Goedemorgen Zondag!
+8
Emma_
Lady4
Minx
Middleme
dolfijntje24
Esperanza
juffie001
SnowWhite
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen,
Lekker geslapen?
Ik heb nogal liggen draaien vannacht. Om 9 uur eruit gegaan omdat ik niet meer kon slapen!
Vandaag weinig plannen. Doordat ik gister weer ziek op bed heb gelegen doe ik vandaag maar rustig aan. Wat huishoudelijke dingen, misschien nog kleine boodschappen halen. En natuurlijk de nieuwste aflevering van Grey's Anatomy kijken
Fijne dag allemaal!
Lekker geslapen?
Ik heb nogal liggen draaien vannacht. Om 9 uur eruit gegaan omdat ik niet meer kon slapen!
Vandaag weinig plannen. Doordat ik gister weer ziek op bed heb gelegen doe ik vandaag maar rustig aan. Wat huishoudelijke dingen, misschien nog kleine boodschappen halen. En natuurlijk de nieuwste aflevering van Grey's Anatomy kijken
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen! Heb heerlijk geslapen. Lag er om elf uur in en werd vanochtend wakker gemaakt om 7.15 uur door een heel blij manntje.
Fijne zondag!!
Fijne zondag!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik was ook al vroeg wakker. Ik heb vandaag een rustig dagje. Een paar kleine dingen in het huishouden doen, opa en oma komen vanmiddag even koffie drinken en naar de nieuwe schutting kijken en voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne zondag allemaal!
Ik was ook al vroeg wakker. Ik heb vandaag een rustig dagje. Een paar kleine dingen in het huishouden doen, opa en oma komen vanmiddag even koffie drinken en naar de nieuwe schutting kijken en voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne zondag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb nogal slecht geslapen en voel me behoorlijk duf. Vandaag heb ik niet echt plannen, ik ga het maar rustig aan doen. Ik heb al wel een was in de wasmachine, daarna moeten er nog 1 of 2 en ik wil een beetje opruimen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb nogal slecht geslapen en voel me behoorlijk duf. Vandaag heb ik niet echt plannen, ik ga het maar rustig aan doen. Ik heb al wel een was in de wasmachine, daarna moeten er nog 1 of 2 en ik wil een beetje opruimen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goeiemorgen. Niet helemaal een hele goede nacht gehad. Ging rond kwart over 11 naar bed en vriend kwam 's nachts thuis. Om kwart voor 4 nog even zitten praten over hoe het was en toen kon ik moeilijk in slaap komen. Vanochtend rond 10 uur wakker, maar niet heel erg uitgeslapen.
Ga straks een lekker ontbijtje voor vriendlief maken en nog even de was doen en de badkamer en toilet schoonmaken. Vanmiddag nog sporten en dan is de zondag wel weer voorbij. 's Avonds bankhangen en voorbereiden op komende week.
Ga straks een lekker ontbijtje voor vriendlief maken en nog even de was doen en de badkamer en toilet schoonmaken. Vanmiddag nog sporten en dan is de zondag wel weer voorbij. 's Avonds bankhangen en voorbereiden op komende week.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Moggu!
Ik heb wel oké geslapen, om 9 uur computer aangezet om mijn voorbereidingen voor komende week af te maken en mijn voorlopig eindportfolio af te ronden. Vanmiddag lekker naar mn vriend en vanavond gaan we met zn tweeën uit eten.
fijne dag!
Ik heb wel oké geslapen, om 9 uur computer aangezet om mijn voorbereidingen voor komende week af te maken en mijn voorlopig eindportfolio af te ronden. Vanmiddag lekker naar mn vriend en vanavond gaan we met zn tweeën uit eten.
fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen, hier net lekker gedoucht, zo aankleden make-up op doen en dan de laatste dingetjes af maken voor alle visite voor mijn verjaardag komt . Mijn vader gaat zo de sta tafels ophalen dan maak ik de sandwiches bekleed de cupcakes nog even snel en dan is alles klaar en kan de visite komen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goedemorgen,
Ik lig nog in bed, lekker lui op zondag. Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken. Het gaat erg slecht met haar, dus het wordt geen ontspannen middag. Vanavond komt mijn vriend nog even langs, voor zijn nachtdienst.
Fijne dag all!
Ik lig nog in bed, lekker lui op zondag. Vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken. Het gaat erg slecht met haar, dus het wordt geen ontspannen middag. Vanavond komt mijn vriend nog even langs, voor zijn nachtdienst.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen allemaal!
Ik heb niet echt goed geslapen, maar toch maar besloten om op te staan. Ik heb vandaag weinig plannen. Lekker rustig aan doen. Fijne dag allemaal!
Ik heb niet echt goed geslapen, maar toch maar besloten om op te staan. Ik heb vandaag weinig plannen. Lekker rustig aan doen. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Goedemorgen! Ik heb wel goed geslapen, maar ben nog erg lui dus lig nog in mn nest te stinken, haha. Net ontbijt op bed gehad van man. Ik ga er zo maar eens uit. Moet eigenlijk echt wel even studeren vandaag en verder wat opruimen en stofzuigen enzo.
Gast- Gast
Good morning! Ik ga zometeen een wasje opvouwen, douchen en daarna een naanbrood in de oven doen bekleed met een beetje kaas, cherry tomaatjes, beetje knoflook en kruiden. Lijkt me lekker als lunch.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Zero schreef:
ik ben kapot.
en ik heb trek in chocola. en dat heb ik niet
Je mag wel even langs mij komen hoor.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hmm, naan
Ik heb net lekker ontbeten met croissantjes! Vandaag lekker lui dagje, druk er straks denk ik een filmpje in!
Ik heb net lekker ontbeten met croissantjes! Vandaag lekker lui dagje, druk er straks denk ik een filmpje in!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik zit nu even te ontbijten en zometeen moet ik werken. Vanavond geen plannen en dat wil ik graag zo houden.
Fijne dag allen!
Ik zit nu even te ontbijten en zometeen moet ik werken. Vanavond geen plannen en dat wil ik graag zo houden.
Fijne dag allen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!!!
Nou lekker geslapen...niet echt, ik had gisterenavond groot optreden van koor (heb ik hier ook al 10 keer verteld) en ik was superzenuwachtig dus had al een paar nachten beroerd geslapen (en daarvoor sliep ik ook al beroerd) dus was gisteren echt doodop. De generale was een drama, maar het optreden ging echt super en toen ik tegen twaalven thuis kwam kon ik uiteraard echt nog niet slapen. Viel uiteindelijk met moeite en liedjes in mijn hoofd om 2 uur in slaap en om 6.30 u was ik klaarwakker. Ik had berehonger en een nummer van gisterenavond in mijn hoofd. Lag ik daar swingend in mijn bedje (heb het nummer nog steeds in mijn hoofd trouwens)! Uiteindelijk ben ik uit pure vermoeidheid toch weer in slaap gevallen en heb ik nog tot 11 uur geslapen. Heerlijk!
Vandaag rustig aan doen, uitrusten, nagenieten, nastuiteren etc. en dan mogen we morgen wéér optreden met koor. Maar dat word klein en simpel ;-).
Nou lekker geslapen...niet echt, ik had gisterenavond groot optreden van koor (heb ik hier ook al 10 keer verteld) en ik was superzenuwachtig dus had al een paar nachten beroerd geslapen (en daarvoor sliep ik ook al beroerd) dus was gisteren echt doodop. De generale was een drama, maar het optreden ging echt super en toen ik tegen twaalven thuis kwam kon ik uiteraard echt nog niet slapen. Viel uiteindelijk met moeite en liedjes in mijn hoofd om 2 uur in slaap en om 6.30 u was ik klaarwakker. Ik had berehonger en een nummer van gisterenavond in mijn hoofd. Lag ik daar swingend in mijn bedje (heb het nummer nog steeds in mijn hoofd trouwens)! Uiteindelijk ben ik uit pure vermoeidheid toch weer in slaap gevallen en heb ik nog tot 11 uur geslapen. Heerlijk!
Vandaag rustig aan doen, uitrusten, nagenieten, nastuiteren etc. en dan mogen we morgen wéér optreden met koor. Maar dat word klein en simpel ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen,
Heerlijk uitgeslapen tot half 11. Komt ook zowat nooit meer voor
Vrijgezellenfeest van vriendin gehad gisteren wat erg geslaagd was. We hebben zo gelachen
Vandaag niet veel meer op de planning dan bij komen hahah
Fijne dag!
Heerlijk uitgeslapen tot half 11. Komt ook zowat nooit meer voor
Vrijgezellenfeest van vriendin gehad gisteren wat erg geslaagd was. We hebben zo gelachen
Vandaag niet veel meer op de planning dan bij komen hahah
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag