Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Zijn die fijn? Ik vind ze raar klinken en ben bang dat ik het eng vind om ineens zulke warme voeten te hebben.
Haha dat is zo herkenbaar!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Ik heb twee broodjes in de oven. Ga ik geitenkaas met walnoot en honing op doen Mmmmmmm!!!!!!
Oh verdorie had al zo'n trek.. nu ik dit lees helemaal.
Care to share? (A)
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
mag ik gewoon even lekker komen huilen in dit topic? heb het gevoel dat ik in alle opzichten faal! vind mezelf helemaal niet zo leuk meer sinds in zwanger ben, gigantisch last van hormonen en wisselende buien... daarnaast zit ik zelfs nu al voor 50% in de ziektewet omdat ik ernstige bekkenklachten heb....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Merai schreef:Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Zijn die fijn? Ik vind ze raar klinken en ben bang dat ik het eng vind om ineens zulke warme voeten te hebben.
Ik dacht dat het heel stom zou zijn om dat te vertellen Daarom durf ik bv. ook geen glijmiddel die gaat tintelen... ieeeh.
Gast- Gast
werkt dan nou?Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
haha koude handen heb ik haast nooit,alleen nu van t typen...hahaha!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nou, hij is denk de enige die ik niet op afstand heb gehouden. Daarom houd ik me ook zo aan hem vast. Hij staat dicht bij me, hij kan me kwetsen. Maar hij is ook gewoon een heel goede vriend. Ik voel me veilig bij hem, ook al is hij soms hard. Hij helpt me met relativeren. Maar inderdaad.. meer dan dit zit er voor mij even niet in.June schreef:Ja, jij wilt natuurlijk dat hij op een bepaalde afstand blijft.. dat is wel een verschil . Ik ben wel heel blij dat hij er is! (edit: ik heb het nu over jouw scharrel)
Gast- Gast
Smikkell schreef:zit je er niet ver naast!Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Vriendendienstje..Merai schreef:Smikkell, die status van jou als nachtburgemeester, is die speciaal voor jou ontworpen of komt het gewoon omdat je idioot veel posts hebt?
Wie denk jij dat die scharrel van Smikkell is ? Nee hoor, dat is een grapje..
Ja er valt nu opeens een heleboel op zijn plek.. het is Sinterklaas!
Er is ook zoiets als pm hoor
Merai- Ratel
Merai schreef:June schreef:Hahahah, die arme Toet! Die wilde 'm zoooo graag zien!
Ik denk dat ik dan door haar op het idee ben gebracht Maar mooie meid ben je! Je komt me wel bekend voor dus misschien heb ik je eerder al eens gespot op het forum.
edit: maar niet vandaag!
Dan heb je me nog niet eerder gezien (teminste niet op de foto). Voor vandaag had ik nog nooit eerder een foto geplaatst (behalve van toen ik heel klein was).
Mss heb je me een keer in real life gezien
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@ pien:
aniet- Kletskop
Pien schreef:mag ik gewoon even lekker komen huilen in dit topic? heb het gevoel dat ik in alle opzichten faal! vind mezelf helemaal niet zo leuk meer sinds in zwanger ben, gigantisch last van hormonen en wisselende buien... daarnaast zit ik zelfs nu al voor 50% in de ziektewet omdat ik ernstige bekkenklachten heb....
Hormonen doen een hoop met je! Vervelend dat je bekkenklachten hebt, je voelt je vast ook in de steek gelaten door je lichaam?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik krijg honger van dat gepraat over eten!
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Pien schreef:mag ik gewoon even lekker komen huilen in dit topic? heb het gevoel dat ik in alle opzichten faal! vind mezelf helemaal niet zo leuk meer sinds in zwanger ben, gigantisch last van hormonen en wisselende buien... daarnaast zit ik zelfs nu al voor 50% in de ziektewet omdat ik ernstige bekkenklachten heb....
He wat rot dat je je zo voelt! Kom maar lekker meedoen/huilen in dit topic hoor!
Merai- Ratel
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Voor Pien
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
smikkell:kan je me wat meer vertellen over die voetencreme?
aniet- Kletskop
Ik weet niet wat ik er van vind. Aan dat antwoord heb je natuurlijk niets. je voeten worden er echt warm van maar het voelt heel onnatuurlijk. Mijn zwager werkt bij een drukkerij en dus krijg ik regelmatig van dat soort proefzakjes die ook in tijdschriften zitten. zal ik er een paar naar je sturen?Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, hij is denk de enige die ik niet op afstand heb gehouden. Daarom houd ik me ook zo aan hem vast. Hij staat dicht bij me, hij kan me kwetsen. Maar hij is ook gewoon een heel goede vriend. Ik voel me veilig bij hem, ook al is hij soms hard. Hij helpt me met relativeren. Maar inderdaad.. meer dan dit zit er voor mij even niet in.June schreef:Ja, jij wilt natuurlijk dat hij op een bepaalde afstand blijft.. dat is wel een verschil . Ik ben wel heel blij dat hij er is! (edit: ik heb het nu over jouw scharrel)
Maar toch wil je hem niet compleet toelaten, anders zou hij niet al 7,5 jaar een 'scharrel' zijn. Ik vind het fijn dat jij zo iemand hebt. Dat heb je ook verdiend.
Pien, wat klote! Jij mag hier wel komen huilen hoor, alleen al omdat je in juni uitgerekend bent
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Ik dacht dat het heel stom zou zijn om dat te vertellen Daarom durf ik bv. ook geen glijmiddel die gaat tintelen... ieeeh.
Ik heb wel eens massageolie gehad die ging tintelen en die was ook veilig als glijmiddel dus dat kwam er toevallig weleens in de buurt . Dat was eigenlijk best fijn maar daar heb ik nooit bij nagedacht.
Merai- Ratel
Wat ellendig dat je je zo voelt Pien.
Kan je nog wel een beetje genieten van je zwangerschap ondanks alles?
Kan je nog wel een beetje genieten van je zwangerschap ondanks alles?
Laatst aangepast door Megara op vr 14 jan 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou ik heb het complimentje van de avond ook weer binnen..
Ben nu in de kroeg en man van 60 zegt tegen me: Meid je ziet er super goed uit, al heb je een vriend.
Ben nu in de kroeg en man van 60 zegt tegen me: Meid je ziet er super goed uit, al heb je een vriend.
Gast- Gast
Groepsknuffel met pien in het midden .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: