vriend
Gast- Gast
Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Die is er nog steeds, alleen onder een andere naam.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Muis schreef:Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Die is er nog steeds, alleen onder een andere naam.
Een van de top posters
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Muis schreef:Enne, Dwab? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet is, maar ik heb haar nog niet ontdekt?
Goodmorning!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik moest straks ineens denken aan een meisje op het oude forum, ik weet niet meer hoe ze heet en heb geen idee of ze mee overgegaan is. Ze had volgens mij best wel wat tattoeages waaronder één van hello kitty (?) en ze deed aan turnen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Belja!Toet schreef:Ik moest straks ineens denken aan een meisje op het oude forum, ik weet niet meer hoe ze heet en heb geen idee of ze mee overgegaan is. Ze had volgens mij best wel wat tattoeages waaronder één van hello kitty (?) en ze deed aan turnen..
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vraag me ook af hoe het met Cleo is... Het naakt gourmetten met haar vriend verhaal vergeet ik echt nooit meer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik vraag me ook af hoe het met Cleo is... Het naakt gourmetten met haar vriend verhaal vergeet ik echt nooit meer
Haha ja. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met haar is !
Gast- Gast
Cleo is toch dat meisje met volgens mij lang blond haar en volgens mij woonde ze toch op een woongroep of in ieder geval in een gebouw waar ze de wasmachines deelden (echt rare details die je soms onthoudt)?
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ja dat klopt. Ik ben een keer bij haar wezen eten
Wat was jou vorige naam dan Kaat?
Wat was jou vorige naam dan Kaat?
Gast- Gast
Klopt ja. Ze is wel een tijdje teruggeweest onder een andere naam, toen was ze aan het experimenteren met drugs en trio's.Kaat schreef:Cleo is toch dat meisje met volgens mij lang blond haar en volgens mij woonde ze toch op een woongroep of in ieder geval in een gebouw waar ze de wasmachines deelden (echt rare details die je soms onthoudt)?
Gast- Gast
Haha het wordt steeds mooier!freakielief schreef:Klopt ja. Ze is wel een tijdje teruggeweest onder een andere naam, toen was ze aan het experimenteren met drugs en trio's.Kaat schreef:Cleo is toch dat meisje met volgens mij lang blond haar en volgens mij woonde ze toch op een woongroep of in ieder geval in een gebouw waar ze de wasmachines deelden (echt rare details die je soms onthoudt)?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb geen vorige naam, hou het op een jarenlange meelezer
Er was ook zo'n meisje dat bij haar vriend in Spanje (?, volgens mij op een Spaans eiland) woonde. Ze waren toen samen weer naar Nederland gekomen en toen is hun relatie volgens mij op een gegeven moment geeindigd. Zij was toen ook een tijdje erg actief met het promoten van Euroclick en soortgelijke websites op het forum.
Er was ook zo'n meisje dat bij haar vriend in Spanje (?, volgens mij op een Spaans eiland) woonde. Ze waren toen samen weer naar Nederland gekomen en toen is hun relatie volgens mij op een gegeven moment geeindigd. Zij was toen ook een tijdje erg actief met het promoten van Euroclick en soortgelijke websites op het forum.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Kaat schreef:Ik heb geen vorige naam, hou het op een jarenlange meelezer
Huh, dat zegt me echt niks
Gast- Gast
Die heeft wel een account op dit forum maar is niet actief.Rush schreef:Belja!Toet schreef:Ik moest straks ineens denken aan een meisje op het oude forum, ik weet niet meer hoe ze heet en heb geen idee of ze mee overgegaan is. Ze had volgens mij best wel wat tattoeages waaronder één van hello kitty (?) en ze deed aan turnen..
Gast- Gast
Kaat, dat was Cuchi. Die heb ik toen ze op het forum kwam nog wel eens ontmoet, maar volgens mij is ze al jaren weg.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oeh ja, cuchi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ohja, hoe is het met Stylissimo Insanity o.i.d.? Weet dat ze later nog wel eens onder een andere naam terug is geweest, maar nu al een tijdje niets meer van haar gelezen.
Gast- Gast
Behalve in verkooptopics somsForumster schreef:Die heeft wel een account op dit forum maar is niet actief.Rush schreef:Belja!Toet schreef:Ik moest straks ineens denken aan een meisje op het oude forum, ik weet niet meer hoe ze heet en heb geen idee of ze mee overgegaan is. Ze had volgens mij best wel wat tattoeages waaronder één van hello kitty (?) en ze deed aan turnen..
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Pagina 10 van 26
Permissies van dit forum: