Als jij je dag..
+31
Lejow
Blond
TNMN
SleepingBeauty
mzcharlotte
sonly
Roza
Inge
Benthe
Bay
Discordia
SuperGrover
Rouxxxe
Xanna
Viva
Mermaid
Parisienne
Tinus
VeryCherry
Eris
Suus
Lieke128
Flippin' Bitch
Marin
Esperanza
Rovine
Chocolate Cookie
Jade
Rush
Caresses
Jordana
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als jij je dag..
Gecondoleerd Suus en sterkte Xanna. Ik geef mijn dag een 6. Ik ben niet scherp, moe en ik heb het koud. Maar het kan altijd slechter.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Een 8! Heb lekker gewinkeld en geluncht met mams in Maastricht en veel voor mijn werk afgekregen vandaag.
Gast- Gast
Een 7 . Heb niet heel fijn geslapen, maar ook niet zo slecht dat ik nu onwijs moe ben, maar kan beter
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Een 5. Ik heb vannacht slecht geslapen, een moeder van een kind wilde naar huis gaan (niet door mijn toedoen), een meisje begon te krijsen om 3 uur in de klas, met mijn moeder gaat het niet goed, ik wil me inschrijven voor een nieuwe studie, maar dat wil niet lukken (kastje naar de muur), overal spierpijn en ben echt ontzettend moe.
Daarom lig ik nu lekker in bad.
Daarom lig ik nu lekker in bad.
Gast- Gast
Een dikke acht! Heb een goede dag gehad, veel gedaan, zonnetje schijnt, ik ben vrolijk, gezellig met vrienden gekletst, ga zo lekker eten Mijn dag zou een hoger cijfer krijgen als ik niet had hoeven studeren (en vanavond weer verder moet..).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Een 7. Lekker gewerkt. Al mijn collega's zijn inmiddels op de hoogte van mijn vertrek, en reageerden voor mij heel blij, maar vonden het jammer dat ik wegga.
Morgen mijn laatste dag. Ga echt met gemengde gevoelens weg.
Morgen mijn laatste dag. Ga echt met gemengde gevoelens weg.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Suus, gecondoleerd.
Xanna, wat heftig zeg! Sterkte.
Chance wat leuk dat je een andere baan gevonden hebt! Jij was toch diegene die het niet zo naar d'r zin had, of heb ik dan de verkeerde voor me? In ieder geval gefeliciteerd!
Xanna, wat heftig zeg! Sterkte.
Chance wat leuk dat je een andere baan gevonden hebt! Jij was toch diegene die het niet zo naar d'r zin had, of heb ik dan de verkeerde voor me? In ieder geval gefeliciteerd!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Een 7.
Heb gezellig een taart gemaakt met Alex, maar heb nu koppijn en weer een raar gevoel in mijn maag (net als gisteravond). En ik vind het maar koud en het is rotweer..
Heb gezellig een taart gemaakt met Alex, maar heb nu koppijn en weer een raar gevoel in mijn maag (net als gisteravond). En ik vind het maar koud en het is rotweer..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Een 8, heb een heerlijke dag gehad. Mijn mannetje was tussen de middag al thuis en zijn we ergens lekker gaan lunchen. En daarna nog wezen shoppen. Nu lekkerr relaxen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Gecondoleerd Suus en sterkte Xanna.
Ik zou mijn dag vandaag een 4 geven. Een zware werkdag gehad, met koken mijn eten mislukt. En nu heb ik hoofdpijn. en erg moe. Op naar een rustige avond.
Ik zou mijn dag vandaag een 4 geven. Een zware werkdag gehad, met koken mijn eten mislukt. En nu heb ik hoofdpijn. en erg moe. Op naar een rustige avond.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Bedankt meiden! Suus, gecondoleerd!
Het was een mooie dienst vanmiddag. Maar als je zo'n mini kistje ziet, breekt gewoon je hart
Het was een mooie dienst vanmiddag. Maar als je zo'n mini kistje ziet, breekt gewoon je hart
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Een 7,5. Helaas vandaag niet al het werk kunnen doen wat ik graag af zou willen hebben. Maar ik heb wel een vervelend klusje gedaan wat voor morgen op het programma stond
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Een 5,5. De kinderen uit mijn stageklas waren super druk en daarna had ik een saaie cursus. Ik hoop dat morgen beter/leuker verloopt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: