Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 9 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Marin vr 20 apr 2012 - 21:07

Ze heeft in elk geval een nieuw huisje of is daar mee bezig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 21:15

Hoe is het met crapbag?

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 20 apr 2012 - 21:31

Nicci schreef:
Lejow schreef:Gurkie!

Ja, zij!! En jacolien idd, was haar zusje toch? Komen zij hier beide niet meer?

Gurkie is hier nog wel een tijdje geweest, op dit forum, maar onder een andere naam. Zij komt hier nu denk ik al een jaartje niet meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Barbabella za 21 apr 2012 - 2:21

Zoey schreef:
Zoey schreef:Komt Evelyn hier eigenlijk nog? Zij opende altijd topics over haar vreselijke ouders maar wilde absoluut niet het huis uit terwijl ze al 24 was ofzo..

Niemand een idee?
Ze is hier ooit geweest onder een andere naam maar men had meteen door wie ze was en sindsdien is ze volgens mij weg. Ik zou niet weten wie ze nu dan is in ieder geval, ze is best makkelijk te herkennen Hoe is het met.. - Pagina 9 394967
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Suusie za 21 apr 2012 - 3:47

Catwoman79 schreef:Er was ook iemand die was net getrouwd, maar ging ook al weer scheiden omdat haar man ineens "het gevoel" kwijt was.
Weet alleen niet meer of het op dit forum of het oude was.

Hier ben ik! Nog steeds een trouwe forumster.

Ik lees de laatste tijd alleen veel mee en reageer eigenlijk bijna niet.

Ik was in der daad vier!!! hele weken getrouwd toen meneer het ineens toch niet zag zitten. Mijn wereld en alles daar omheen stond op zijn kop. Maar ik kan (nu achteraf) zeggen ben er erg goed uit gekomen. Heb een leuk huisje, een nieuwe baan en alles gaat z’n gangetje.

Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol za 21 apr 2012 - 3:56

Suusie schreef:
Catwoman79 schreef:Er was ook iemand die was net getrouwd, maar ging ook al weer scheiden omdat haar man ineens "het gevoel" kwijt was.

Ik was in der daad vier!!! hele weken getrouwd toen meneer het ineens toch niet zag zitten. Mijn wereld en alles daar omheen stond op zijn kop. Maar ik kan (nu achteraf) zeggen ben er erg goed uit gekomen. Heb een leuk huisje, een nieuwe baan en alles gaat z’n gangetje.

Ik had net bedacht dat ik wilde vragen of iemand wist hoe het met jou ging... maar dat weet ik dan dus nu! Fijn dat het goed gaat.

Heb je nog wel eens contact met je ex of dat niet? Lijkt me dan zo raar dat je 4 weken met iemand getrouwd bent en dat het dan ineens over is. Heeft hij wel eens antwoord kunnen geven op het waarom?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 3:58

Suusie, fijn dat je nu kan zeggen dat je er goed uitgekomen bent. Jouw verhaal is wel een in de rij van verhalen die me altijd zijn bijgebleven.

Gast
Gast

Bericht  Aimee za 21 apr 2012 - 4:50

Suusie schreef:

Fijn dat het goed met je gaat! Ik heb stage gelopen op jouw oude werkplek, heb regelmatig nog aan je gedacht smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Suusie za 21 apr 2012 - 8:37

Aimee schreef:
Suusie schreef:

Fijn dat het goed met je gaat! Ik heb stage gelopen op jouw oude werkplek, heb regelmatig nog aan je gedacht Hoe is het met.. - Pagina 9 561177

Haha grappig! Wie ben jij dan? Giraf? Dan weet ik het.

Anders heb ik werkelijk geen idee. haha
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suusie za 21 apr 2012 - 8:47

studiebol schreef:
Suusie schreef:

Ik had net bedacht dat ik wilde vragen of iemand wist hoe het met jou ging... maar dat weet ik dan dus nu! Fijn dat het goed gaat.

Heb je nog wel eens contact met je ex of dat niet? Lijkt me dan zo raar dat je 4 weken met iemand getrouwd bent en dat het dan ineens over is. Heeft hij wel eens antwoord kunnen geven op het waarom?

Gelukkig nu geen contact meer. In het begin nog redelijk contact met hem gehad.

Maar hij kreeg het steeds meer in zijn bol. Dus ik besloot om geen contact meer met hem te willen.

Antwoordt heeft hij nooit gegeven… hij wist het zelf ook allemaal niet. Ik heb wel mijn vermoedens maar dat zijn maar vermoedens. Geen andere vrouw in ieder geval.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tiara za 21 apr 2012 - 8:49

Suusie, wat fijn om te horen dat het nu goed met je gaat! Heb je inmiddels al een andere woning? Want je woonde toch in een flat/complex met oudere mensen toch?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  ShallY za 21 apr 2012 - 8:50

Op het oude forum heette ze dacht ik Linda en kreeg een kindje S.em. En zou zij niet met iemand die ook op het oude forum kwam (summergirl?) een (web)winkeltje beginnen maar dat ging niet door. Of heb ik het helemaal verkeerd?
En O.esje?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Suusie za 21 apr 2012 - 9:04

aanitaa schreef:Suusie, wat fijn om te horen dat het nu goed met je gaat! Heb je inmiddels al een andere woning? Want je woonde toch in een flat/complex met oudere mensen toch?
Ja gelukkig een ander huis kunnen vinden. Hahah Op een plek waar ik graag wilde.

Die ouderenflat wordt nu gesloopt. Heb er een goede tijd gehad en leuke mensen leren kennen.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tinkie za 21 apr 2012 - 9:09

ShallY schreef:Op het oude forum heette ze dacht ik Linda en kreeg een kindje S.em. En zou zij niet met iemand die ook op het oude forum kwam (summergirl?) een (web)winkeltje beginnen maar dat ging niet door. Of heb ik het helemaal verkeerd?
En O.esje?

Dat was Lindakappertje geloof ik, maar dat was niet degene met wie summergirl een webwinkel heeft gehad.
Kom alleen zo snel niet meer op die naam. En die 2 zijn geloof ik niet zo leuk uit elkaar gegaan met die winkel.

Geloof dat Linda nu een 2de zoontje heeft.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  Ibbeltje za 21 apr 2012 - 9:10

Tinkie schreef:
ShallY schreef:Op het oude forum heette ze dacht ik Linda en kreeg een kindje S.em. En zou zij niet met iemand die ook op het oude forum kwam (summergirl?) een (web)winkeltje beginnen maar dat ging niet door. Of heb ik het helemaal verkeerd?
En O.esje?

Dat was Lindakappertje geloof ik, maar dat was niet degene met wie summergirl een webwinkel heeft gehad.
Kom alleen zo snel niet meer op die naam. En die 2 zijn geloof ik niet zo leuk uit elkaar gegaan met die winkel.

Klopt ze heeft nu 2 kinderen lindakappertje en zover ik weet gaat het goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ella ma 23 apr 2012 - 7:22

Tinkie schreef:
En O.esje?

Summergirl had met iemand anders een web winkeltje. Kan even niet op haar naam komen zij heeft een zoontje
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Siamsa ma 23 apr 2012 - 7:32

Ik heb geen idee of iemand weet wie ik bedoel, maar ik ben benieuwd hoe het gaat het dat meisje/vrouw die jaaaaren geleden een kindje (dochter) kreeg met haar vriend. Zij en haar vriend waren eerst gewone vrienden, maar na een (auto?)ongeluk van haar waar ze lichamelijk heel wat last van had, zijn ze naar elkaar toe gegroeid en uiteindelijk kregen ze een relatie en ook een dochtertje. Volgens mij had zij lang bruin/donkerblond haar.....heeft iemand enig idee wie ik bedoel? Volgens mij komt ze hier allang niet meer....
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Ella ma 23 apr 2012 - 7:40

Siamsa schreef:Ik heb geen idee of iemand weet wie ik bedoel, maar ik ben benieuwd hoe het gaat het dat meisje/vrouw die jaaaaren geleden een kindje (dochter) kreeg met haar vriend. Zij en haar vriend waren eerst gewone vrienden, maar na een (auto?)ongeluk van haar waar ze lichamelijk heel wat last van had, zijn ze naar elkaar toe gegroeid en uiteindelijk kregen ze een relatie en ook een dochtertje. Volgens mij had zij lang bruin/donkerblond haar.....heeft iemand enig idee wie ik bedoel? Volgens mij komt ze hier allang niet meer....

Lizzy?? alleen bleek dat dochtertje niet te bestaan of bedoel je iemand anders?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Siamsa ma 23 apr 2012 - 7:52

Nee ik bedoel heel iemand anders. Dit meisje wat ik bedoel is al echt van heel lang geleden, dus ik vrees dat niemand nog contact met haar heeft. Haar dochtertje zal inmiddels ook al in groep 3 of 4 zitten denk ik! En volgens mij had zij zelf door haar ongeluk iets aan haar been, waar ze ook revalidatie voor nodig had enzo.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  vliegeraar ma 23 apr 2012 - 8:01

Siamsa schreef:Nee ik bedoel heel iemand anders. Dit meisje wat ik bedoel is al echt van heel lang geleden, dus ik vrees dat niemand nog contact met haar heeft. Haar dochtertje zal inmiddels ook al in groep 3 of 4 zitten denk ik! En volgens mij had zij zelf door haar ongeluk iets aan haar been, waar ze ook revalidatie voor nodig had enzo.

Was dat niet mommie met haar dochter I.ndy?
vliegeraar
vliegeraar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Siamsa ma 23 apr 2012 - 8:08

vliegeraar schreef:
Siamsa schreef:Nee ik bedoel heel iemand anders. Dit meisje wat ik bedoel is al echt van heel lang geleden, dus ik vrees dat niemand nog contact met haar heeft. Haar dochtertje zal inmiddels ook al in groep 3 of 4 zitten denk ik! En volgens mij had zij zelf door haar ongeluk iets aan haar been, waar ze ook revalidatie voor nodig had enzo.

Ja! komt zij hier nog?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  loura ma 23 apr 2012 - 8:30

Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zora ma 23 apr 2012 - 9:18

loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.

Ohjaa met als avatar een heel pluizig konijn waarvan ik altijd had gedacht dat het een lychee was Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 9:19

loura schreef:Ik kan mij Luaaa nog goed herinneren, ik vond haar altijd zo mysterieus.
Komt zij hier nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 10:54

Siamsa schreef:
vliegeraar schreef:

Ja! komt zij hier nog?

Zij komt hier niet meer. Wij schreven altijd in een topic over kindjes uit 2007. Haar dochtertje is bijna 5, dus zo lang is het nog niet geleden. Ze zit in groep 1.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: