irritatiefactortje...
+17
Filoria
Sjaantje
RYW
Japie
Marsy28
Lima
nina
JustMeDaan
SarahKey
Didi
SoGood
ekiaam87
Parisienne
juffie001
mickey
Paper Crown
Lejow
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
irritatiefactortje...
Ik ga er 's nachts uit voor de nachtvoeding. Geen probleem, alleen neem nou vannacht. Ik ging om 22.30 naar bed en B. kreeg om 00.00 de fles van mijn vriend. Die haar vervolgens in bed legde en zelf weer naar beneden ging. Maar ze was nog wat aan t knorrenpotten en dus heb ik nog een half uur wakker gelegen.
Vriend besloot zelf om 2u naar z'n nest te komen. Ze kwam om 5u voor de nachtvoeding, dat vind ik niet erg, want slaap daarna dan lekker verder.
Maar om 8u kwam ze weer vanmorgen, ik neem haar dan bij ons in bed en geef de fles. En wat doet mijn vriend, die trekt de dekens over zijn harses en slaapt lekker verder.
Jaaa hij werkt en blabla, maar ik zou t ook wel lekker vinden om een keer langer te kunnen slapen! Al zou hij ook gewoon wakker zijn, zodat we t 'samen' doen, dat is al beter. Gedeelde smart, halve smart, toch
Zo, jullie nog irritatiefactortjes op deze vroege zondagmorgen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: irritatiefactortje...
Hahaha.. typische 'we hebben slaaptekort en we zijn net ouders' irritatie'tje hadden jullie! Kan ik ook kwaad om worden, word ook kwaad als mijn man zoals elke avond én de dekens jat en dan vervolgens zo bewegelijk is dat ons deken alle hoeken van het bed ziet en vervolgens ik onder het dunne gedeelte lig omdat het verschuift in het overtrek. Zo stom. Wat hij ook doet, hij rolt zich dan in en gaat op zijn buik liggen, kan trekken wat ik wil maar hij ligt er volgewicht op. Oh en, hij ligt ook altijd overdwars in bed, dus zijn benen waar mijn benen horen te liggen. Als ik later groot ben wil ik een 1 persoonsbed.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha Ckc, daarom hebben wij 2 losse dekens...
Hij slaapt nu nog trouwens
Hij slaapt nu nog trouwens
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijne ook. Geeft niet, ik eet zelf wel alvast alle bokkepootjes op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn irritatiefactortje van de dag: mijn zoon is uit logeren, dus ik kon lekker uitslapen. Lag pas om 2.30 in bed. Helaas was ik om 7.00 al wakker... Heb inmiddels gekolfd, paasspullen opgeruimd en ga nu maar de was opvouwen. Gaaaaap...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Herkenbaar
Nu niet meer gelukkig maar zijn ruim 2,5 jaar verder. Nu laat hij me regelmatig uitslapen en andersom. Hij ligt nu nog lekker te slapen, gister was het "mijn beurt"
Nu niet meer gelukkig maar zijn ruim 2,5 jaar verder. Nu laat hij me regelmatig uitslapen en andersom. Hij ligt nu nog lekker te slapen, gister was het "mijn beurt"
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
2CKC2 schreef:Mijne ook. Geeft niet, ik eet zelf wel alvast alle bokkepootjes op.
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn irritatiefactor van vandaag: hier in de straat moet een deel van de auto's weg i.v.m. de marathon die hier langs komt. Al ruim een week staan er borden dat het verboden te parkeren is van 07.00 tot 's avonds. Onze auto staat netjes een paar straten verder. Echter staan er hier voor de deur nog een aantal auto's. Politie, parkeerwachten, regelaars van de marathon.. iedereen staat zich hier te irriteren. Ze hebben de bonnen al uitgeschreven, maar desondanks staan de auto's er nog. Hier voor de deur komen een aantal kramen met drinken voor de hardlopers te staan, maar een deel van de kramen kan niet neergezet worden. Echt, hoe moeilijk kan iets zijn?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
even gekopieerd van FB:
Bedankt mensen die vannacht voor mijn deur keihard expres gingen remmen, voor de lol! 3/4 keer achter elkaar en het groepje dat daarna langsliep en tegen de bakken aanschopte o.i.d. ook bedankt! Dat waren 2 hartverzakkingen vannacht! @ wakker gelegen van 04.30 tot 05.15 :S
Bedankt mensen die vannacht voor mijn deur keihard expres gingen remmen, voor de lol! 3/4 keer achter elkaar en het groepje dat daarna langsliep en tegen de bakken aanschopte o.i.d. ook bedankt! Dat waren 2 hartverzakkingen vannacht! @ wakker gelegen van 04.30 tot 05.15 :S
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
"Zo! Lekker net bami gegeten met kroepoek en satesaus. Mijn hoofdpijn van vanmorgen is weer aan het wegtrekken, helaas nu een loopneus erbij gekregen en jeuk aan mijn arm. Nu lekker met een fleecedekentje een grote kop aardbeienthee en een bokkepootje op de bank een filmpje kijken.. Welke zal ik eens kiezen 27 Dresses of My perfect wedding? @ ons heerlijk knusse huisje"
"Zo! Lekker net bami gegeten met kroepoek en satesaus. Mijn hoofdpijn van vanmorgen is weer aan het wegtrekken, helaas nu een loopneus erbij gekregen en jeuk aan mijn arm. Nu lekker met een fleecedekentje een grote kop aardbeienthee en een bokkepootje op de bank een filmpje kijken.. Welke zal ik eens kiezen 27 Dresses of My perfect wedding? @ ons heerlijk knusse huisje"
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
+1!
En dan vooral mensen die altijd ziek, zwak en misselijk zijn en het nodig vinden om iedereen op de hoogte te houden van de hoeveelheden kots en snot, gatver.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Didi schreef:Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
+1!
En dan vooral mensen die altijd ziek, zwak en misselijk zijn en het nodig vinden om iedereen op de hoogte te houden van de hoeveelheden kots en snot, gatver.
Nou hè! Ik had zelfs iemand op FB die zijn wond-herstelfoto's van week tot week van zijn blindedarmoperatie op FB te plaatsen!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
Haha idd! Die mensen knal ik dan van fb af.
Gast- Gast
Lejow: ohoh, ik ben dan zo'n kreng die dan wel veel geluid gaat maken of maak hem gewoon wakker. Wat nou hij werkt... nee alsof een kleine baby verzorgen geen werk is. (hier die discussie ook gehad, maar hij heeft aan mij dan echt de verkeerde)
En op facebook, ja haha moet ook wel eens lachen. Maar goed kan zelf ook zo mutserig doen
Mijn irritatiefactortje vandaag, nog geen. Siem heeft heerlijk geslapen van 21:45-7:30. Ik stond helemaal uitgeslapen blij naast zijn bedje en dan krijg je zo'n grote lach, ach heerlijk
Maar.. de dag is nog niet om
En op facebook, ja haha moet ook wel eens lachen. Maar goed kan zelf ook zo mutserig doen
Mijn irritatiefactortje vandaag, nog geen. Siem heeft heerlijk geslapen van 21:45-7:30. Ik stond helemaal uitgeslapen blij naast zijn bedje en dan krijg je zo'n grote lach, ach heerlijk
Maar.. de dag is nog niet om
Mijn irritatiefactor van vandaag, nou meer van vannacht is de illegale houseparty die van 1 uur(toen was het echt hoorbaar) tot half 9 heeft geduurd omdat de burgemeester het te gevaarlijk vond om in het donker de ME binnen te laten vallen....De ruim 250 klachten over geluidsoverlast hielpen ook niet mee. Heb dus tot half 9 liggen stuiteren in bed door een houseparty die een km of 4/5 verder werd gehouden. Ik kon de verschillende instrumenten naast het enorme gebonk horen zelfs.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Jeetje, dan was het echt heel hard.JustMeDaan schreef:Mijn irritatiefactor van vandaag, nou meer van vannacht is de illegale houseparty die van 1 uur(toen was het echt hoorbaar) tot half 9 heeft geduurd omdat de burgemeester het te gevaarlijk vond om in het donker de ME binnen te laten vallen....De ruim 250 klachten over geluidsoverlast hielpen ook niet mee. Heb dus tot half 9 liggen stuiteren in bed door een houseparty die een km of 4/5 verder werd gehouden. Ik kon de verschillende instrumenten naast het enorme gebonk horen zelfs.
Ongelooflijk dat die mensen tegen die harde muziek kunnen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Sogood schreef:Didi schreef:Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
+1!
Nou hè! Ik had zelfs iemand op FB die zijn wond-herstelfoto's van week tot week van zijn blindedarmoperatie op FB te plaatsen!!
Oh My! sommige mensen kunnen alleen maar klagen op fb. Ik heb een jongen in mijn vriendenlijst en die is depressief. En wat hij allemaal op facebook neerzet. Het stomme is, dat het een hele knappe jongen is om te zien en hij het opzich goed voor elkaar heeft. Maar zijn vriendin heeft 'm twee jaar gelden verlaten en sindsdien is het berg op, berg af. Maar de laatste tijd houdt ie echt ellenlange monologen over de maatschappij en dat ie echt niet weet wat hij nu moet in het leven en er soms aan denkt dat het beter is om er allemaal vanaf te zijn etc etc. Owja en dat ie echt behoefte heeft aan sex, maar dat het vorige meisje dit en dat deed en dat het niet hetzelfde was als zijn ex blabla. Hij heeft ook zijn ouders en rest van fam op FB.
cryptische reacties vind ik ook verschrikkelijk. Zoals: Dit meen je niet! of jeetje wat klote! Dan moeten andere mensen dus zeggen; wat is er aan de hand.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Lima schreef:Sogood schreef:Didi schreef:Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
+1!
Oh My! sommige mensen kunnen alleen maar klagen op fb. Ik heb een jongen in mijn vriendenlijst en die is depressief. En wat hij allemaal op facebook neerzet. Het stomme is, dat het een hele knappe jongen is om te zien en hij het opzich goed voor elkaar heeft. Maar zijn vriendin heeft 'm twee jaar gelden verlaten en sindsdien is het berg op, berg af. Maar de laatste tijd houdt ie echt ellenlange monologen over de maatschappij en dat ie echt niet weet wat hij nu moet in het leven en er soms aan denkt dat het beter is om er allemaal vanaf te zijn etc etc. Owja en dat ie echt behoefte heeft aan sex, maar dat het vorige meisje dit en dat deed en dat het niet hetzelfde was als zijn ex blabla. Hij heeft ook zijn ouders en rest van fam op FB.
cryptische reacties vind ik ook verschrikkelijk. Zoals: Dit meen je niet! of jeetje wat klote! Dan moeten andere mensen dus zeggen; wat is er aan de hand.
hahaha, buiten de irritaties die al benoemd zijn (en dat geluidsoverlast, WAT irritant zeg!!), vind ik deze ook superirritant. Ik heb laatst met opzet: "DAT was nou echt een goede film" erop gezet. Reacties dat ik kreeg hahaha! Of mensen die nu een kindje hebben, superleuk, ben heel blij en trots op ze. Maaaaar, elke poepluier etc. erop, maakt me ook moe. Kijk, als het er 1 was, maar nee, mijn hele omgeving is ongeveer tegelijk bevallen.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dat is het voordeel van een tweeling, allebei 1. Dus geen jouw beurt/ mijn beurt ellende.
Gast- Gast
nina schreef:Jeetje, dan was het echt heel hard.JustMeDaan schreef:Mijn irritatiefactor van vandaag, nou meer van vannacht is de illegale houseparty die van 1 uur(toen was het echt hoorbaar) tot half 9 heeft geduurd omdat de burgemeester het te gevaarlijk vond om in het donker de ME binnen te laten vallen....De ruim 250 klachten over geluidsoverlast hielpen ook niet mee. Heb dus tot half 9 liggen stuiteren in bed door een houseparty die een km of 4/5 verder werd gehouden. Ik kon de verschillende instrumenten naast het enorme gebonk horen zelfs.
Ongelooflijk dat die mensen tegen die harde muziek kunnen.
Was het ook, we staan ook in het AD, op nu.nl, omroepbrabant, bn de stem en waren bij het nos nieuws
En wat me dan misschien nog wel meer irriteert zijn de opmerkingen van mensen: Wat een zeikers die de politie hebben gebeld zeker nooit jong geweest/nooit een feestje gevierd/kunnen niks meer van de jeugd hebben enz enz.
Ik kan er wel tegen en ik was godzijdank vrij, maar ik denk ook aan de mensen die vandaag er om 6 uur of eerder uit moesten om te werken(zorg bv)
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Princess schreef:Sogood schreef:Dat is juist mijn 'irritatie'-factortje. Mensen die ál hun ergernissen of gebeurtenissen op Facebook plaatsen.
Haha idd! Die mensen knal ik dan van fb af.
Ik ook maar helaas heeft een heel goede vriendin er een handje van. 'Net overgegeven '
Brr hou dat lekker voor jezelf joh!
Gast- Gast
Ik had trouwens van de week een vriendin die de zoveelste kots van haar kat op FB neerzette, vond ik ook niet echt normaal.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Stelletjes die elke keer bij elkaar op het prikbord posten. Love you! Vanavond zweedse ballen! Hartje! Jij bent een scheetje, poepedrolletjes (nog een irritatie, waarom noem je iemand die je leuk vind een drol of scheet bah) sms elkaar gewoon ofzo. Of als de een weg is dan gaan aftellen op facebook en dan ook echt alleen een 10 neerzetten en de volgende dag een 9 * zucht* ben best romatisch ingesteld, maar dit gaat mij te ver.
Lima- Fluisteraar
Marsy28 schreef:Ik had trouwens van de week een vriendin die de zoveelste kots van haar kat op FB neerzette, vond ik ook niet echt normaal.
Haha herkenbaar. Vriendin had een kat uit het asiel die de hele dag het huis onderscheet. En elke keer moest dat weer op facebook. B heeft een drol op bed achter gelaten. Bah ik hoef dat niet te weten.
Lima- Fluisteraar
Lima schreef:Stelletjes die elke keer bij elkaar op het prikbord posten. Love you! Vanavond zweedse ballen! Hartje! Jij bent een scheetje, poepedrolletjes (nog een irritatie, waarom noem je iemand die je leuk vind een drol of scheet bah) sms elkaar gewoon ofzo. Of als de een weg is dan gaan aftellen op facebook en dan ook echt alleen een 10 neerzetten en de volgende dag een 9 * zucht* ben best romatisch ingesteld, maar dit gaat mij te ver.
Hier krijg ik ook kotsneigingen van. Ik heb een collega en die heeft net een nieuwe vriend. Stuurt hij haar een berichtje met je bent de liefste. Stuurt zij terug nee, jij bent de liefste! En zo gaat het maar door. Ze wonen nog niet samen, mar vannacht moest hij voor het werk weg en dan staat er gelijk hoe erg ze hem mist enzo. Dan ga ik echt over mijn nek.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: