Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Wonen jullie ook niet bij elkaar in de buurt june?
Ik snap dat je gaat twijfelen en dat het rot is.
Heb je dit al met het besproken, wat je hier hebt getypt?
Sorry ben weer een trage typer, zie het antwoord al.
Laatst aangepast door Caresses op vr 14 jan 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zininzon schreef:@ Inge: ik hou van je onderschrift!!!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Fijne avond, Toet!!
@ Kabouter: dat is het volgende probleem: hij is een communicatiedrama. Verder is hij heel leuk hoor .
Wat Isabella zegt, je bent niet zomaar nog steeds bij elkaar. Misschien moet je jezelf afvragen waarom jullie wel bij elkaar zijn, de leuke dingen op een rijtje zetten.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gast- Gast
Wel goed voor jezelf zorgen hoor June! Het is geven EN nemen!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
mijn 100ste post:
maar dat hou je toch niet vol,je zelf maar inhouden om het hem naar de zin te maken?!
maar dat hou je toch niet vol,je zelf maar inhouden om het hem naar de zin te maken?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Toch is het een bepaald soort mensen, die muzikanten. Mensen die mij wel liggen. Of herken je dat niet?Merai schreef:Smikkell schreef:dat probleem had ik ook. Niet meer plassen dus. Muzikant? Iets dat wij kennen?Merai schreef:Zo, ben even wezen plassen en drie pagina's verder!
Isabella, ja ik heb een relatie! En mijn vriend is muzikant dus ik zit 's avonds wel vaker alleen! Meestal moet ik op zaterdag vroeg werken en daarom hou ik de vrijdagavond altijd maar als bankhangavond en ga ik vroeg naar bed.
Ik denk het niet Hij leeft er wel van dus dat is erg uitzonderlijk maar hij speelt in meerdere bands die regionaal wel bekend zijn, nog niet echt landelijke bands.
Ja je hebt zeker gelijk, maar er zit wel een groot verschil tussen beroepsmuzikanten en hobbyisten. Mijn vriend heeft conservatorium gestudeerd en daar zitten ook wel echt mensen tussen die me helemaal niet liggen beetje teveel dunk van zichzelf. Gelukkig is mijn vriend een lekker down to earth nuchter heerlijk wezen
Merai- Ratel
en het was mijn 333e!!! Leuke getallen..aniet schreef:mijn 100ste post
Ga alleen niet veel verder meer komen vanavond, ga er zo vandoor
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nou meiden maak er een fijne avond/nacht van, ik ga jullie verlaten!
Edit: geen druk nachtleven, maar lekker onder de warme dekens!
Laatst aangepast door Carola589 op vr 14 jan 2011 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
June het lijkt mij lastig, zeker als je elkaar zo weinig ziet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ondanks dat hij, zoals je zegt, een drama is om mee te communiceren, zou ik toch wel proberen om hier een gesprek over te hebben met hem.
Wie weet werkt het, en heb jij je best iig gedaan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Gast- Gast
fijne avond voor de meiden die t nachtleven induiken
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Caresses schreef:Ondanks dat hij, zoals je zegt, een drama is om mee te communiceren, zou ik toch wel proberen om hier een gesprek over te hebben met hem.
Oh, dat heb ik al tien keer gedaan hoor . Hij denkt er gewoon niet over na.
Gast- Gast
Isabella schreef:Fijne avond voor de dames die er vandoor gaan!
+1
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
-
Laatst aangepast door Kabouter op vr 14 jan 2011 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
June schreef:Isabella schreef:
Zo slecht zullen jullie dus niet bij elkaar passen, anders hielden jullie het niet zo lang met elkaar uit.... toch? Dan is er toch iets wat voor een fijne relatie zorgt samen!
We zijn vooral allebei niet zo moeilijk. Dat is wel wat we allebei hebben: we zijn niet zo moeilijk in de omgang, maar ik merk de laatste tijd dat ik me de hele dag aan loop te passen en hij nooit. We krijgen daardoor ook nooit gezeur en hebben het ook wel leuk, maar ik denk dat het anders zou zijn wanneer ik de hele dag zo op mijn strepen zou gaan staan als hij
Poeh, lastig dit.. Als ik je in real life kende en dit ook zo ervoer dan zou ik waarschijnlijk het advies geven om lekker op je strepen te gaan staan en te kijken waar het schip strandt, maar dat vind ik hier wel gevaarlijk.
Merai- Ratel
Carola589 schreef:Nou meiden maak er een fijne avond/nacht van, ik ga jullie verlaten!
Dankjewel! jij ook! lekker slapen!
Merai- Ratel
Merai schreef:
Ja je hebt zeker gelijk, maar er zit wel een groot verschil tussen beroepsmuzikanten en hobbyisten. Mijn vriend heeft conservatorium gestudeerd en daar zitten ook wel echt mensen tussen die me helemaal niet liggen beetje teveel dunk van zichzelf. Gelukkig is mijn vriend een lekker down to earth nuchter heerlijk wezen
Wel leuk hoor, een muzikant . Wat hij ook voor achtergrond heeft..
Gast- Gast
En dat laatste geeft wel aan dat het niet helemaal goed zit. Je moet je geliefd voelen in een relatie; hij moet ook aan jou laten merken wat hij van jou vindt en dat hij ervoor gaat, niet alleen jij. En daar mag je best heel duidelijk over zijn, want subtiel helpt blijkbaar niet bij hem. Hou je echt van hem June?
Gast- Gast
Op de school waar ik nu stageloop zitten ook veel kinderen van muzikanten en kunstenaars. Het is zo'n verschil met de mensen en de school waar ik eerder stage liep. Dat waren allemaal zakenmensen met goede banen. Ik vind dat wereldje van kunstenaars en muzikanten heel interessant.Merai schreef:
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: