Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 8 van 26
Pagina 8 van 26 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 26
Re: Hoe is het met..
Jaaaaa Gurkie!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gurkie was het idd, Golden Indy is weer iemand anders. Gurkie is toch degene die toen een vriendje had uit het buitenland, die voor haar naar nederland is gekomen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Gurkie was het idd, Golden Indy is weer iemand anders. Gurkie is toch degene die toen een vriendje had uit het buitenland, die voor haar naar nederland is gekomen?
Was dat niet jammergenoeg uitgegaan? Volgens mij heeft ze daar nog een topic van geopend, lang geleden.
Gast- Gast
Ja, ik meende ook dat dat helaas uitgegaan is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow schreef:Gurkie!
Ja, zij!! En jacolien idd, was haar zusje toch? Komen zij hier beide niet meer?
Gast- Gast
ZoeteWitteWijn komt hier niet meer.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Is de mama van S.ienna ooit nog terug gekomen op het forum? Ze is toen getrouwd met haar vriend en kort daarna kregen ze een pup in huis. Wellicht weet iemand het nog?
En summergirl heette ze geloof ik. Een zoon en een iets jongere dochter. Zij lag toen ineens in scheiding.
En summergirl heette ze geloof ik. Een zoon en een iets jongere dochter. Zij lag toen ineens in scheiding.
Gast- Gast
Megara schreef:Is de mama van S.ienna ooit nog terug gekomen op het forum? Ze is toen getrouwd met haar vriend en kort daarna kregen ze een pup in huis. Wellicht weet iemand het nog?
Staat een paar pagina's terug. Had ik namelijk ook gevraagd.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Of ik moet echt heeeeeeel erg dom zijn....maar ik vraag me af hoe het met supernanny is? Komt ze hier ook nog?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Of ik moet echt heeeeeeel erg dom zijn....maar ik vraag me af hoe het met supernanny is? Komt ze hier ook nog?
volgens mij komt zij heel af en toe nog hier, ik ga even heel hard nadenken over haar naam. Heeft zij een dochter met een naam dat begint met de B?
Gast- Gast
Ja, klopt. Ze reageert vaak in het zwanger worden na een miskraam topic!!Rejoy. schreef:L!ND@ schreef:Of ik moet echt heeeeeeel erg dom zijn....maar ik vraag me af hoe het met supernanny is? Komt ze hier ook nog?
volgens mij komt zij heel af en toe nog hier, ik ga even heel hard nadenken over haar naam. Heeft zij een dochter met een naam dat begint met de B?
Weet niet of ze haar nieuwe naam bekend wil maken!
Ze heeft een avatar met roze/witte muisjes.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hmmm....ik ga eens spieken denk ik. Heb vast onder een steen gelegen!Bruintje Beer schreef:Ja, klopt. Ze reageerd vaak in het zwanger worden na een miskraam topic!!Rejoy. schreef:L!ND@ schreef:Of ik moet echt heeeeeeel erg dom zijn....maar ik vraag me af hoe het met supernanny is? Komt ze hier ook nog?
L!ND@- Kletskop
Denk ik ookL!ND@ schreef:Hmmm....ik ga eens spieken denk ik. Heb vast onder een steen gelegen!Bruintje Beer schreef:Ja, klopt. Ze reageerd vaak in het zwanger worden na een miskraam topic!!Rejoy. schreef:L!ND@ schreef:Of ik moet echt heeeeeeel erg dom zijn....maar ik vraag me af hoe het met supernanny is? Komt ze hier ook nog?
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Oh, maar dan weet ik het wel! Even zoeken hoor
Supernanny = Sofie en ze reageer inderdaad niet veel, maar ze schrijft regelmatig in het eerdergenoemde topic.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Yvette schreef:
Staat een paar pagina's terug. Had ik namelijk ook gevraagd.
Dankje! Ik had het begin van het topic niet helemaal mee gekregen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Met mij is het goed
Eigenlijk vroeg ik me af of je weblog nog verder gaat?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zoey schreef:Komt Evelyn hier eigenlijk nog? Zij opende altijd topics over haar vreselijke ouders maar wilde absoluut niet het huis uit terwijl ze al 24 was ofzo..
Niemand een idee?
Gast- Gast
Ik ben ook heel benieuwd het het nu met Ecrits is en toekomstplannen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben benieuwd naar een vrouw die date me een 'rijke' man met een eigen bedrijf. Ze verhuisde voor hem (of was dit ecrits?)
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Wie heeft er nog contact met Jadore? Ik heb nooit meer iets van haar meegekregen of zo en hoop dat ze gelukkig is
*Edit; niet dat ze niet gelukkig zou zijn of zo:/ 't Klinkt wat dramatisch, maar laatste wat ik meekreeg, echt waaaay lang geleden, was dat ze geen baan kon vinden.. En daarna weet ik niks meer Maar ik vond d'r wel altijd heel leuk dus hoop dat ze happy is
*Edit; niet dat ze niet gelukkig zou zijn of zo:/ 't Klinkt wat dramatisch, maar laatste wat ik meekreeg, echt waaaay lang geleden, was dat ze geen baan kon vinden.. En daarna weet ik niks meer Maar ik vond d'r wel altijd heel leuk dus hoop dat ze happy is
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jadore is nog steeds op zoek naar een baan, geloof ik. Ze is niet meer samen met de jongen waar ze toen mee samenwoonde, heeft daarna nog wel een andere relatie gehad maar volgens mij is dat ook over. Ze is nu bezig met een baan zoeken en krijgt binnenkort de sleutel van haar nieuwe appartement. Ik spreek haar zelf niet zoveel meer maar dit heb ik dan nog wel meegekregen.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jadore is nog steeds op zoek naar een baan, geloof ik. Ze is niet meer samen met de jongen waar ze toen mee samenwoonde, heeft daarna nog wel een andere relatie gehad maar volgens mij is dat ook over. Ze is nu bezig met een baan zoeken en krijgt binnenkort de sleutel van haar nieuwe appartement. Ik spreek haar zelf niet zoveel meer maar dit heb ik dan nog wel meegekregen.
Oh wat jammer dat ze niet meer samen zijn.. Hopelijk gaat het goed met haar!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Volgens mij heeft Jadore inmiddels al een nieuwe uitdaging gevonden qua werk.
Gast- Gast
Pagina 8 van 26 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 26
Pagina 8 van 26
Permissies van dit forum: