Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

+6
VeryCherry
smooch
Zwerver
Jeanette
Chocolate Cookie
mzcharlotte
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!] - Pagina 2 Empty Re: Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

Bericht  Luthien do 25 nov 2010 - 23:40

Zo lang mensen zulke producten willen kopen vinden dergelijke praktijken plaats. Maar persoonlijk vind ik dat de zogenaamde bio industrie altijd wel erg negatief wordt neergezet. Of laat ik het anders zeggen, men gaat ervanuit dat alle boeren hun beesten mishandelen. Ik ben zelf van agrarische afkomst (vader is tuinder) en het verbaast mij hoeveel vegetariërs nog nooit bij een boer zijn geweest.
Vlees en andere dierlijke producten moeten steeds goedkoper worden, als boer wordt je dus wel gedwongen om op kwantiteit te richten ipv kwaliteit. Een varken levert minder op dan een boer erin stopt, bijvoorbeeld. En scharrelkippen hebben het echt niet altijd beter dan legbatterijkippen.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!] - Pagina 2 Empty Re: Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

Bericht  Lady4 vr 26 nov 2010 - 0:27

Darcy schreef:Uggs worden tegenwoordig gemaakt in China. Nog steeds zielig voor de schapen hoor (heb t filmpje niet gekeken) maar ik bekijk mijn Uggs niet anders, helaas.
+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura vr 26 nov 2010 - 4:50

Zoals al eerder gezegd hier.. De bio industrie is ook geen feestje en toch blijft iedereen massaal vlees kopen ervan.

Ik ga het filmpje niet kijken want ik heb een hekel aan dierenmishandeling en ik word agressief van dat soort filmpjes. Ik krijg dan moordneigingen op diegene die het doen Wink

Ik eet bijna geen vlees en probeer zoveel mogelijk biologisch te kopen maar om sommige dingen kun je niet heen helaas. Sad zoals bepaalde kleding of schoenen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Raindrop vr 26 nov 2010 - 10:57

Oh wat erg.
Ik draag sowieso geen uggs alhoewel ze voor veel meer producten schapenwol/schaap gebruiken.

Ik vind het echt vreselijk hoe die dieren mishandeld worden en kan er alleen maar kwaad om worden.
Heb de petitie daarom ook getekend.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:24

Liva schreef:
CherrieLola schreef:
Darcy schreef:
CherrieLola schreef:Ik heb het filmpje niet gezien en ik ga ook niet kijken. Ik draag sowieso geen UGGS en aanverwanten, want ik vind ze schuwlelijk. Die nieuwe rage in China vind ik trouwens ook walgelijk. Konijntjes pletten met naaldhakken, daar een filmpje van maken en op internet zetten...

okeeee ieuw? Why :S

Stond gister een heel stuk in de Spits! Echt zooo zielig, maar de Chinese autoriteiten willen er niks aan doen...
Oja, ze gebruiken gewoon levende konijntjes hè. En dat doen ze onder de noemer "kunst"

Dat volk is sowieso een beetje raar (natuurlijk niet iedereen, maar je hebt er veel gekken bij zitten). Katten in vissenkommen stoppen enzo...wtf :S
Die katten in vissenkommen bleek een hoax te zijn en al die foto's waren geshopt.
Als dat waar is van die konijntjes dan vind ik dat echt heel ziek!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: