Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

+6
VeryCherry
smooch
Zwerver
Jeanette
Chocolate Cookie
mzcharlotte
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!] Empty Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:57

Ik wil even een filmpje met jullie delen.
Hoop dat jullie een sterke maag hebben, want na het zien van dit filmpje hoeven mijn vriend en ik geen eten meer.

Waarom laat ik het dan toch hier zien?
Omdat ik vind dat de mensen eens met hun neus op de feiten moeten worden gedrukt.
En eens onder ogen moeten zien hoe wreed er met dieren wordt omgegaan!
Schandalig!
Echt waar, never nooit geen UGGS aan mijn voeten!

https://secure.peta.org/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=1436

Middenin staat het filmpje!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!] Empty Re: Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

Bericht  mzcharlotte do 25 nov 2010 - 5:59

Kun je een samenvatting geven? Ik kijk liever niet. Ik draag sowieso geen UGGS.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!] Empty Re: Bah! Voor mij never nooit UGGS! [Filmpje!]

Bericht  Chocolate Cookie do 25 nov 2010 - 5:59

Ik ga het niet kijken, heb al zo'n vermoeden. Maar mijn vraag meteen; geldt dat ook voor de nepperts?
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 5:59

Ik kijk straks wel even, want heb nu een pizza in de oven staan. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:00

Tja, ik vind het heel erg hoor, maar al koop ik geen UGGS, dan zal dit nog steeds gebeuren, zoals vele andere erge dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:03

Het geldt voor alle wolproducten eigenlijk!

Het klopt wel wat je zegt, dat t toch gebeurd.
Maar misschien gaan er wel degelijk wat mensen nadenken nu.
Je weet nu wat er met de dieren is gebeurd voor de dingen die jij aan je voeten hebt...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:04

zegmaar_ schreef:Kun je een samenvatting geven? Ik kijk liever niet. Ik draag sowieso geen UGGS.

Je ziet het grondproduct van UGGS...
En hoe bruut hiermee omgegaan wordt..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:05

Uggs worden tegenwoordig gemaakt in China. Nog steeds zielig voor de schapen hoor (heb t filmpje niet gekeken) maar ik bekijk mijn Uggs niet anders, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:05

PrinsesBo schreef:Het geldt voor alle wolproducten eigenlijk!

Het klopt wel wat je zegt, dat t toch gebeurd.
Maar misschien gaan er wel degelijk wat mensen nadenken nu.
Je weet nu wat er met de dieren is gebeurd voor de dingen die jij aan je voeten hebt...

Dat kon ik, helaas, ook bedenken zonder het filmpje ghehe.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:10

PrinsesBo schreef:
zegmaar_ schreef:Kun je een samenvatting geven? Ik kijk liever niet. Ik draag sowieso geen UGGS.

Maken ze van de rest shoarma? 👅

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:12

Hmm nu heb ik zin in shoarma, bedankt Donnaa.

Edit: okee dat was wel een beetje een lullig grapje van mezelf. Ik vind het wel zielig hoor, voor die beestjes. Maar ja pff ik ga echt mijn Uggs niet weggooien. Bovendien kna ik dan denk ik mijn halve kledingkast weggooien, mijn suede schoenen, mijn leren jasjes, etc. Ik vind wel dat er iets aan zou moeten worden gedaan, al vind ik de manieren van PETA soms ook niet echt iets om toe te juichen, maar dan aan de oorzaak (de manier waarop de beesten geslacht worden) en niet het gevolg.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:17

_Donnaa schreef:
PrinsesBo schreef:

Maken ze van de rest shoarma? 👅

Wie weet Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:19

Darcy schreef:Hmm nu heb ik zin in shoarma, bedankt Donnaa.

Edit: okee dat was wel een beetje een lullig grapje van mezelf. Ik vind het wel zielig hoor, voor die beestjes. Maar ja pff ik ga echt mijn Uggs niet weggooien. Bovendien kna ik dan denk ik mijn halve kledingkast weggooien, mijn suede schoenen, mijn leren jasjes, etc. Ik vind wel dat er iets aan zou moeten worden gedaan, al vind ik de manieren van PETA soms ook niet echt iets om toe te juichen, maar dan aan de oorzaak (de manier waarop de beesten geslacht worden) en niet het gevolg.

Ik ben het met je eens.
Maar dit filmpje kwam nu in mijn mail voorbij..
Vandaar dat ik t nu ook hierover heb.
Maar bv dons is ook erg...
Vind het gewoon, als dierenliefhebster, heel erg allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:25

Dat van die myiasis is redelijk normaal, dat kan ieder schaap overkomen, gebeurd ook in Nederland. Vliegen gaan op zoek naar schapen en leggen daar gewoon eitjes in. Dat kun je alleen voorkomen door de wol kort te houden en vaak te controleren op eitjes.

Maar dat slaan en poten afsnijden van die schapen, dat vond ik wel heel schokkend.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 25 nov 2010 - 6:59

Ik ga het niet eens bekijken, maar mijn kijk op uggs zullen er niet anders van worden. Ik heb alleen maar neppe, maar als ik genoeg geld had gehad en het er voor over had, had ik zeker een paar Uggs staan. Is toch hetzelfde als met vlees..hoe bruut alle varkens enzo worden geslacht! Ik word geen vegetariër om die reden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:00

wc-eend schreef:Ik ga het niet eens bekijken, maar mijn kijk op uggs zullen er niet anders van worden. Ik heb alleen maar neppe, maar als ik genoeg geld had gehad en het er voor over had, had ik zeker een paar Uggs staan. Is toch hetzelfde als met vlees..hoe bruut alle varkens enzo worden geslacht! Ik word geen vegetariër om die reden

Voor die varkens is het ook hartstikke erg natuurlijk.
Maar varkens worden toch echt wat humaner 'afgeslacht' dan de schapen uit deze filmpjes.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 7:01

Mijn pizza op, dus nu het filmpje gekeken. Bah, wat vreselijk! Nou vind ik Uggs ook vreselijk, dus die heb ik dan ook niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  smooch do 25 nov 2010 - 8:00

Darcy schreef:Hmm nu heb ik zin in shoarma, bedankt Donnaa.

Eens
Inderdaad als je overal bij stil moet staan kan je beter naakt lopen. Ik heb best veel uggs, maar ik blijf ze gewoon dragen (heb het filmpje niet gezien hor)
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:21

Ik heb het filmpje niet gezien en ik ga ook niet kijken. Ik draag sowieso geen UGGS en aanverwanten, want ik vind ze schuwlelijk. Die nieuwe rage in China vind ik trouwens ook walgelijk. Konijntjes pletten met naaldhakken, daar een filmpje van maken en op internet zetten...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:36

CherrieLola schreef:Die nieuwe rage in China vind ik trouwens ook walgelijk. Konijntjes pletten met naaldhakken, daar een filmpje van maken en op internet zetten...

okeeee ieuw? Why :S

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:36

Darcy schreef:
CherrieLola schreef:Ik heb het filmpje niet gezien en ik ga ook niet kijken. Ik draag sowieso geen UGGS en aanverwanten, want ik vind ze schuwlelijk. Die nieuwe rage in China vind ik trouwens ook walgelijk. Konijntjes pletten met naaldhakken, daar een filmpje van maken en op internet zetten...

Stond gister een heel stuk in de Spits! Echt zooo zielig, maar de Chinese autoriteiten willen er niks aan doen...
Oja, ze gebruiken gewoon levende konijntjes hè. En dat doen ze onder de noemer "kunst"
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:20

Mwoah, ik denk ook niet dat het gemiddelde varken of koe zo goed behandeld wordt hoor in de bio-industrie. En die eten we allemaal massaal?

Vreselijk trouwens van die schapen, snap toch niet dat mensen zo barbaars kunnen zijn. Steekje los misschien?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:23

CherrieLola schreef:
Darcy schreef:
CherrieLola schreef:Ik heb het filmpje niet gezien en ik ga ook niet kijken. Ik draag sowieso geen UGGS en aanverwanten, want ik vind ze schuwlelijk. Die nieuwe rage in China vind ik trouwens ook walgelijk. Konijntjes pletten met naaldhakken, daar een filmpje van maken en op internet zetten...

Stond gister een heel stuk in de Spits! Echt zooo zielig, maar de Chinese autoriteiten willen er niks aan doen...
Oja, ze gebruiken gewoon levende konijntjes hè. En dat doen ze onder de noemer "kunst"

Dat volk is sowieso een beetje raar (natuurlijk niet iedereen, maar je hebt er veel gekken bij zitten). Katten in vissenkommen stoppen enzo...wtf :S

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 23:24

Liva schreef:
CherrieLola schreef:
Darcy schreef:

Dat volk is sowieso een beetje raar (natuurlijk niet iedereen, maar je hebt er veel gekken bij zitten). Katten in vissenkommen stoppen enzo...wtf :S

Uhu, ik vind die lui echt ziek... Heb jij het ook gelezen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:29

Nee, maar ik heb er wel eens eerder wat over gelezen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: