Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Gast- Gast
aniet schreef:
en ik heb een cd opstaan van monford and sons
Die is dan vast erg nep of gedownload. Ik heb hier gewoon de cd van Mumford & Sons
Gast- Gast
Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Ja en dat had meestal te maken met (foute) mannen! Wil je iets kwijt?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Jup. Jij ook?
Maar natuurlijk. Daarom vroeg ik het ook.
Gast- Gast
Jullie zijn er op tijd bij vandaag. Dacht lees me even een beetje in waar het allemaal over gaat vandaag, maar dat is bijna onmogelijk;).
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
June schreef:aniet schreef:
Die is dan vast erg nep of gedownload. Ik heb hier gewoon de cd van Mumford & Sons
haha ff snel getypt,maar die bedoel ik ook!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Ja, maar meer wil ik er niet over kwijt
Gast- Gast
June schreef:aniet schreef:
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Ik ook! Maar ik wil het toch nog even over jouw onderschrift hebben
Merai- Ratel
Nog een Lotus hier? Ik voel me nog steeds aangesproken als die naam er staat hahaha.
Gast- Gast
Lotus_ schreef:Jullie zijn er op tijd bij vandaag. Dacht lees me even een beetje in waar het allemaal over gaat vandaag, maar dat is bijna onmogelijk;).
Sterkte
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ja, vannacht als een brave geit naast mijn scharrel geslapen. Al seks met hem gehad?Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Gast- Gast
Lotus_ schreef:Jullie zijn er op tijd bij vandaag. Dacht lees me even een beetje in waar het allemaal over gaat vandaag, maar dat is bijna onmogelijk;).
Huh.. is er nu nog een lotus?
Merai- Ratel
Ja hoor!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Ja, vannacht als een brave geit naast mijn scharrelIsa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?geslapengelegen. Al seks met hem gehad?
Gast- Gast
Merai schreef:Lotus_ schreef:Jullie zijn er op tijd bij vandaag. Dacht lees me even een beetje in waar het allemaal over gaat vandaag, maar dat is bijna onmogelijk;).
2 toch?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
als je opschiet krijg je van mij champagne!Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
wow opeens 3 pagina's erbij
hier staat tvoh aan
Isabella wat een leuk beest
Hier ook een man in huis
hier staat tvoh aan
Isabella wat een leuk beest
Hier ook een man in huis
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij ook.. wil je mij adres of lukt het via IP-nummer?Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Gast- Gast
Dan luister ik namens ons allen wel naar caz!
Maare wel meedansen he...
Goede vraag (al zeg ik het zelf) ben wel benieuwd:
Als jullie uitgaan, hebben jullie dan echt wat drankjes o.i.d. nodig om los te gaan en te dansen of durven jullie nuchter ook wel lekker te dansen op de dansvloer (ook al issie verder leeg)?
Maare wel meedansen he...
Goede vraag (al zeg ik het zelf) ben wel benieuwd:
Als jullie uitgaan, hebben jullie dan echt wat drankjes o.i.d. nodig om los te gaan en te dansen of durven jullie nuchter ook wel lekker te dansen op de dansvloer (ook al issie verder leeg)?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Merai schreef:Isa schreef:Hebben jullie wel eens iets doms gedaan waarvan je op voorhand wist dat het gewoon dom was. En waarvan je achteraf denkt, wat heb ik bezield?
Ja en dat had meestal te maken met (foute) mannen! Wil je iets kwijt?
Nouhou. Ik moest vannacht zonodig seks met mijn ex hebben. Maar ik snap nu nog niet wat me heeft bezield. Want ik voelde helemaal niets voor hem, het was gewoon platte lust. En nu voel ik me schuldig t.o.v. hem en mezelf.
Gast- Gast
yupz Lotus_ was er al en toen kwam LotusMerai schreef:Lotus_ schreef:Jullie zijn er op tijd bij vandaag. Dacht lees me even een beetje in waar het allemaal over gaat vandaag, maar dat is bijna onmogelijk;).
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Merai schreef:Anousch schreef:Ik denk dat ik vanavond nog wel aan mijn 500 posts kom, dan wil ik wel champagne
Ik ook! Maar ik wil het toch nog even over jouw onderschrift hebben
wat dan?
Ik moest er 1 hebben, en vond die wel schattig haha.
Kwam hem tegen op een site met van die tegeltjes bestellen!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: