1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee
+18
tuttebel
Highway
SarahKey
Siem
Susan
SuperGrover
Lima
Lady4
Caresses
dolfijntje24
Parisienne
Shisha
TukTuk
Pandora
Lejow
juffie001
Liadan
schuddebuikje
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee
op facebook kan je 1 minuut winkelen bij de AH XL winnen bij ons in het winkelcentrum. waar ren jij al eerste naar toe ??
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Re: 1 minuut winkelen bij AH XL. wat neem je mee
Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ja precies!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja precies!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
+1
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
juffie001 schreef:Zelda schreef:Ja precies!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
+1
+1 die schuif ik zo in t karretje. En het pad met de nonfood is er naast, dus trek ik ook nog wat rompertjes van de muur en in t pad ernaast neem ik alle kinderboeken mee. Dan is mn minuut wel op haha. Oh ja en als ik nog tijd heb zet ik mn arm nog even achter de pakken nutrilon
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:juffie001 schreef:Zelda schreef:Ja precies!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
+1
+1 die schuif ik zo in t karretje. En het pad met de nonfood is er naast, dus trek ik ook nog wat rompertjes van de muur en in t pad ernaast neem ik alle kinderboeken mee. Dan is mn minuut wel op haha. Oh ja en als ik nog tijd heb zet ik mn arm nog even achter de pakken nutrilon
+ 1 en nog een paar goed flessen wijn/prosecco voor na mijn zwangeschap
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou ook voor het wasmiddel etc gaan, dat zijn toch wel de dure dingen, plus dat het niet bederft.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou denk ik flink wat flessen wijn voor de bruiloft inslaan. Scheelt toch weer aardig wat op de catering.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Me too!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
wijn, martini, dure zalm, andere soorten vis, fruit zoals blauwe bessen. Ligt verder allemaal e en beetje bij elkaar en allemaal verpakt dus dat scheelt
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
AngelNyn schreef:Ik zou ook voor het wasmiddel etc gaan, dat zijn toch wel de dure dingen, plus dat het niet bederft.
Je hebt toch ook goedkoop wasmiddel? Voor 2 euro ofzo en daar is niets mis mee vind ik. Je kleding wordt er niet droger of iets van.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Lejow schreef:juffie001 schreef:Zelda schreef:Ja precies!Liadan schreef:Ik denk eerst naar de wasmiddel, luiers en verzorgingsproducten.
+1
haha, dat dus inderdaad, alleen die pakken nutrilon hebben wij niet meer nodig
Gast- Gast
Ik zou voor de biologische diksap gaan, dat drinken wij veel. In datzelfde pad staan de multi vitaminen en tijdschriften, die zou ik ook meenemen.
Als er dan nog tijd over is zou ik naar de biefstukken rennen.
Als er dan nog tijd over is zou ik naar de biefstukken rennen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou voor de huishoudelijke apparatuur, elektrische tandenborstels etc gaan. Maar tegen de tijd dat ik daar aangekomen ben, is mijn minuut waarschijnlijk al om..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Ik zou naar het vlees rennen en flink wat kip, varken en koe in mijn karretje gooien. Daarna met volle kracht op de tijdschriften af en eventueel nog naar was- en reinigingsmiddelen.
Gast- Gast
Drank, chips, vleesch.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lima schreef:Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Ook flauw.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Lima schreef:Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Ook flauw.
Nou inderdaad.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Susan schreef:Lima schreef:Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Ook flauw.
Nou inderdaad.
Zo zijn die regeltjes meestal wel, ik lees altijd de kleine lettertjes en dan staat er echt heel vaak dat je van elk product maar 1 exemplaar mag meenemen.. Enorm flauw natuurlijk, zo heb je ook haast niks aan een minuut
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
babyspullen. Nutrilon, luiers, billendoekjes.
En idd wasmiddel, shampoo, deo etc.
Igg geen eten. Pak liever de dure dingen waar je langer mee toe kunt.
En idd wasmiddel, shampoo, deo etc.
Igg geen eten. Pak liever de dure dingen waar je langer mee toe kunt.
Lady4 schreef:Susan schreef:Lima schreef:Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Ook flauw.
Nou inderdaad.
Ja best wel sneu. Mijn moeder had al de hele week een soort route geoefend en dingen gezien die ze dan graag wilde hebben. Maar toen ze die dag in de winkel kwam zag ze, dat de AH al die dingen hadden weggehaald (pannen enz). Er liep een man mee, die tijdens die minuut ging zeggen; Nee mevrouw dat mag u niet pakken, daar mag u maar een van pakken etc. Daardoor wist ze eigenlijk niet meer wat ze wilde en is ze gewoon maar dingen gaan pakken omdat de tijd natuurlijk doorging.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Bloempie schreef:Lady4 schreef:Susan schreef:Lima schreef:Mijn moeder heeft dit een keer gewonnen. Die kwam met de meest vreemde dingen thuis! Ze hadden alle electrische apparatuur en pannen enz van tevoren al weggehaald en van wijn enz mocht ze maar 1 fles van elk en andere dingen mocht ze ook niet pakken. Dus ze kwam uiteindelijk thuis met een visschaal :p
Ook flauw.
Nou inderdaad.
Zo zijn die regeltjes meestal wel, ik lees altijd de kleine lettertjes en dan staat er echt heel vaak dat je van elk product maar 1 exemplaar mag meenemen.. Enorm flauw natuurlijk, zo heb je ook haast niks aan een minuut
Dan zou ik boeken, tijdschriften en speelgoed pakken en misschien nog een pak luiers.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Eerst het John Freida schap leeg plukken en dan zo veel mogelijk alcohol om een feestje te geven
Laatst aangepast door Zero op zo 15 apr 2012 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: