Die goede oude tijd?
+10
Esperanza
Jade
Rush
Sweety
patjuhhh
Lima
Gigi_
Monte
Marin
M@niek
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Die goede oude tijd?
Wat een lelijk forum was het eigenlijk. Haha, en ik had toen echt nog weinig posts. Terwijl ik er wel al ben sinds 26-11-2005.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Joan schreef:Ben jij een oude bekende Lima?
Ja, maar ik ga wel lang terug. Ik geloof dat ik mij in 2005 heb aangemeld onder de naam Limmassol, was toen wel vrij actief. Toen tijd niet geweest, en daarna niet heel erg actief onder de naam Three Quid en toen was het weer stil. Tijdje terug ontdekte ik dit forum.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Lima, jou eerste naam weet ik nog wel goed!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oooh ben jij het! HOI!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jeetje, ik kon me niet eens meer herinneren hoe het eruit zag
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
HOI! wat grappig dat sommige nog herkennen na zo'n lange tijd : )
Lima- Fluisteraar
Haha is niet zo gek toch? Heel actief was je niet, maar ik kan me zeker nog foto's herinneren en vond je altijd een heel leuk, eigenzinnig meisje! Hoe gaat het nu met je? En hoe heb je dit forum dan toch weer gevonden?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat leuk om weer te zien! Wat een kleine letters zeg! Ik weet nog dat ik heel erg moest wennen aan dit forum, maar als ik het oude weer zie, ben ik heel blij met deze.
Ik zie ineens allemaal interessante topics die ik wil lezen, jammer dat het openen daarvan zo moeilijk gaat.
Ik zie ineens allemaal interessante topics die ik wil lezen, jammer dat het openen daarvan zo moeilijk gaat.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik vond een oude topic van mezelf en probeerde deze te openen. Maar na veel frustratie is het me niet gelukt. Nu ben ik er alleen maar meer op gebrand om hem te kunnen openen. Dus iemand een idee?
Gast- Gast
Marin schreef:Haha is niet zo gek toch? Heel actief was je niet, maar ik kan me zeker nog foto's herinneren en vond je altijd een heel leuk, eigenzinnig meisje! Hoe gaat het nu met je? En hoe heb je dit forum dan toch weer gevonden?
Toen de tijd was het aantal forummers een stuk groter, en ik was indd niet zo actief. Maar ik kan me jou ook goed herinneren, we reageerde vaak op dezelfde topics. Vond jou wel cool haha.
Lima- Fluisteraar
Wat raaar, dat lijkt ook zooo lang geleden alweer.
En op de een of andere manier vind ik dit forum veel fijner kijken. Maar dat zal wel gewenning zijn. In t begin had ik juist moeite met dit forum, haha
En op de een of andere manier vind ik dit forum veel fijner kijken. Maar dat zal wel gewenning zijn. In t begin had ik juist moeite met dit forum, haha
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Lima schreef:Joan schreef:Ben jij een oude bekende Lima?
Ja, maar ik ga wel lang terug. Ik geloof dat ik mij in 2005 heb aangemeld onder de naam *, was toen wel vrij actief. Toen tijd niet geweest, en daarna niet heel erg actief onder de naam * en toen was het weer stil. Tijdje terug ontdekte ik dit forum.
Ik moet gelijk denken aan dat filmpje van Doedel met dr mond vol brood
Gast- Gast
Wat leuk om weer te zien!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zelda schreef:Ik kan zelfs m'n eigen posts nog nazoeken, wat bizar. Ik dacht dat 'weg' echt 'weg' was..
Alles wat je online zet, is terug te halen. Niet voor iedereen, maar als je een beetje handig bent... Ik vind dat ook niet tof, maar dat is het gevaar van internet.
Gast- Gast
Ja inderdaad, mijn vriend kan ook alles tevoorschijn toveren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
He wat leuk zeg, ik kan alleen niets openen of op reageren, terwijl andere dat wel lukt zie ik
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Ja inderdaad, mijn vriend kan ook alles tevoorschijn toveren.
Ja die van jou helemaal natuurlijk, haha! Ik ben nu wel voorzichtiger geworden met privé gegevens, maar dan nog...
Gast- Gast
Whahaha, inderdaad. Hij zegt het ook wekelijks hoor, vooral over echte privé dingen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan mijzelf niet vinden haha. Ik poste ook niet zoveel geloof ik.. Pff ik weet het niet meer
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Was was je oude avater?
» Oude man met skills!
» Het oude forum....
» Oude topic is weg!
» Oude muziek
» Oude man met skills!
» Het oude forum....
» Oude topic is weg!
» Oude muziek