Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Dan heb ik niet goed opgelet maar ik wil hem wel graag zien
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Nee. Dichterbij dan dit vind ik heel erg moeilijk. Het is mijn aller, aller beste vriend, en ik voel me bij niemand beter dan bij hem, maar juist omdat we 'scharrelen' trek ik dit. Uiteindelijk zullen we vrienden blijven en beiden een andere retalie hebben. Ik zal wel altijd een zwak voor hem blijven houden. We hebben het heel erg leuk samen.June schreef:Smikkell schreef:Ja, en op die manier ben ik nu ook al 7.5 jaar verder.June schreef:Het moment waarop ik hem leerde kennen, riepen wij beiden heel hard dat we écht geen zin hadden in een relatie. Ik vond mijn bestaan als vrijgezel ook erg succesvol en hij ook. Na twee maanden beseften we ergens dat we het te leuk hadden samen en dat we ook niet wilden dat het vrijblijvend was.
Dat zou ik dus niet kunnen . Na twee maanden voelde ik voor hem gewoon te veel om in 'onduidelijkheid' te blijven hangen. Heb jij dat niet?
Gast- Gast
Er wordt ook zoveel gepost..
Ik dacht in het begin ook dat het niks blijvends zou zijn tussen mij en mijn vriend. Vond ook dat we niet bij elkaar pasten (het is ook 2x heel even uit geweest). En praten..daar ben ik ook heel slecht in. Op een gegeven moment kwam er echter wel het besef dat ik hem wel erg leuk en lief vond en hem niet kwijt meer wil.
Hij heeft me overigens leren praten..heb er nog wel moeite mee, maar hij ziet gewoon aan mij als er wat is en praat net zolang totdat ik zeg wat er is.
Ik dacht in het begin ook dat het niks blijvends zou zijn tussen mij en mijn vriend. Vond ook dat we niet bij elkaar pasten (het is ook 2x heel even uit geweest). En praten..daar ben ik ook heel slecht in. Op een gegeven moment kwam er echter wel het besef dat ik hem wel erg leuk en lief vond en hem niet kwijt meer wil.
Hij heeft me overigens leren praten..heb er nog wel moeite mee, maar hij ziet gewoon aan mij als er wat is en praat net zolang totdat ik zeg wat er is.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
June schreef:Smikkell schreef:Vriendendienstje..Merai schreef:Smikkell, die status van jou als nachtburgemeester, is die speciaal voor jou ontworpen of komt het gewoon omdat je idioot veel posts hebt?
Wie denk jij dat die scharrel van Smikkell is ? Nee hoor, dat is een grapje..
Ja er valt nu opeens een heleboel op zijn plek.. het is Sinterklaas!
Merai- Ratel
bah ik heb koude voeten..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, jij wilt natuurlijk dat hij op een bepaalde afstand blijft.. dat is wel een verschil . Ik ben wel heel blij dat hij er is! (edit: ik heb het nu over jouw scharrel)
Laatst aangepast door June op vr 14 jan 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
aniet schreef:bah ik heb koude voeten..
He, vervelend
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
aniet schreef:zelfs ik heb een foto gezien!
Heb ik hem dan toch gezien ? Ben hier de hele tijd geweest, kan iemand hints geven over de achtergrond haha
Merai- Ratel
Welkom Reva!
Laatst aangepast door Caresses op vr 14 jan 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaa..!!! Scones, carrotcake en cheescake.Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik ook. Maar dat komt van de wijn. Ik heb met Yzma al taartjes op, dus het is wel genoeg.Isabella schreef:*zucht* ik heb hongerrrrr.
Bij de BW?
Gast- Gast
Sokken aan - pantoffels aan - Kruik?
Gast- Gast
Qiara schreef:aniet schreef:bah ik heb koude voeten..
He, vervelend
Slofjes aan doen!
Ik heb twee broodjes in de oven. Ga ik geitenkaas met walnoot en honing op doen Mmmmmmm!!!!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jaaa..!!! Scones, carrotcake en cheescake.Isabella schreef:Smikkell schreef:Ik ook. Maar dat komt van de wijn. Ik heb met Yzma al taartjes op, dus het is wel genoeg.Isabella schreef:*zucht* ik heb hongerrrrr.
Bij de BW?
Zooo.... klinkt goed!
Gast- Gast
zit je er niet ver naast!Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Vriendendienstje..Merai schreef:Smikkell, die status van jou als nachtburgemeester, is die speciaal voor jou ontworpen of komt het gewoon omdat je idioot veel posts hebt?
Wie denk jij dat die scharrel van Smikkell is ? Nee hoor, dat is een grapje..
Ja er valt nu opeens een heleboel op zijn plek.. het is Sinterklaas!
Gast- Gast
ik heb al dikke sokken aan met spaanse sloffen,maar ik denk dat ik maar een kruik ga warmen
aniet- Kletskop
Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Gast- Gast
Dat klinkt lekker YAI
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
June schreef:Hahahah, die arme Toet! Die wilde 'm zoooo graag zien!
Ik denk dat ik dan door haar op het idee ben gebracht Maar mooie meid ben je! Je komt me wel bekend voor dus misschien heb ik je eerder al eens gespot op het forum.
edit: maar niet vandaag!
Laatst aangepast door Merai op vr 14 jan 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
June schreef:Hahahah, die arme Toet! Die wilde 'm zoooo graag zien!
Aah jaah, zij krijgt hem vast nog wel eens te zien en anders tja dan moeten we maar die malibu meeting laten doorgaan
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Vervelend is dat he? Ik heb dat ook altijd en dan ook echt bijna altijd. Sloffen werken er zelfs niet tegen. Heb ook bijna altijd koude handen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
Zijn die fijn? Ik vind ze raar klinken en ben bang dat ik het eng vind om ineens zulke warme voeten te hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb hier 100 zakjes warme voeten cremeaniet schreef:bah ik heb koude voeten..
wat is dat precies?
aniet- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: