Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, de huisarts weet er van.Caresses schreef:Dank jullie wel, dat is altijd leuk om te horen .
@Smikkel: ben je er al mee naar de dokter geweest, hoelang heb je er al last van en zou het kunnen doordat je nu (ik weet het niet) in een stressvolle periode zit?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is het probleem: ik ben zo moe, mijn ogen branden zo, ik wil niet meer in de spiegel kijken, maar ik val niet in slaap. Ik heb de afgelopen 4 dagen 10 uur geslapen denk.Carola589 schreef:Ik zou op een gegeven moment in slaap van van vermoeidheid, gebeurt dat ook niet Smikkell?
Dat punt ben je dus eigenlijk ook al voorbij!
Echt heftig, hopelijk wordt het binnenkort allemaal beter voor je!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
De meeste mensen schatten mij 'live' jonger of even oud!! Ik ben pas 21!
Wel bedankt voor alle lieve reacties allemaal
Gast- Gast
Wat zei je huisarts ervan dan?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
June schreef:
Positief toch!
Cheesegirl- Ratel
Merai, ik herken je stukje. Maar ik vind je hulp en advies wel fijn.Merai schreef:Smikkell, ik wilde ook niet aan de slaappillen maar omdat ik al jaren erg slecht sliep heeft mijn huisarts me een aantal keer een kuur van een week gegeven. Op die manier raak je niet verslaafd en kan je lichaam wel weer in het normale ritme komen. Bij mij heeft dit wel goed gewerkt! (word zelf een beetje moe van het feit dat ik overal ervaring mee lijk te hebben, voordat het iemand gaat irriteren: heb gewoon niet zo'n sprookjesleven gehad, laten we het daar op houden ) Tegenwoordig slaap ik zo goed, vanmiddag had ik het er nog over met een vriendin hoe dat onderschat wordt. Ik hoop dat je snel beter slaapt!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Aaahw, net June's foto gemist.
Nog een tel dan:
-weeeeeer weg-
Laatst aangepast door June op vr 14 jan 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:
Ik twijfelde, maar je ziet er niet als 21 uit
Gast- Gast
zo danZininzon schreef:June je lijkt op je blythe!! (of is het nou andersom? )
Gast- Gast
Brennuss schreef:Aaahw, net June's foto gemist.
Dan maar een foto van jezelf Ik heb die van jou en je vriend (gisteren) ook net gemist, vind je altijd zo mooi!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:June schreef:
Dat komt vooral doordat ik bijzonder volwassen ben
Gast- Gast
June schreef:Isabella schreef:June schreef:
Dat komt vooral doordat ik bijzonder volwassen ben
Dát zal het zijn
Gast- Gast
Smikkell schreef:zo danZininzon schreef:June je lijkt op je blythe!! (of is het nou andersom? )
Die heeft Smikkell voor me gezocht (toch?). Ik vind helemaal niet dat ik zo op mijn blythe lijk.. Ik vind mijn blythe mooi
Gast- Gast
Leuk ook om foto's van mensen te zien. Heb je een beetje een idee wie er aan de andere kant van de laptop zit..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Smikkell schreef:Merai, ik herken je stukje. Maar ik vind je hulp en advies wel fijn.Merai schreef:Smikkell, ik wilde ook niet aan de slaappillen maar omdat ik al jaren erg slecht sliep heeft mijn huisarts me een aantal keer een kuur van een week gegeven. Op die manier raak je niet verslaafd en kan je lichaam wel weer in het normale ritme komen. Bij mij heeft dit wel goed gewerkt! (word zelf een beetje moe van het feit dat ik overal ervaring mee lijk te hebben, voordat het iemand gaat irriteren: heb gewoon niet zo'n sprookjesleven gehad, laten we het daar op houden ) Tegenwoordig slaap ik zo goed, vanmiddag had ik het er nog over met een vriendin hoe dat onderschat wordt. Ik hoop dat je snel beter slaapt!
Dan is het goed!
Merai- Ratel
June schreef:Smikkell schreef:zo danZininzon schreef:June je lijkt op je blythe!! (of is het nou andersom? )
Die heeft Smikkell voor me gezocht (toch?). Ik vind helemaal niet dat ik zo op mijn blythe lijk.. Ik vind mijn blythe mooi
Maar dat ben jij ook...
Gast- Gast
Ja, June is inderdaad heel erg lief. Dat hebben jullie goed gezien. Dat 21 haal ik er ook nog steeds niet uit. Niet uit de June van het forum.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:zo danZininzon schreef:June je lijkt op je blythe!! (of is het nou andersom? )
Ik vind er ook wel wat overeenkomsten in zitten hoor..
Cheesegirl- Ratel
June schreef:Die heeft Smikkell voor me gezocht (toch?). Ik vind helemaal niet dat ik zo op mijn blythe lijk.. Ik vind mijn blythe mooi
Maar dat ben jij toch ook?!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Jij toch ook :oJune schreef:Smikkell schreef:zo danZininzon schreef:June je lijkt op je blythe!! (of is het nou andersom? )
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
En jezelf niet?
Ik vind jou ook op je blythe lijken hoor.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jij bent zelf ook heel mooi!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Je bent zelf ook mooi Dit suggereert wat anders haha!
Merai- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: