Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 30 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Zininzon vr 14 jan 2011 - 10:26

June, ik denk alleen maar: wees eerlijk tegen jezelf. Je bent nog jong!!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:26

June schreef:
Merai schreef:

Ja je hebt zeker gelijk, maar er zit wel een groot verschil tussen beroepsmuzikanten en hobbyisten. Mijn vriend heeft conservatorium gestudeerd en daar zitten ook wel echt mensen tussen die me helemaal niet liggen Twisted Evil beetje teveel dunk van zichzelf. Gelukkig is mijn vriend een lekker down to earth nuchter heerlijk wezen smile

Wel leuk hoor, een muzikant I love you. Wat hij ook voor achtergrond heeft.. I love you

Ooh hij is zo leuk Very Happy Ben nog steeds helemaal in de wolken I love you Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Lotus_ vr 14 jan 2011 - 10:26

Merai schreef:
June schreef:
Isabella schreef:
Zo slecht zullen jullie dus niet bij elkaar passen, anders hielden jullie het niet zo lang met elkaar uit.... toch? Dan is er toch iets wat voor een fijne relatie zorgt samen!

We zijn vooral allebei niet zo moeilijk. Dat is wel wat we allebei hebben: we zijn niet zo moeilijk in de omgang, maar ik merk de laatste tijd dat ik me de hele dag aan loop te passen en hij nooit. We krijgen daardoor ook nooit gezeur en hebben het ook wel leuk, maar ik denk dat het anders zou zijn wanneer ik de hele dag zo op mijn strepen zou gaan staan als hij smile

Poeh, lastig dit.. Als ik je in real life kende en dit ook zo ervoer dan zou ik waarschijnlijk het advies geven om lekker op je strepen te gaan staan en te kijken waar het schip strandt, maar dat vind ik hier wel gevaarlijk.

+1
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:27

Isabella schreef:En dat laatste geeft wel aan dat het niet helemaal goed zit. Je moet je geliefd voelen in een relatie; hij moet ook aan jou laten merken wat hij van jou vindt en dat hij ervoor gaat, niet alleen jij. En daar mag je best heel duidelijk over zijn, want subtiel helpt blijkbaar niet bij hem. Hou je echt van hem June?

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses vr 14 jan 2011 - 10:27

Ik ben het met je eens, een relatie moet je zelfvertrouwen geven, een veilige haven zijn. Ik snap het ook dat je bevestiging zoekt. Het is alleen erg jammer dat hij je die bevestiging niet kan geven.
Toch zou ik proberen met hem te praten over het gevoel dat deze situatie je geeft.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  aniet vr 14 jan 2011 - 10:27

ik heb ooit in een relatie gezeten waarbij ik ook op mn tenen liep,maar kan je wel vertellen dat dat niet vol te houden is.
mijn ex werd om t minste of geringste heel kwaad,dus wat deed ik om de lieve vrede te bewaren;ik vertelde niks meer of verbloemde de helft,nou dat hou je niet vol lieve June
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:28

Smikkell schreef:
Merai schreef:
Ja je hebt zeker gelijk, maar er zit wel een groot verschil tussen beroepsmuzikanten en hobbyisten. Mijn vriend heeft conservatorium gestudeerd en daar zitten ook wel echt mensen tussen die me helemaal niet liggen Twisted Evil beetje teveel dunk van zichzelf. Gelukkig is mijn vriend een lekker down to earth nuchter heerlijk wezen smile
Op de school waar ik nu stageloop zitten ook veel kinderen van muzikanten en kunstenaars. Het is zo'n verschil met de mensen en de school waar ik eerder stage liep. Dat waren allemaal zakenmensen met goede banen. Ik vind dat wereldje van kunstenaars en muzikanten heel interessant.

Ja het is ook interessant! Het is echt een wereld apart, maar wel een kleine wereld. Sommige mensen blijven er zo in hangen, er is nog veel meer wat het leven mooi maakt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:28

aniet schreef:ik heb ooit in een relatie gezeten waarbij ik ook op mn tenen liep,maar kan je wel vertellen dat dat niet vol te houden is.
mijn ex werd om t minste of geringste heel kwaad,dus wat deed ik om de lieve vrede te bewaren;ik vertelde niks meer of verbloemde de helft,nou dat hou je niet vol lieve June

Ik heb dat bijna 3 jaar volgehouden, en dat werkt niet, echt niet.

Gast
Gast

June, ik weet even niet wat te zeggen. Ik wil heel veel zeggen maar het lukt niet.

Gast
Gast

Mijn oma vroeg vanmiddag aan de telefoon of mijn vriend de persoon was met wie ik oud wil worden, ze vond het heel fijn toen ik 100% ja als antwoord gaf.. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:29

-

Laatst aangepast door June op vr 14 jan 2011 - 11:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:29

Isabella schreef:
aniet schreef:ik heb ooit in een relatie gezeten waarbij ik ook op mn tenen liep,maar kan je wel vertellen dat dat niet vol te houden is.

Het is heel vermoeiend en het is zonde van je tijd. Hoe hard het ook klinkt, maar je moet lekker jezelf kunnen zijn en genieten zonder stil te staan bij of hij het daar wel mee eens is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses vr 14 jan 2011 - 10:29

Cijfer jezelf niet weg... daar krijg je spijt van. Ga goed nadenken over of dit is wat je wil, dat doe je al, heel goed maar echt kies voor jezelf.
(spreek hier helaas uit ervaring).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:29

Merai schreef:
June schreef:
Merai schreef:

Wel leuk hoor, een muzikant I love you. Wat hij ook voor achtergrond heeft.. I love you

Ooh hij is zo leuk Very Happy Ben nog steeds helemaal in de wolken I love you Very Happy
Foto nerd

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 14 jan 2011 - 10:29

Ik heb zelf ook een relatie gehad met een jongen die weinig gaf (vraag me af of hij uberhaupt om mij gaf). Alles in mijn leven kraakte hij af, ouders, vriendinnen etc. Maar ik vond hem zo'n lekker ding. En af en toe was hij ook best lief voor me. Ik dacht dat ik niet zonder hem kon. Inmiddels ben ik ruim 3 jaar zonder hem en ik had nooit wat met hem moeten krijgen/houden.
Hij heeft me echt gekrenkt, gekwetst en kapot gemaakt. Het heeft een half jaar geduurd voordat ik dat voelde. En nog eens een jaar voordat ik daar weer uit was.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara vr 14 jan 2011 - 10:29

Isabella schreef:Mijn oma vroeg vanmiddag aan de telefoon of mijn vriend de persoon was met wie ik oud wil worden, ze vond het heel fijn toen ik 100% ja als antwoord gaf.. I love you

Lief Very Happy !
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:30

Isabella schreef:

Ik ben het hiermee eens en denk ook dat je jezelf niet voor de gek moet houden... Wil je je verdere toekomst met deze jongen delen?? Er moet toch echt een bepaalde klik zijn en zéker als je nog maar zo 'kort' met elkaar bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:30

Je hebt geen kinderen nee, maar JIJ zit zelf ook in die relatie, dus als het niet goed is, dan moet je daar samen aan werken, al is het alleen voor JOU. En hij is wie hij is, en het is aan jou of jij daar mee kan leven (ook in de toekomst).

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:30

Smikkell schreef:
Merai schreef:
June schreef:
Merai schreef:

Foto nerd

Haha ik denk niet dat hij dat zo op prijs stelt Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  aniet vr 14 jan 2011 - 10:30

Isabella schreef:Mijn oma vroeg vanmiddag aan de telefoon of mijn vriend de persoon was met wie ik oud wil worden, ze vond het heel fijn toen ik 100% ja als antwoord gaf.. I love you
en doordat iemand deze vraag aan mij in die tijd stelde,schrok omdat ik wist dat t antwoord Nee was..
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Zininzon vr 14 jan 2011 - 10:31

June, maar eigenlijk zeg je dus dat jullie geen toekomst hebben, maar voor nu vind je het oke...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:31

Very Happy Meis, ik ben echt zo blij voor je!

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 14 jan 2011 - 10:31

June schreef:
Merai schreef:
Poeh, lastig dit.. Als ik je in real life kende en dit ook zo ervoer dan zou ik waarschijnlijk het advies geven om lekker op je strepen te gaan staan en te kijken waar het schip strandt, maar dat vind ik hier wel gevaarlijk.

Het lost ook niets op. Ik ben zo ook niet. Ik ben nogal direct en ik weet dat hij daar weleens moeite mee heeft. Als ik bijvoorbeeld jaloers ben (twee keer gebeurd Wink), dan zal ik nooit gaan schelden of zeggen wat hij allemaal fout doet, ik zeg dan gewoon dat ik jaloers ben. Hij hoeft mijn emoties niet te 'lezen', ik vertel het gewoon, omdat ik denk dat hij daar meer aan heeft. Hij houdt gewoon zijn mond als hij boos/verdrietig is en ik moet dat dan wel 'lezen'. Ik kan dus wel op mijn strepen gaan staan, maar dat verbetert de communicatie niet. Hij klapt daar alleen maar van dicht en voor mij is het ook absoluut niet de manier.

Bovendien denk ik dan: ik ben pas 21. Ik heb nog geen kinderen waarvoor ik aan deze relatie zou werken. Op dit moment kan ik hem gewoon (nog) niet missen, anders was het misschien al wel uit.. hoe erg dat ook klinkt. Ik denk wel dat ik dat misschien nog iets helderder bij hem moet krijgen. Aan de andere kant: ik kan en wil hem niet veranderen en dat is wel wat nodig is om deze situatie te verbeteren..

Lieve meid, zo te zien weet je zelf heel goed wat het beste is. Dat je er nog niet aan toe bent is een ding, maar wees alsjeblieft eerlijk tegen jezelf! Je bent inderdaad pas 21 en je hoort gewoon lekker jezelf te zijn in een relatie, geen toneelstukjes en ook geen verbloemingen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Kabouter vr 14 jan 2011 - 10:31

Isabella schreef:Je hebt geen kinderen nee, maar JIJ zit zelf ook in die relatie, dus als het niet goed is, dan moet je daar samen aan werken, al is het alleen voor JOU. En hij is wie hij is, en het is aan jou of jij daar mee kan leven (ook in de toekomst).

+1
En juist JIJ bent het aller belangrijkste in je eigen relatie.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:32

Merai schreef:
Smikkell schreef:
Merai schreef:
June schreef:
Merai schreef:

Foto nerd

Haha ik denk niet dat hij dat zo op prijs stelt Wink
Er is een PM functie :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven