Als jij je dag..
+31
Lejow
Blond
TNMN
SleepingBeauty
mzcharlotte
sonly
Roza
Inge
Benthe
Bay
Discordia
SuperGrover
Rouxxxe
Xanna
Viva
Mermaid
Parisienne
Tinus
VeryCherry
Eris
Suus
Lieke128
Flippin' Bitch
Marin
Esperanza
Rovine
Chocolate Cookie
Jade
Rush
Caresses
Jordana
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als jij je dag..
6je?
ik ben nog verkouden, dus ik praat nog niet echt lekker.
Heb nu pauze, maar werk vandaag (in een winkel).
Zou overigens liever in mijn bed liggen.
Suus, gecondoleerd
ik ben nog verkouden, dus ik praat nog niet echt lekker.
Heb nu pauze, maar werk vandaag (in een winkel).
Zou overigens liever in mijn bed liggen.
Suus, gecondoleerd
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik geef mijn dag ook een dikke 1. Ik heb straks een crematie van het kindje van mijn nicht en haar vriend. Het kindje is na 39 weken zwangerschap in haar buik overleden, terwijl ze 2 dagen later een geplande keizersnee zou krijgen. Ze had een prima zwangerschap. Echt bizar.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Een 7. Heb een prima dagje, niet heel bijzonder. Vanmorgen lekker gewerkt, daarna even naar de bibliotheek geweest. Ben m'n pasje verloren, en was bang dat het een gedoe zou zijn om een nieuwe te krijgen maar viel alles mee. Daarna even wat boodschapjes gehaald en nu nog de middag voor me, vermaak me wel .
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Rush schreef:Mijn dag is nog niet voorbij, dus ik kan nog geen cijfer geven
Copy that and agree
Gast- Gast
Heel veel sterkte, Xanna en Suus!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Gecondoleerd Suus.
Ik zit te twijfelen tussen een 1 of een 2. Veel beter wordt het volgens mij niet. Mijn spieren zitten vast. En ik ben weer eens boos. Lang geleden dat ik dat echt en oprecht heb gevoeld. Geen fijn gevoel.
Ik zit te twijfelen tussen een 1 of een 2. Veel beter wordt het volgens mij niet. Mijn spieren zitten vast. En ik ben weer eens boos. Lang geleden dat ik dat echt en oprecht heb gevoeld. Geen fijn gevoel.
Gast- Gast
Heftig, Xanna! Sterkte! Jij ook Suus, gecondoleerd.
Eigenlijk heb ik een goede dag, ik heb een fantastisch humeur, for no reason. Dus een 11 maar.
Eigenlijk heb ik een goede dag, ik heb een fantastisch humeur, for no reason. Dus een 11 maar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Tot nu toe een 7. Het is een rustige doch interessante dag.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Sterkte Xanna en Suus!
Ik ga voor een zesje. Net terug uit Blaricum, geholpen op een sportdag. Het was erg koud... Zometeen even naar de supermarkt en daarna lekker niks.
Ik ga voor een zesje. Net terug uit Blaricum, geholpen op een sportdag. Het was erg koud... Zometeen even naar de supermarkt en daarna lekker niks.
Gast- Gast
Een 6. Ik ben naar de tandarts geweest en ik moet donderdag naar de kaakchirurg. Ik heb heel veel pijn aan mijn verstandskies die zich door mijn wang naar buiten wil boren.
Gast- Gast
Een 5-je al 2 dagen giga koppijn tegen migraine aan daarnaast vind ik mijn werk niet super
Ik zou zo graag een weekje niks willen doen.
Ik zou zo graag een weekje niks willen doen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Tot nu toe een 7. Ik voel me goed vandaag, ben al lekker actief geweest en merk dat ik me steeds wat fitter begin te voelen.
Ben bang dat het cijfer vanavond omlaag keldert. Heb rustgevende medicijnen en meestal als ik na het eten op de bank ga zitten ben ik ineens zó moe dat er niks meer uit mijn handen komt.
Ben bang dat het cijfer vanavond omlaag keldert. Heb rustgevende medicijnen en meestal als ik na het eten op de bank ga zitten ben ik ineens zó moe dat er niks meer uit mijn handen komt.
Gast- Gast
Een zeven tot nu toe denk ik. Weinig bijzonders vandaag. Ben aan het studeren en het gaat redelijk. Een beetje spierpijn van het sporten gister en het weer laat ook te wensen over, maar eigenlijk voel ik me wel oké, niets te klagen
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben nog ziek, maar volgens mij is er al wat verbetering. Ik begon mijn dag heel slecht, en nu ben ik weer redelijk op de been, dus het gemiddelde komt dan op 5.5
Gast- Gast
Sterkte Suus, heel logisch hoor dat je er verdrietig onder bent.
Mijn cijfer ligt inmiddels op de 7,5. Heb uiteindelijk toch wat schoolwerk gedaan en al boodschappen (ben dus toch nog productief geworden ).
Mijn cijfer ligt inmiddels op de 7,5. Heb uiteindelijk toch wat schoolwerk gedaan en al boodschappen (ben dus toch nog productief geworden ).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Suus gecondoleerd
Xanna, sterkte. wat verschrikkelijk
Een 5, afgelopen nacht een slaapdienst gedraaid, niet geslapen, daarna paar uur overgewerkt omdat collega een behandelplanbespreking had en iemand op de groep moest blijven. Was rond 12uur thuis (gister om 14uur begon mijn slaapdienst).
Net bij de tandarts geweest om 2 tijdelijke vullingen (na wortelkanaalbehandelingen) te vervangen voor definitieve vullingen.
Xanna, sterkte. wat verschrikkelijk
Een 5, afgelopen nacht een slaapdienst gedraaid, niet geslapen, daarna paar uur overgewerkt omdat collega een behandelplanbespreking had en iemand op de groep moest blijven. Was rond 12uur thuis (gister om 14uur begon mijn slaapdienst).
Net bij de tandarts geweest om 2 tijdelijke vullingen (na wortelkanaalbehandelingen) te vervangen voor definitieve vullingen.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Vandaag? Ehm.. een 7. Had het wel gezellig op het werk, we gaan straks lekker eten en vanavond even sporten. Gewoon een normale dag dus
Gast- Gast
Ik ga voor een 3. Vandaag is niets leuk en niets lukt. Vnv misschien wat drinken (of eten) met een vriendin, dat haalt het cijfer vast omhoog!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Een 6 omdat ik vroeg op moest en me niet zo lekker voel maar al met al was het allemaal wel een prima dag dus een onvoldoende zal ik hem niet geven.
Gast- Gast
Een 6
Heb hoofdpijn, ben verkouden, merk aan m'n nek/kaken/schouders dat ik te veel aan het piekeren ben (sowieso de afgelopen paar weken weer te veel aan het piekeren).
Maar, vanavond een klein feestje bij m'n moeder, net een lekker stukje taart gegeten en stage was wel oke vanaag.
Heb hoofdpijn, ben verkouden, merk aan m'n nek/kaken/schouders dat ik te veel aan het piekeren ben (sowieso de afgelopen paar weken weer te veel aan het piekeren).
Maar, vanavond een klein feestje bij m'n moeder, net een lekker stukje taart gegeten en stage was wel oke vanaag.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Dank jullie wel allemaal
Wat heftig, Xanna, sterkte!
Wat heftig, Xanna, sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Xanna en Suus, sterkte1
Mijn dag is tot nu toe prima, ik geef 't een 7. Heb wat buikpijn, verder niets bijzonders!
Mijn dag is tot nu toe prima, ik geef 't een 7. Heb wat buikpijn, verder niets bijzonders!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: