Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Inge schreef:Als we zo doorgaan splitst dit topic zich binnen no time weer op
Haha ja dat duurt niet lang meer! Ik ga ook wel voor de 500 posts vanavond!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Caresses schreef:Merai schreef:Caresses schreef:A'dam
Ooh ik denk dat er een kwartje valt..
Was jij toen ook bij die meeting in de humphreys?
Ja
Nou dan ken ik je daar dus van haha!
Merai- Ratel
Smikkell, wil je echt graag een foto van mijn vriendje & mij . Ik wil dan ook wel mailen hoor..
Gast- Gast
Waar? Wanneer?Merai schreef:Smikkell schreef:Ik krijg ook geen PM met jouw vriendje (of die van June). Sinterklaas heeft mij inderdaad nachtburgemeester gemaakt.Merai schreef:Smikkell schreef:k negeer alles wat in de buurt komt van mijn eigen opmerkingen.Merai schreef:
Er is ook zoiets als pm hoor
Ik heb wel een alternatief aangeboden hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Of je hebt een eigen kroeg SukkelsMerai schreef:PrinsesBo schreef:Ben lekker aan t dansen op mn barkruk ;-) op dance muziek van toen en nu.
Erg leuk!
Met een glas sprite wel te verstaan.
Heb je thuis een barkruk? of ben je net zo forumverslaafd als sommigen van ons en zit je nou in de kroeg op je telefoon mee te lezen
Pff had lekker wel gelijk hoor
Merai- Ratel
June schreef:Smikkell, wil je echt graag een foto van mijn vriendje & mij . Ik wil dan ook wel mailen hoor..
En mij vergeet je gewoon verdorie; ik wil ook een foto zien!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar? Wanneer?Merai schreef:Smikkell schreef:Ik krijg ook geen PM met jouw vriendje (of die van June). Sinterklaas heeft mij inderdaad nachtburgemeester gemaakt.Merai schreef:Smikkell schreef:k negeer alles wat in de buurt komt van mijn eigen opmerkingen.Merai schreef:
Er is ook zoiets als pm hoor
Ik heb wel een alternatief aangeboden hoor!
Ja eh als reactie daarop ga je zoeken of zal ik het nog een keer zeggen?
Merai- Ratel
zeker..June schreef:Smikkell, wil je echt graag een foto van mijn vriendje & mij . Ik wil dan ook wel mailen hoor..
Gast- Gast
Ik ook!!!!Merai schreef:Smikkell schreef:Of je hebt een eigen kroeg SukkelsMerai schreef:PrinsesBo schreef:Ben lekker aan t dansen op mn barkruk ;-) op dance muziek van toen en nu.
Erg leuk!
Met een glas sprite wel te verstaan.
Heb je thuis een barkruk? of ben je net zo forumverslaafd als sommigen van ons en zit je nou in de kroeg op je telefoon mee te lezen
Pff had lekker wel gelijk hoor
Gast- Gast
@Inge (of iemand anders die het weet):
Als het topic zich opsplitst omdat het zo vol zit, verdwijnt dan de helft of is dat nog wel ergens terug te vinden?
Als het topic zich opsplitst omdat het zo vol zit, verdwijnt dan de helft of is dat nog wel ergens terug te vinden?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Alsof zoeken een mogelijkheid is met dit tempo en aantal pagina'sMerai schreef:
Gast- Gast
iedereen bedankt voor de heerlijke knuffel! het lucht lekker op om een potje te janken....
ik voel me idd heel erg in de steek gelaten door mijn lichaam, heb zo lang gedroomd over het moment tot dat ik zwanger zou raken en nu is het zover en dan kan ik er voor mijn gevoel niet eens echt van genieten! zit nu gewoon echt in een hele erg dip dus zie alles ook heel negatief!
ik voel me idd heel erg in de steek gelaten door mijn lichaam, heb zo lang gedroomd over het moment tot dat ik zwanger zou raken en nu is het zover en dan kan ik er voor mijn gevoel niet eens echt van genieten! zit nu gewoon echt in een hele erg dip dus zie alles ook heel negatief!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
is nog terug te vinden
hehe GTST bij de tv kantine
hehe GTST bij de tv kantine
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Merai schreef:Inge schreef:Als we zo doorgaan splitst dit topic zich binnen no time weer op
Dat is ook mijn doel
Gast- Gast
Dat blijft. Zo ijn er al een aantal delen van dit topic.Caresses schreef:@Inge (of iemand anders die het weet):
Gast- Gast
Woow een heus nachtcafe, wat gezellig!
Ik ben alweer wakker haha..Ik ben helaas ziek, dat ik de hele dag op de bank heb gelegen en heb veel geslapen...
Ook geveld door de griep
Nog meer zieken hier??
Ik ben alweer wakker haha..Ik ben helaas ziek, dat ik de hele dag op de bank heb gelegen en heb veel geslapen...
Ook geveld door de griep
Nog meer zieken hier??
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pien schreef:iedereen bedankt voor de heerlijke knuffel! het lucht lekker op om een potje te janken....
Vervelend dat je je zo voelt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Baileys schreef:Hallo allemaal
Nog een bardame in ons midden?
Wel geweest. Ik kan zo weer in die rol kruipen Wat willen jullie drinken? Vanavond 2 muntjes voor een vette mix!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alsof zoeken een mogelijkheid is met dit tempo en aantal pagina'sMerai schreef:
Het had gekund toch, je bent tenslotte de nachtburgermeester:P Maar ik zei: er is ook nog zoiets als facebook en je hebt pm
Merai- Ratel
Youandi schreef:Merai schreef:Inge schreef:Als we zo doorgaan splitst dit topic zich binnen no time weer op
Dat is ook mijn doel
Dat zal voor mij nog wel even duren ben ik bang
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
@ pien,wat rot dat je je zo voelt.
hopelijk voel je je snel wat beter
hopelijk voel je je snel wat beter
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
@ Pien, ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar ik vind het heel naar voor je dat je je nu zo rot voelt
Gast- Gast
Caresses schreef:De ontemare vrouw
Ik heb het even bekeken op bol.com, maar het lijkt me niet echt een boek dat aansluit bij mijn ideeën!
Gast- Gast
Pien schreef:iedereen bedankt voor de heerlijke knuffel! het lucht lekker op om een potje te janken....
He wat rot! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dan nog echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!
Merai- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: