Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik ben ook geminderd / gestopt met alcohol ivm afvallen...
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:June schreef:@ Anousch: ik zie zoveel forumsters zonder onderschrift. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet kaal. Vind die van jou inderdaad ook een beetje om kriebels van te krijgen, maar iedereen heeft natuurlijk een onderschrift waar hij/zij zelf blij mee is. Als jij erachter staat en het leuk vindt, dan is het toch prima
Helemaal mee eens hoor! Maar moest het toch even checken
Oh, ik ben ook blij dat je dat deed en ik ben het verder ook met je eens
Gast- Gast
Caresses schreef:Qiara schreef:Ik heb wel wat drankjes nodig om los te gaan . Ik was ooit eens lekker aan het dansen, zegt zo'n gast: weet je dat je niet op de maat danst? ... Ik wil je wel leren dansen hoor.. Sindsdien zit dat wel een beetje in mijn achterhoofd...
Dat is ook niet lief. Probeer dat idee los te laten, het gaat er toch om of je er plezier in hebt, en dan geeft het niet of het nou uit de maat is of niet.
Nee, helemaal niet lief . Ik ga het proberen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ik wil ook graag een auto!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Als mijn vriend zijn bonus krijgt, en of ik werk heb.. we hebben het namelijk over een bedrag, met inruil van €13.000
Gast- Gast
aniet schreef:ik wil ook graag een auto!
Ik ook, maar eerst (even) mijn rijbewijs halen!
Laatst aangepast door Carola589 op vr 14 jan 2011 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Inge schreef:Ik ben ook geminderd / gestopt met alcohol ivm afvallen...
Lukt dat een beetje? Ik vind het op een avondje in de kroeg wel lastig, ik vind het gewoon zo lekker!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
die heb ik al!Carola589 schreef:aniet schreef:ik wil ook graag een auto!
Ik ook, maar eerst (even( mijn rijbewijs halen!
aniet- Kletskop
Isabella schreef:Ook mooi! Helemaal nieuw?
Ja, wordt de nieuwe lease auto van mijn vriend..hij rijd echt zo fijn!! En er passen kindjes in als die er komen .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Qiara schreef:
Het komt op mij meer over als een slechte versierpoging..
Gast- Gast
Isa schreef:Isabella schreef:Isa schreef:Merai schreef:Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Ja en dat had meestal te maken met (foute) mannen! Wil je iets kwijt?
Nouhou. Ik moest vannacht zonodig seks met mijn ex hebben. Maar ik snap nu nog niet wat me heeft bezield. Want ik voelde helemaal niets voor hem, het was gewoon platte lust. En nu voel ik me schuldig t.o.v. hem en mezelf.
Denkt hij daar hetzelfde over? Want dan kun je het bij lust laten en hoef je je nergens schuldig over te voelen.
In principe zullen we daar hetzelfde over denken. Alleen voelt hij iets voor mij en ik voelde gewoon dit keer echt helemaal niets. Ik moest zelfs bijna huilen omdat ik aan een andere jongen moest denken en ik nu zeker wist dat ik dat helemaal loop te verkloten.
Mijn ex is ook mijn beste vriend en vanochtend pakte hij mijn hand vast en zo zijn we even blijven liggen. Hij heeft koffie voor me gezet en we hebben samen weer ouderwets koffie zitten leuten. De reden dat hij langskwam was niet voor de seks, maar hij was mijn vriend toen mijn ouders net gescheiden waren en omdat mijn stief nu in het ziekenhuis ligt, hij als enige de familieverhoudingen en de personen kent, kwam hij gewoon langs om te knuffelen.
Maar goed, ik voelde helemaal niets, bijna huilen... Niet goed!
Is er nog nieuws over je stiefmoeder na vanmiddag?
Merai- Ratel
jeetje,dat is wel de moeite waard zeg!Isabella schreef:Als mijn vriend zijn bonus krijgt, en of ik werk heb.. we hebben het namelijk over een bedrag, met inruil van €13.000
aniet- Kletskop
aniet schreef:die heb ik al!Carola589 schreef:aniet schreef:ik wil ook graag een auto!
Ik ook, maar eerst (even) mijn rijbewijs halen!
Ik hoop m ook zo snel mogelijk te halen...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Isabella schreef:Als mijn vriend zijn bonus krijgt, en of ik werk heb.. we hebben het namelijk over een bedrag, met inruil van €13.000
Je was toch al aangenomen voor een nieuwe baan? Of heb ik iets gemist?
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:
Het komt op mij meer over als een slechte versierpoging..
Een hele echt verschrikkelijk waardeloos slechte versierpoging!
Merai- Ratel
Carola589 schreef:Qiara schreef:Carola589 schreef:Haha, wat een foute opmerking Qiara!
Absoluut en zo lomp, dacht die gast daar echt iets mee te bereiken
Dat is dan helemaal kansloos!
Wat was jouw reactie hierop?
Volgens mij heb ik wel iets gezegd dat ik het lomp vond en dat ik het echt niet van hem hoefde te leren en ben ik bij hem weggegaan, maar het is eigenlijk best lang geleden.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Inge schreef:Ik ben ook geminderd / gestopt met alcohol ivm afvallen...
Ik ook. Nu gaat het me nog goed af nog geen feestjes gehad/ kroeg in geweest. Als dat wel zo is zal het denk ik moeilijker zijn.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Megara schreef:Isabella schreef:Als mijn vriend zijn bonus krijgt, en of ik werk heb.. we hebben het namelijk over een bedrag, met inruil van €13.000
Je was toch al aangenomen voor een nieuwe baan? Of heb ik iets gemist?
Was inderdaad, ik heb er wel 8 dagen mogen werken....
Gast- Gast
Qiara schreef:Caresses schreef:Qiara schreef:Ik heb wel wat drankjes nodig om los te gaan . Ik was ooit eens lekker aan het dansen, zegt zo'n gast: weet je dat je niet op de maat danst? ... Ik wil je wel leren dansen hoor.. Sindsdien zit dat wel een beetje in mijn achterhoofd...
Dat is ook niet lief. Probeer dat idee los te laten, het gaat er toch om of je er plezier in hebt, en dan geeft het niet of het nou uit de maat is of niet.
Ja, lukt misschien makkelijker als je wat vriendinnen meeneemt die ook dansen voor het plezier hebben en waarbij het niet uitmaakt hoe het eruit ziet.
In ieder geval goed van je dat je het gaat proberen en mocht het niet lukken dan moeten we samen maar eens de stad in gaan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik krijg net telefoon van mijn pap. We hoeven morgen niet naar het ziekenhuis. Ze is namelijk thuis. Zegt niet dat ze er nu al is, maar de epilepsie-pillen zijn aangeslagen en daarom mag ze thuis de operatie afwachten.
Gast- Gast
De eerste stap is achter de rug. Nu verder met mezelf opmaken..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
aniet schreef:jeetje,dat is wel de moeite waard zeg!Isabella schreef:Als mijn vriend zijn bonus krijgt, en of ik werk heb.. we hebben het namelijk over een bedrag, met inruil van €13.000
Haha, daar hangt het dus vanaf. Maar hij is zóo mooi
Gast- Gast
Ik heb het vorig jaar best lang vol kunnen houden... daarna kreeg ik het er best moeilijk mee.Merai schreef:Inge schreef:Ik ben ook geminderd / gestopt met alcohol ivm afvallen...
Lukt dat een beetje? Ik vind het op een avondje in de kroeg wel lastig, ik vind het gewoon zo lekker!
Nu sinds kort weer begonnen met afvallen, maar afgelopen weekend weekend Hamburg geweest en daar voor 2 maanden alcohol gedronken volgens mij :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Isa schreef:Ik krijg net telefoon van mijn pap. We hoeven morgen niet naar het ziekenhuis. Ze is namelijk thuis. Zegt niet dat ze er nu al is, maar de epilepsie-pillen zijn aangeslagen en daarom mag ze thuis de operatie afwachten.
Dat is wel heel fijn nieuws!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: