Ik heb heeeeel erg zin in....
+10
Flinder
Julia
Kabouter
SoGood
Cheesegirl
love
Blond
Angela_1986
SleepingBeauty
Lynn_
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik heb heeeeel erg zin in....
Darcy schreef:Ik had heel erg zin in stokbrood met brie en dat heb ik net dus ook gegeten Ik was ook aan de lijn, oeps Maandag weer
Oehh..lekker!
Ik heb zin om mijn bril op te halen (ze belden net dat hij klaar is), maar omdat ik me nog niet fit genoeg voel en mijn vriend de auto mee heeft, kan ik hem helaas nog niet op gaan halen. Dat doen we maandag dus maar.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Darcy schreef:Ik had heel erg zin in stokbrood met brie en dat heb ik net dus ook gegeten Ik was ook aan de lijn, oeps Maandag weer
Oehh..lekker!
Ik heb zin om mijn bril op te halen (ze belden net dat hij klaar is), maar omdat ik me nog niet fit genoeg voel en mijn vriend de auto mee heeft, kan ik hem helaas nog niet op gaan halen. Dat doen we maandag dus maar.
Oooh leuk een nieuwe bril! Ik wil ook graag een nieuwe bril (ik ben geinspireerd door de Ray Ban van Punk'd, die is zooo gaaf), maar ja, geldprobleempje
Nu kan je je wel nog meer verheugen op maandag moet je maar denken
Gast- Gast
Darcy schreef:Kabouter schreef:Darcy schreef:Ik had heel erg zin in stokbrood met brie en dat heb ik net dus ook gegeten Ik was ook aan de lijn, oeps Maandag weer
Oehh..lekker!
Oooh leuk een nieuwe bril! Ik wil ook graag een nieuwe bril (ik ben geinspireerd door de Ray Ban van Punk'd, die is zooo gaaf), maar ja, geldprobleempje
Nu kan je je wel nog meer verheugen op maandag moet je maar denken
De mijne is ook een wat groter montuur (ik heb sowieso altijd een bril die opvalt) en dan donker blauw. Wel gewoon een goedkope variant van Hans hoor.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Leuk! Ik vind inderdaad ook gewoon die grote monturen leuk Misschien maar eens gaan kijken bij wat winkels voor een look-a-like
Gast- Gast
Ik heb heel erg zin in een koud biertje en een sigaret en vlaamse friet met knoflooksaus.
De eerste twee zitten er voorlopig sowieso niet in en de laatste ook niet aangezien ik op mijn werk ben en we spruitjes eten
De eerste twee zitten er voorlopig sowieso niet in en de laatste ook niet aangezien ik op mijn werk ben en we spruitjes eten
Gast- Gast
Ik ben nu 2 weken aan het dieeten/gezond eten en er is nu 2.5 kilo ongeveer af en snak al die tijd al naar een rookworst, hoe bizar. En vanavond ga in eindelijk een stukje eten en later een stuk appeltaart
Morgen maar weer gezond. Zo af en toe moet ik echt wat slechts eten en hopelijk kan mijn lijn dat aan haha.
Morgen maar weer gezond. Zo af en toe moet ik echt wat slechts eten en hopelijk kan mijn lijn dat aan haha.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Een zak bolognese chips. Ik ben nu ook een beetje op mijn gewicht aan het letten en ik mag alleen in het weekend nog wat snoepen van mezelf en dan ook niet hele schranspartijen. Een hele zak wordt het dus voorlopig niet...
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Chocolade melk met slagroom is wel een enorme caloriebom. Als je dan toch gaat zondigen, neem dan een handje popcorn ofzo.
Gast- Gast
Bitterballen al heel de week.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
In een McFlurry! Binnenkort maar eens een bezoekje aan de Mac brengen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Purple schreef:Bonbon Bloc Praline!
Ik had gister truffel, ook erg lekker!!
Gast- Gast
Oh, is dat een nieuwe? Ik ben eigenlijk helemaal weg van alle soorten...Sunprincess schreef:
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, is dat een nieuwe? Ik ben eigenlijk helemaal weg van alle soorten...Sunprincess schreef:
Ja die nieuw Ik vind de witte toch wel het allerlekkerst. Maar ik wordt er wel vaak misselijk van als ik hem op heb.
Gast- Gast
Oe, lekker, bon bon bloc praliné En chocolademelk met Baileys en slagroom zou er ook wel ingaan Een glaasje wijn ook wel trouwens Hm, misschien moet ik eerst maar eens avondeten gaan maken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb zin in een bueno omdat ik net de reclame zag..!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: