Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee

+18
tuttebel
Highway
SarahKey
Siem
Susan
SuperGrover
Lima
Lady4
Caresses
dolfijntje24
Parisienne
Shisha
TukTuk
Pandora
Lejow
juffie001
Liadan
schuddebuikje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee - Pagina 2 Empty Re: 1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee

Bericht  Highway zo 15 apr 2012 - 0:07

Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.

dit, minus de luiers. Indien tijd over zal ik naar de koffie(bonen) en vervolgens naar de drank rennen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee - Pagina 2 Empty Re: 1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee

Bericht  tuttebel zo 15 apr 2012 - 0:09

ik zou gaan voor de wasmiddel, zonnebrandcreme en ben&jerry ijs
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Highway zo 15 apr 2012 - 0:11

ohjaaa..B&J! daar rij ik tussen de koffie en de alcohol in nog langs!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush zo 15 apr 2012 - 0:56

Vlees en Ijs :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Filoria zo 15 apr 2012 - 4:10

tuttebel schreef:ben&jerry ijs
Wat een briljant idee! I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 4:42

Coca Cola Light. 1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee - Pagina 2 394967 En als ik de schap leeg heb, dan zal de minuut wel voorbij zijn. 1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee - Pagina 2 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 5:04

Ik zou via de bakspullen, langs de huishoudspullen zoals wasmiddel, naar de non-food rennen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  tuttebel zo 15 apr 2012 - 5:29

Filoria schreef:
tuttebel schreef:ben&jerry ijs
Wat een briljant idee! I love you

Ja, maar zo moeilijk is het niet om aan ben & jerry's te denken. Ik wacht al weken op de nieuwe smaken en nu is het al eindelijk zover. Eindelijk heb ik mijn bak karamel sutra voor me en vanaf morgen is B&J ook nog in de aanbieding. dan ook maar gelijk de andere smaken scoren
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 5:34

Oeh blegh ik vind B&J niet lekker..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Beachgirl zo 15 apr 2012 - 5:50

Luxe broden, sushi kits, veel vis en vlees, bakspullen en als ik dan nog tijd over heb wasmiddel/wc papier en dat soort dingen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Curious zo 15 apr 2012 - 11:07

Je mag bij dat soort acties idd vaak maar 1 product van hetzelfde pakken, beetje jammer, want zo kan je haast niet pakken.

Maar ik zou (net als meerdere hier) richting de wasmiddelen, verzorgingsproducten etc gaan om daar de wat duurdere dingen te pakken.
Als ik daar de hele winkel voor door zou moeten rennen dan zou ik denk ik gaan voor vlees, vis of groenten.

Off.. misschien zou ik naar het kruidenvak lopen, om daar van alle kruiden er eentje in mn karretje te gooien. Dat zijn vaak ook nog flinke kosten, en je kunt er een tijd mee vooruit.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 11:11

Moet je alleen winkelen of mag je ook iemand meenemen? Want als het laatste het geval is, dan zou ik voor mijn vader Amstel bier inslaan. De kantine waar mijn vader beheerder van is schenkt Amstel en dan is het gewoon even een kleine winstgeving voor een voetbalvereniging die bijna failliet is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: