irritatiefactortje...
+17
Filoria
Sjaantje
RYW
Japie
Marsy28
Lima
nina
JustMeDaan
SarahKey
Didi
SoGood
ekiaam87
Parisienne
juffie001
mickey
Paper Crown
Lejow
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: irritatiefactortje...
Ohhh mijn nicht praat continu in verkleinwoorden op Facebook. Dat gaat dan zo: 'lekker met de kindjes en me mannetje in het tuintje van het zonnetje genoten' of 'huisje lekker schoon, nu met me moedertje boodschapjes doen en mijn haartjes verven'.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Maris84 schreef:Lima schreef:Stelletjes die elke keer bij elkaar op het prikbord posten. Love you! Vanavond zweedse ballen! Hartje! Jij bent een scheetje, poepedrolletjes (nog een irritatie, waarom noem je iemand die je leuk vind een drol of scheet bah) sms elkaar gewoon ofzo. Of als de een weg is dan gaan aftellen op facebook en dan ook echt alleen een 10 neerzetten en de volgende dag een 9 * zucht* ben best romatisch ingesteld, maar dit gaat mij te ver.
Hier krijg ik ook kotsneigingen van. Ik heb een collega en die heeft net een nieuwe vriend. Stuurt hij haar een berichtje met je bent de liefste. Stuurt zij terug nee, jij bent de liefste! En zo gaat het maar door. Ze wonen nog niet samen, mar vannacht moest hij voor het werk weg en dan staat er gelijk hoe erg ze hem mist enzo. Dan ga ik echt over mijn nek.
haha. Het grappige was, dat het op een gegeven moment zo erg was, dat mensen er echt stomme dingen onder gingen schrijven, sommige ook *kots* dat vond ik dan weer beetje te ver gaan. Maar het hielp wel, want het is nu een stuk minder. Ze is nu overgegaan op het cryptische lol.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Lima schreef:Maris84 schreef:Lima schreef:Stelletjes die elke keer bij elkaar op het prikbord posten. Love you! Vanavond zweedse ballen! Hartje! Jij bent een scheetje, poepedrolletjes (nog een irritatie, waarom noem je iemand die je leuk vind een drol of scheet bah) sms elkaar gewoon ofzo. Of als de een weg is dan gaan aftellen op facebook en dan ook echt alleen een 10 neerzetten en de volgende dag een 9 * zucht* ben best romatisch ingesteld, maar dit gaat mij te ver.
Hier krijg ik ook kotsneigingen van. Ik heb een collega en die heeft net een nieuwe vriend. Stuurt hij haar een berichtje met je bent de liefste. Stuurt zij terug nee, jij bent de liefste! En zo gaat het maar door. Ze wonen nog niet samen, mar vannacht moest hij voor het werk weg en dan staat er gelijk hoe erg ze hem mist enzo. Dan ga ik echt over mijn nek.
haha. Het grappige was, dat het op een gegeven moment zo erg was, dat mensen er echt stomme dingen onder gingen schrijven, sommige ook *kots* dat vond ik dan weer beetje te ver gaan. Maar het hielp wel, want het is nu een stuk minder. Ze is nu overgegaan op het cryptische lol.
Ik heb ook wel eens gedacht om dat er onder te zetten, maar ik dacht ik reageer gewoon niet. In de hoop dat het een keer ophoudt.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
RYW schreef:Ohhh mijn nicht praat continu in verkleinwoorden op Facebook. Dat gaat dan zo: 'lekker met de kindjes en me mannetje in het tuintje van het zonnetje genoten' of 'huisje lekker schoon, nu met me moedertje boodschapjes doen en mijn haartjes verven'.
Brrr. Zo zegt een goede kennis van me op FB dat ze theetjes gaat drinken
Gast- Gast
Carrie schreef:RYW schreef:Ohhh mijn nicht praat continu in verkleinwoorden op Facebook. Dat gaat dan zo: 'lekker met de kindjes en me mannetje in het tuintje van het zonnetje genoten' of 'huisje lekker schoon, nu met me moedertje boodschapjes doen en mijn haartjes verven'.
Theetjes met dinnetjes in dat leuke tentje met die lekkere taartjes? Of theetjes in haar huisje met een filmpje of een boekje?
Ik vraag me soms af of die mensen in een poppenhuis wonen
RYW- Ratel
Iemand die ik ken op Facebook: 'vandaag voor de zesde keer innig met de wcpot geknuffeld, maar ik heb alles over voor me wondertjuh'
Ik weet dat het heel rot is om zo beroerd te zijn maar hier krijg ik de rillingen van. Om nog maar te zwijgen over ' me wondertjuh '
Ik weet dat het heel rot is om zo beroerd te zijn maar hier krijg ik de rillingen van. Om nog maar te zwijgen over ' me wondertjuh '
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Didi schreef:Iemand die ik ken op Facebook: 'vandaag voor de zesde keer innig met de wcpot geknuffeld, maar ik heb alles over voor me wondertjuh'
Je zou er toch bijna onder schrijven dat jij door haar 'wondertjuh' ook bijna de wcpot moest knuffelen... Ik vraag me ook af wat mensen dan willen. Iets van 'awww wat ben jij zielig', ofzo?
RYW- Ratel
PoppenhuisjeRYW schreef:Ik vraag me soms af of die mensen in een poppenhuis wonen
Ik erger me er bij facebook vooral aan als mensen om de haverklap posten wat ze aan het doen zijn, wat ze precies gaan eten en dat soort dingen. Of updates die echt overduidelijk bedoeld zijn om reacties van medeleven (medelijden??) uit te lokken.
In het echte leven stoor ik me er vooral aan als mensen me niet geloven dat ik bepaalde handelingen niet kan uitvoeren. Zo kan ik bijvoorbeeld met mijn linkerhand niet meer eten/drinken/whatever, omdat mijn elleboog vast zit. Hoe vaak ik al niet heb gehoord: 'Ja maar als je dat dan zus of zo doet???' 'Nee, dat gaat niet want mijn elleboog zit vast!' 'Ja maar als je nou...' *zucht*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lima schreef:cryptische reacties vind ik ook verschrikkelijk. Zoals: Dit meen je niet! of jeetje wat klote! Dan moeten andere mensen dus zeggen; wat is er aan de hand.
DIE! Ooooo dat is zo vervelend.
Facebookvriendin van mij: ''zo jammer dat een bepaald persoon het nodig vindt om me haatbrieven te sturen''.
Reacties: ''Wat erg, wie dan?'' '''Van wie, je ex?''
Facebookvriendin: ''nee, niet mijn ex maar een ander persoon''
En er dan verder niet op in gaan.
Ik heb bijna de neiging om dan zelf een berichtje te posten: ''zo jammer dat sommige mensen blijkbaar altijd op een negatieve manier aandacht zoeken...''
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Volledig met Filoria eens, dus.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb ook grote facebook irritatie voor mensen die te persoonlijke dingen erop plaatsen. Zo had ik een vroegere vriendin die het nodig vind om de gehele procedure die ze over de kinderen voert met haar ex op facebook te plaatsen. En bijvoorbeeld foto van nieuwe schoenen plaatst van haar dochter "Nieuwe sneakers voor M. gekocht,zo stoer! alleen jammer dat ik alles zelf moet betalen". En dat haar ex vervolgens antwoord dat hij haar 300 euro per maand aan alimentatie stort zucht ik snap dat echt niet! Ook noemt ze als ze gaat stappen "we gaan vanavond lekker slettebakken!" En dat is dan bijna 30!
Laatst aangepast door VanillaRose op zo 15 apr 2012 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
RYW schreef:Carrie schreef:RYW schreef:Ohhh mijn nicht praat continu in verkleinwoorden op Facebook. Dat gaat dan zo: 'lekker met de kindjes en me mannetje in het tuintje van het zonnetje genoten' of 'huisje lekker schoon, nu met me moedertje boodschapjes doen en mijn haartjes verven'.
Theetjes met dinnetjes in dat leuke tentje met die lekkere taartjes? Of theetjes in haar huisje met een filmpje of een boekje?
Ik vraag me soms af of die mensen in een poppenhuis wonen
Nou, ik heb beide zinnen bij haar voorbij zien komen haha
Gast- Gast
Dan scroll je toch verder of gooi je ze eraf? En je kan updates ook blokeren.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Dan scroll je toch verder of gooi je ze eraf? En je kan updates ook blokeren.
Een aantal mensen heb ik inderdaad van mijn FB verwijderd om die reden, of om slechte spelling
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Dan scroll je toch verder of gooi je ze eraf? En je kan updates ook blokeren.
+1
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Haha ja, die Facebookupdates . Ik heb iemand op FB die hele updates schrijft zonder leestekens. Dus hele zinnen achter elkaar, ook zonder hoofdletters en het is allemaal 'me'.
Dat 'geme', daar ben ik echt allergisch voor. Oh en ik heb een FBvriend die dezelfde studie doet als ik doe en élke dag opnoemt wat ze heeft gedaan die dag aan haar studie. Wáárom..?
Verder nog geen irritatiefactor vandaag. Maar goed, ben ook net pas wakker
Dat 'geme', daar ben ik echt allergisch voor. Oh en ik heb een FBvriend die dezelfde studie doet als ik doe en élke dag opnoemt wat ze heeft gedaan die dag aan haar studie. Wáárom..?
Verder nog geen irritatiefactor vandaag. Maar goed, ben ook net pas wakker
Gast- Gast
Maar op zich is Facebook daar toch wel een beetje voor bedoeld? Vrijwel iedereen die ik op Facebook heb plaatst gewoon dagelijkse dingetjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Whahaha, speciaal voor de meiden die me op FB hebben, heb mijn status geüpdate naar jullie maatstaven
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hm ik heb jou niet op Facebook.VeryCherry schreef:Whahaha, speciaal voor de meiden die me op FB hebben, heb mijn status geüpdate naar jullie maatstaven
Maar ben wel erg benieuwd!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: