Hoe is het met..
+89
Tinus
Pien
Caro
mosio
Lima
GoldenIndy
Roodtomaatje
Ayla
CCC
SarahKey
Lotus
Snoopy
Océane
Didi
Snoes
Esperanza
Theeleut
Rouge
girli
Monte
Carra
Bay
Alex
Caresses
Lady4
Paper Crown
rapa nui
Caribbeanlover
Jazzlyn
Kaat
Toet
Rose
Twellie
Zora
loura
Siamsa
Tinkie
ShallY
studiebol
Suusie
Bazinga
SoGood
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
L!ND@
slaatje
M@niek
Zininzon
mzcharlotte
Rush
Inge
Tania
Discordia
Jasmine
Catwoman79
Annie24
Alyssa
Lindsya
Sarah1985
Tiara
VeryCherry
Joss1
Printje
blauwwitrood
vliegeraar
Mamsie
Filoria
Schaapke
Muurvlindertje
Stuiterbal
Nana
Mees
Roza
Novalee
Aimee
Burn
Bolleke
Sjaantje
Pompoen
Ibbeltje
Barbabella
Blond
Sweet Sylvana
Zwerver
Muis
Marin
Ella
Minx
Lejow
93 plaatsers
Pagina 7 van 26
Pagina 7 van 26 • 1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 26
Re: Hoe is het met..
Parel schreef:en met tealeaf? ben zo benieuwd of ze nu een cyclus heeft...
Die komt hier onder een andere naam
Gast- Gast
Really?Snoepy87 schreef:Parel schreef:en met tealeaf? ben zo benieuwd of ze nu een cyclus heeft...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Really?Snoepy87 schreef:Parel schreef:en met tealeaf? ben zo benieuwd of ze nu een cyclus heeft...
Jep..
Gast- Gast
Goh, dat heb ik dan behoorlijk gemist.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha ik mis altijd alle naamsveranderingen maar deze heb ik wel meegekregen
Gast- Gast
dat heb ik ook gemist, ben benieuwt hoe het met tealeaf is dan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
We spraken altijd best wel veel op MSN en zomaar ineens niet meer, dus ik nam aan dat ze 'weg' was, maar niet dus.Snoepy87 schreef:Hahaha ik mis altijd alle naamsveranderingen maar deze heb ik wel meegekregen
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:We spraken altijd best wel veel op MSN en zomaar ineens niet meer, dus ik nam aan dat ze 'weg' was, maar niet dus.Snoepy87 schreef:Hahaha ik mis altijd alle naamsveranderingen maar deze heb ik wel meegekregen
Dat is wel jammer.
Gast- Gast
Rush schreef:Goh, dat heb ik dan behoorlijk gemist.
Ik ook. Nu ben ik sowieso heel slecht in naamsveranderingen volgen, maar deze is wel heel dramatisch.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Die had ik wel gelijk door! Maar dat kwam ook omdat ik op facebook een berichtje las wat nogal vergelijkbaar was met haar berichtje hier, dus toen wist ik dat zij het was!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vraag me af hoe het met Yaelynn is.. Zij postte toen heel veel over haar relatie die stukliep en nu hoor je er niks meer van. Zag dat ze nog wel online is geweest deze week, maar haar laatste post is van 1,5 maand geleden
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Sweet Sylvana schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met het meisje waarvan haar vriend in engeland woonde. Zij woont zelf in Nederland en hij had vaak geen tijd voor haar (dat gevoel had zij)
Ik denk dat jij Try bedoeld. Deze relatie is uit, maar met haar gaat het erg goed
Gast- Gast
Serieus?
Wie helpt me (via pm) een kwartje te laten vallen wat tealeaf betreft?
Wie helpt me (via pm) een kwartje te laten vallen wat tealeaf betreft?
Gast- Gast
Op het oude forum had je 'zoetewittewijn'... komt die hier nog?
En een meisje waarvan haar zusje hier ook kwam.. zij was gelovig. Kan even niet meer op haar naam komen.
En een meisje waarvan haar zusje hier ook kwam.. zij was gelovig. Kan even niet meer op haar naam komen.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Die had ik wel gelijk door! Maar dat kwam ook omdat ik op facebook een berichtje las wat nogal vergelijkbaar was met haar berichtje hier, dus toen wist ik dat zij het was!
Haha, dat mensen me nog niet herkend hebben! Ik leef nog hoor. Rush, ik kom nooit meer op msn, dat ligt niet aan jou. Ik vond het niet leuk meer
Gast- Gast
Discordia schreef:Barbabella schreef:Bedoel je liefje19nogwat ?Charlie schreef:Reva schreef:Forumster schreef:Ik moet nog wel eens aan Goitske denken... Die was ook ineens met de noorderzon vertrokken doordat ze reclame maakte voor haar eigen website toch?
Aargh, die was net van mijn netvlies inclusief haar vriend. Bedankt
Nu moet ik denken aan Nakita en d'r tekkel.
Die ziet er best goed uit tegenwoordig! Kilo's slanker.
wat zij dat niet met die witte legging? is toen nog een heel ding over geweest, en ze had toch ook een reptiel!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:Sweet Sylvana schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen met het meisje waarvan haar vriend in engeland woonde. Zij woont zelf in Nederland en hij had vaak geen tijd voor haar (dat gevoel had zij)
Ik denk dat jij Try bedoeld. Deze relatie is uit, maar met haar gaat het erg goed
Ja die bedoelde ik bedankt!
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Oh my god hahahaha! Nee, ik heb het echt helemaal gemist en dit had ik ook niet aan zien komen haha!PurpleSparkle schreef:тыквашка schreef:Die had ik wel gelijk door! Maar dat kwam ook omdat ik op facebook een berichtje las wat nogal vergelijkbaar was met haar berichtje hier, dus toen wist ik dat zij het was!
Haha, dat mensen me nog niet herkend hebben! Ik leef nog hoor. Rush, ik kom nooit meer op msn, dat ligt niet aan jou. Ik vond het niet leuk meer
Hai!
Rush- Lady Post-a-lot
Komt Evelyn hier eigenlijk nog? Zij opende altijd topics over haar vreselijke ouders maar wilde absoluut niet het huis uit terwijl ze al 24 was ofzo..
Gast- Gast
Nicci schreef:Op het oude forum had je 'zoetewittewijn'... komt die hier nog?
Bedoel jij niet Golden Indy of zoiets? En haar zusje is inmiddels getrouwd geloof ik. Of vergis ik me nu? Volgens mij had Golden Indy een avatar van een zwart wit foto, een vrouw met een traan met uitlopende make up ofzo?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Nicci schreef:Op het oude forum had je 'zoetewittewijn'... komt die hier nog?
Bedoel jij niet Golden Indy of zoiets? En haar zusje is inmiddels getrouwd geloof ik. Of vergis ik me nu?
Nee dat is niet Golden indy... maar Jacolien of zoiets?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:slaatje schreef:Nicci schreef:Op het oude forum had je 'zoetewittewijn'... komt die hier nog?
Bedoel jij niet Golden Indy of zoiets? En haar zusje is inmiddels getrouwd geloof ik. Of vergis ik me nu?
Jacolien is haar zusje. Die naam kwam ik even niet meer op. Jacolien heb ik nog eens in het trouwtopic voorbij zien komen. Die is dus idd getrouwd.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Gurkie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
slaatje schreef:Ibbeltje schreef:slaatje schreef:Nicci schreef:Op het oude forum had je 'zoetewittewijn'... komt die hier nog?
Jacolien is haar zusje. Die naam kwam ik even niet meer op. Jacolien heb ik nog eens in het trouwtopic voorbij zien komen. Die is dus idd getrouwd.
Oh ja Maar dan weet ik de andere naam even niet. Maar Golden Indy iig niet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 7 van 26 • 1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 26
Pagina 7 van 26
Permissies van dit forum: