Nachtcafé 2011
+10
aniet
Qiara
Toet
Merai
ButterflyEffect
Kabouter
Inge
Cheesegirl
Caresses
Zininzon
14 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Kabouter schreef:Zitten er in dit topic ook mensen die niet mooi zijn? Ik zie echt allemaal mooie meiden voorbij komen.
Daarom plaats ik geen foto... Laptops/pc's zouden spontaan op hol slagen van schrik...
Gast- Gast
Goed zoeken qiara
Ik ga schuil achter mijn camera :p
Ik ga schuil achter mijn camera :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ben er nou niet echt tevreden met Kabouter, maar goed!
We moeten het beste maken van ons zelf hé!
We moeten het beste maken van ons zelf hé!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Nieuw feit over smikkell; erg gefocust op details. Dat soort dingen lees ik één keer en onthoud ik. Mijn bijnaam is autistje..\June schreef:Smikkell schreef:10 Juni?
Goed hoor, Smikkell . Verjaardagentopic?
edit: zoals ik bv weet dat Merai op die andere foto een geruite sjaal om heeft!
Ik weet nog steeds alle verjaardagen van mijn klasgenoten uit groep acht.
Edit: ik bedoel dus dat ik het herken hè
Laatst aangepast door June op vr 14 jan 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caresses schreef:Smikkel dat is handig...
Ik heb dat echt totaal niet, ik onhoudt alleen de grote lijnen.
Ik heb er ook wel een beetje last van, vandaar dat ik ook zoveel van forummers weet en dan voel ik me bijna een stalker
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Kabouter schreef:Zitten er in dit topic ook mensen die niet mooi zijn? Ik zie echt allemaal mooie meiden voorbij komen.
Hebben we jou al gezien? (want ik heb jou nog niet gezien:P)
Heb vanmiddag nog een foto geplaatst, maar zal hem nog even laten zien..
*weg*
Laatst aangepast door Kabouter op vr 14 jan 2011 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Even een voorproefje... Zal zo nog meer kapsels en kleuren zoeken
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door Zininzon op vr 14 jan 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb ergens nog wel een foto van jou.Isa schreef:Kabouter schreef:Zitten er in dit topic ook mensen die niet mooi zijn? Ik zie echt allemaal mooie meiden voorbij komen.
Daarom plaats ik geen foto... Laptops/pc's zouden spontaan op hol slagen van schrik...
Gast- Gast
Ik heb besloten, dat ik toch even de kroeg in ga.
Van hier op de bank hangen word ik echt niet blij..
Nu nog iemand vinden die niet in de bioscoop of in het poolcafé zit en met mee meegaat..
Van hier op de bank hangen word ik echt niet blij..
Nu nog iemand vinden die niet in de bioscoop of in het poolcafé zit en met mee meegaat..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Volgens mij heeft ze een heel lieve moeder en momenteel genoeg te vertellen.Caresses schreef:Zou Isabella nou nog steeds aan het bellen zijn met haar moeder of probeert ze onder het foto plaatsen uit te komen..
Oke dan wacht ik wel. In tegenstelling tot dingen onthouden ben ik wel geduldig.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
June schreef:Smikkell schreef:Nieuw feit over smikkell; erg gefocust op details. Dat soort dingen lees ik één keer en onthoud ik. Mijn bijnaam is autistje..\June schreef:Smikkell schreef:10 Juni?
Ik weet nog steeds alle verjaardagen van mijn klasgenoten uit groep acht.Ik heb geen obsessie voor getallen, echt niet.
Ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes op de basisschool en de pincodes van mijn vorige twee vriendjes maar ehm..
ik heb ook geen obsessie met getallen
Merai- Ratel
ZIZ: ik had jou echt heel anders in mijn gedachte!
Kabouter: Mooie kleur haar!
Kabouter: Mooie kleur haar!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Volgens mij heeft ze een heel lieve moeder en momenteel genoeg te vertellen.Caresses schreef:Zou Isabella nou nog steeds aan het bellen zijn met haar moeder of probeert ze onder het foto plaatsen uit te komen..
Dat denk ik ook..ow en ik zit ook altijd een half uur met mijn moeder aan de lijn. Als ze niet te moe is in ieder geval.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik had alleen foto's gezien met kort haar van jou, maar ik vind wat langer haar je heel mooi staan, zininzon .
@ Kabouter: wat heb jij prachtig haar zeg! Je bent ook gewoon mooi hoor .
@ Kabouter: wat heb jij prachtig haar zeg! Je bent ook gewoon mooi hoor .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb ergens nog wel een foto van jou.Isa schreef:Kabouter schreef:Zitten er in dit topic ook mensen die niet mooi zijn? Ik zie echt allemaal mooie meiden voorbij komen.
Voor de muizen zeker?
Gast- Gast
June schreef:
Ik weet nog steeds alle verjaardagen van mijn klasgenoten uit groep acht.
Ja dat heb ik ook! die weet ik ook nog allemaal, misschien nog wel beter dan die van m'n huidige vriendinnen (die ik nog maar kort ken dan.)
Toet- Lady Post-a-lot
ziz ik vind lang haar je wel goed staan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
[quote="Kabouter"]
*
Mooie foto! Wat heb je mooie haren, is dat je eigen kleur?
Merai schreef:Kabouter schreef:Zitten er in dit topic ook mensen die niet mooi zijn? Ik zie echt allemaal mooie meiden voorbij komen.
Hebben we jou al gezien? (want ik heb jou nog niet gezien:P)
*
Mooie foto! Wat heb je mooie haren, is dat je eigen kleur?
Merai- Ratel
Girls,
ik lees op twitter dat ze iemand gevonden hebben... dus scheelt me weer geld haha
ik lees op twitter dat ze iemand gevonden hebben... dus scheelt me weer geld haha
Gast- Gast
Ik heb het vooral met onbelangrijke details en verjaardagen. Zo onthoud ik van mensen de pincodes van hun telefoon en dat soort dingen. Laats belde mijn scharrel dat hij een foto op zijn pc vond van 7 jaar geleden. Ik kon hem meteen vertellen welke foto, waar ik was, wat ik aan had en waar we geweest waren. Soms is dat echt niet leuk!!Merai schreef:Caresses schreef:Smikkel dat is handig...
Ik heb dat echt totaal niet, ik onhoudt alleen de grote lijnen.
Ik heb er ook wel een beetje last van, vandaar dat ik ook zoveel van forummers weet en dan voel ik me bijna een stalker
Gast- Gast
zininzon, het is me even ontgaan wat je nu hebt. Maar ik vind langer haar mooier!
Alleen is dit niet echt een eerlijke mening, want ik heb sowieso niks met heel kort haar.
Alleen is dit niet echt een eerlijke mening, want ik heb sowieso niks met heel kort haar.
Toet- Lady Post-a-lot
Inge schreef:ziz ik vind lang haar je wel goed staan
Dat wilde ik ook zeggen, staat je heel vrouwelijk, mooi!
Merai- Ratel
Merai schreef:
Ik weet nog telefoonnummers van vriendinnetjes op de basisschool en de pincodes van mijn vorige twee vriendjes maar ehm..
Dat ook inderdaad . Gelukkig zijn er nu mobiele telefoons met telefoonboek. Vroeger kende ik na twee keer intoetsen gewoon elk nummer uit mijn hoofd..
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:
Dat ook inderdaad . Gelukkig zijn er nu mobiele telefoons met telefoonboek. Vroeger kende ik na twee keer intoetsen gewoon elk nummer uit mijn hoofd..
Ik weet nu nog steeds een hoop nummers uit mijn hoofd, als ik mijn dierbaren bel toets ik ook altijd gewoon het nummer in. Nutteloze kennis, soms zou ik willen dat ik dat deel van mijn brein kon resetten haha!
Merai- Ratel
Jaaa ik ook ik ook ik ook! en de code van de gate in Singapore.Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Nieuw feit over smikkell; erg gefocust op details. Dat soort dingen lees ik één keer en onthoud ik. Mijn bijnaam is autistje..\June schreef:Smikkell schreef:10 Juni?
Ik weet nog steeds alle verjaardagen van mijn klasgenoten uit groep acht.Ik heb geen obsessie voor getallen, echt niet.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: