Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Inge schreef:Ik snap June.
Dan heb ik in mijn vorige reactie een iets te snelle conclusie getrokken
Je kunt je mening slechts baseren op wat je hier leest, dat kan nooit zo compleet zijn als wanneer je hem en mij kent .
Gast- Gast
Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Waar blijft jouw foto eigenlijk?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, en op die manier ben ik nu ook al 7.5 jaar verder.June schreef:Het moment waarop ik hem leerde kennen, riepen wij beiden heel hard dat we écht geen zin hadden in een relatie. Ik vond mijn bestaan als vrijgezel ook erg succesvol en hij ook. Na twee maanden beseften we ergens dat we het te leuk hadden samen en dat we ook niet wilden dat het vrijblijvend was.
Gast- Gast
Dat klopt!June schreef:Inge schreef:Ik snap June.
Dan heb ik in mijn vorige reactie een iets te snelle conclusie getrokken
Je kunt je mening slechts baseren op wat je hier leest, dat kan nooit zo compleet zijn als wanneer je hem en mij kent .
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Merai schreef:Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Had je die gemist?
Caresses- Kletskop
Kabouter schreef:
Heb je mijn bericht een paar pagina's terug gelezen? Heb hem ondertussen verwijderd trouwens..
Welk bericht precies? Het ging nogal snel en ik typte veel, dus heb misschien wel wat gemist..
Gast- Gast
Vriendendienstje..Merai schreef:Smikkell, die status van jou als nachtburgemeester, is die speciaal voor jou ontworpen of komt het gewoon omdat je idioot veel posts hebt?
Gast- Gast
en smaakt t?Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
'Caresses schreef:Merai schreef:Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Had je die gemist?
Ik ook!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
June schreef:Kabouter schreef:
Heb je mijn bericht een paar pagina's terug gelezen? Heb hem ondertussen verwijderd trouwens..
Welk bericht precies? Het ging nogal snel en ik typte veel, dus heb misschien wel wat gemist..
Dat mijn vriend en ik ook niet bij elkaar pasten (dachten we in het begin) en ik geen prater ben/was.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Ja, en op die manier ben ik nu ook al 7.5 jaar verder.June schreef:Het moment waarop ik hem leerde kennen, riepen wij beiden heel hard dat we écht geen zin hadden in een relatie. Ik vond mijn bestaan als vrijgezel ook erg succesvol en hij ook. Na twee maanden beseften we ergens dat we het te leuk hadden samen en dat we ook niet wilden dat het vrijblijvend was.
Dat zou ik dus niet kunnen . Na twee maanden voelde ik voor hem gewoon te veel om in 'onduidelijkheid' te blijven hangen. Heb jij dat niet?
Gast- Gast
Ik ook. Maar dat komt van de wijn. Ik heb met Yzma al taartjes op, dus het is wel genoeg.Isabella schreef:*zucht* ik heb hongerrrrr.
Gast- Gast
aniet schreef:en smaakt t?Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Zeker, alleen de toastjes zijn inmiddels op dus eet ik alleen nog chocoladepasta.
Caresses- Kletskop
Smikkell schreef:Ik ook. Maar dat komt van de wijn. Ik heb met Yzma al taartjes op, dus het is wel genoeg.Isabella schreef:*zucht* ik heb hongerrrrr.
Bij de BW?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vriendendienstje..Merai schreef:Smikkell, die status van jou als nachtburgemeester, is die speciaal voor jou ontworpen of komt het gewoon omdat je idioot veel posts hebt?
Wie denk jij dat die scharrel van Smikkell is ? Nee hoor, dat is een grapje..
Gast- Gast
Ik ga zo thee drinken met iets lekkers erbij :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Caresses schreef:Merai schreef:Caresses schreef:Ik eet nu toastjes met chocoladepasta (iets anders hebben we niet in huis, zelfs geen patat).
Had je die gemist?
Nogal wiedes als je hem niet plaatst
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb de foto ook gezien hoor
Laatst aangepast door Inge op vr 14 jan 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374