Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
haha dat herken ik!Merai schreef:Caresses schreef:Dan luister ik namens ons allen wel naar caz!
Maare wel meedansen he...
Goede vraag (al zeg ik het zelf) ben wel benieuwd:
Als jullie uitgaan, hebben jullie dan echt wat drankjes o.i.d. nodig om los te gaan en te dansen of durven jullie nuchter ook wel lekker te dansen op de dansvloer (ook al issie verder leeg)?
Ik heb er geen drankjes voor nodig, sterker nog, ik heb heel lang geen alcohol gedronken en probeer dat nu nog te beperken ivm mijn afvalpogingen. Ik heb wel vaak dat mensen denken dat ik dronken ben terwijl ik geen slok op heb, telt dat ook?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wilde je nog mailen/chatten.. maar mijn telefoon werd afgepakt. Ik moest slapen (liggen in bed met het licht uit, ogen dicht en geen internet/telefoon). Toen meneer lekker lag te slapen heb ik lekker stiekem op het forum gezeten onder de dekens.June schreef:Ik heb vannacht dan ook gewoon weer braaf zes uur geslapen (is normaal voor mijn doen) .Smikkell schreef:Wauuw, wat ben jij scherp!June schreef:Smikkell schreef:Ja, vannacht als een brave geit naast mijn scharrelIsa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?geslapengelegen. Al seks met hem gehad?
Gast- Gast
@ Anousch: ik zie zoveel forumsters zonder onderschrift. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet kaal. Vind die van jou inderdaad ook een beetje om kriebels van te krijgen, maar iedereen heeft natuurlijk een onderschrift waar hij/zij zelf blij mee is. Als jij erachter staat en het leuk vindt, dan is het toch prima
Gast- Gast
Ik heb wel wat drankjes nodig om los te gaan . Ik was ooit eens lekker aan het dansen, zegt zo'n gast: weet je dat je niet op de maat danst? ... Ik wil je wel leren dansen hoor.. Sindsdien zit dat wel een beetje in mijn achterhoofd...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Merai schreef:Caresses schreef:Dan luister ik namens ons allen wel naar caz!
Als jullie uitgaan, hebben jullie dan echt wat drankjes o.i.d. nodig om los te gaan en te dansen of durven jullie nuchter ook wel lekker te dansen op de dansvloer (ook al issie verder leeg)?
Ik heb er geen drankjes voor nodig, sterker nog, ik heb heel lang geen alcohol gedronken en probeer dat nu nog te beperken ivm mijn afvalpogingen. Ik heb wel vaak dat mensen denken dat ik dronken ben terwijl ik geen slok op heb, telt dat ook?
Haha herkenbaar, als je graag wil dat het telt, dan telt het..
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Anousch schreef:Merai schreef:Anousch schreef:Merai schreef:Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Ik ook! Maar ik wil het toch nog even over jouw onderschrift hebben
wat dan?
Ik moest er 1 hebben, en vond die wel schattig haha.
Kwam hem tegen op een site met van die tegeltjes bestellen!
Ik krijg er de kriebels van! Mijn vriend is ook heel erg leuk en lief en mooi en fantastisch maar er is nog zoveel meer dan dat!
Haha ik weet het, weet ik ook hoor
Verzin maar een andere voor me dan als je toch niks te doen heb
Het was gewoon omdat het zo leeg was onder mn bericht
Ehm..
zie www.leukespreuk.nl (dat levert google me in ieder geval op!)
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg nog een keertje +1 voor Merai.Anousch schreef:Haha ik weet het, weet ik ook hoorMerai schreef:Anousch schreef:Merai schreef:Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Ik ook! Maar ik wil het toch nog even over jouw onderschrift hebben
wat dan?
Ik moest er 1 hebben, en vond die wel schattig haha.
Kwam hem tegen op een site met van die tegeltjes bestellen!
Ik krijg er de kriebels van! Mijn vriend is ook heel erg leuk en lief en mooi en fantastisch maar er is nog zoveel meer dan dat!
Verzin maar een andere voor me dan als je toch niks te doen heb
Het was gewoon omdat het zo leeg was onder mn bericht
Laatst aangepast door Smikkell op vr 14 jan 2011 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, wat een foute opmerking Qiara!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Anousch schreef:TADAAAAAAAAAAAAAA
CHAMPAGNE voor anousch!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Inge schreef:Ik kijk maar weinig naar forumnamen (mits ik een avatar niet herken)
+1
Merai- Ratel
Caresses schreef:Merai schreef:Caresses schreef:Dan luister ik namens ons allen wel naar caz!
Haha herkenbaar, als je graag wil dat het telt, dan telt het..
Dolgraag
Merai- Ratel
Qiara schreef:Ik heb wel wat drankjes nodig om los te gaan . Ik was ooit eens lekker aan het dansen, zegt zo'n gast: weet je dat je niet op de maat danst? ... Ik wil je wel leren dansen hoor.. Sindsdien zit dat wel een beetje in mijn achterhoofd...
Dat is ook niet lief. Probeer dat idee los te laten, het gaat er toch om of je er plezier in hebt, en dan geeft het niet of het nou uit de maat is of niet.
Caresses- Kletskop
Merai schreef:Caresses schreef:Dan luister ik namens ons allen wel naar caz!
Dikgedrukte is +1
Schuine is -1
Gast- Gast
Waat hangt het nog van af Isabella?
Wel mooie auto!
Wel mooie auto!
Cheesegirl- Ratel
June schreef:@ Anousch: ik zie zoveel forumsters zonder onderschrift. Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet kaal. Vind die van jou inderdaad ook een beetje om kriebels van te krijgen, maar iedereen heeft natuurlijk een onderschrift waar hij/zij zelf blij mee is. Als jij erachter staat en het leuk vindt, dan is het toch prima
Helemaal mee eens hoor! Maar moest het toch even checken
Merai- Ratel
Carola589 schreef:Haha, wat een foute opmerking Qiara!
Absoluut en zo lomp, dacht die gast daar echt iets mee te bereiken
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Carola589 schreef:Waat hangt het nog van af Isabella?
Wel mooie auto!
Uhm.. van geld...Haha. We hebben nu dezelfde, maar dan uit 2002, en deze is uit 2011, dus een nieuwe
Gast- Gast
Mooie auto Isabella!
(Heb vandaag trouwens de Flair ontvangen! Echt onwijs bedankt! )
(Heb vandaag trouwens de Flair ontvangen! Echt onwijs bedankt! )
Gast- Gast
Mooie auto Isabella.Wij krijgen binnenkort ook een nieuwe.
Deze in het zwart:
Deze in het zwart:
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
oeh proost anousch!!
Caresses- Kletskop
Qiara schreef:Carola589 schreef:Haha, wat een foute opmerking Qiara!
Absoluut en zo lomp, dacht die gast daar echt iets mee te bereiken
Dat is dan helemaal kansloos!
Wat was jouw reactie hierop?
Cheesegirl- Ratel
Isabella schreef:Heel misschien is over een aantal weken deze nieuwe auto van ons
Nice! Wanneer weet je meer?
Merai- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: