Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Ze zat toch bij de Bad Boys? Wie heeft het wel gewonnen dan? Ik ben het vergeten...
Gast- Gast
Ik ben benieuwd Ies!!
Eigenlijk is TVOH heel gemeen. Steeds moeten twee steengoede mensen tegen elkaar... En dan zitten in een ander team twee minder presterende en daarvan gaat er dan wel eentje door.. Frustrerend!
Eigenlijk is TVOH heel gemeen. Steeds moeten twee steengoede mensen tegen elkaar... En dan zitten in een ander team twee minder presterende en daarvan gaat er dan wel eentje door.. Frustrerend!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Arghwat gemeen Isa!! Zo maak je me juist nieuwsgierig!!
Je hebt het lijstje oude namen toch meegekregen? Daarvan gaat het er één worden....
Gast- Gast
JaapIsa schreef:Smikkell schreef:Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Ze zat toch bij de Bad Boys? Wie heeft het wel gewonnen dan? Ik ben het vergeten...
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Youandi schreef:Ik ben benieuwd Ies!!
But the winnar is!? BEN SAUNDERS!
Gisteren heb ik de personen van de teams ook tegen elkaar afgewogen en ik kreeg gelijk. Dus ja, Ben gaat gewoon geheid winnen. Kim is een goede tweede. Leonie een goede derde. Pearl ben ik nu al vergeten....
Gast- Gast
Isa schreef:Youandi schreef:Ik ben benieuwd Ies!!
But the winnar is!? BEN SAUNDERS!
Gisteren heb ik de personen van de teams ook tegen elkaar afgewogen en ik kreeg gelijk. Dus ja, Ben gaat gewoon geheid winnen. Kim is een goede tweede. Leonie een goede derde. Pearl ben ik nu al vergeten....
Eensch!
Gast- Gast
Smikkell schreef:JaapIsa schreef:Smikkell schreef:Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Owja, ik haal xfactor en popstars door elkaar. Jaap....
Gast- Gast
Bye bye Yai! Groetjes aan je paardje
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Isa schreef:Zwoesj schreef:Arghwat gemeen Isa!! Zo maak je me juist nieuwsgierig!!
Je hebt het lijstje oude namen toch meegekregen? Daarvan gaat het er één worden....
Hmm volgens mij moet ik dan een heel eind terug gaan lezen... Wil je ze niet nog 1x opnoemen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik kijk al die programma's niet, maar ik vind die filmpjes van Sumera (toch?) wel echt goed hoor!!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Denk dat mensen haar houding niet zo fraai vonden.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Isa schreef:Zwoesj schreef:Arghwat gemeen Isa!! Zo maak je me juist nieuwsgierig!!
Hmm volgens mij moet ik dan een heel eind terug gaan lezen... Wil je ze niet nog 1x opnoemen?
Ja hallo?????
Foetsie!
Laatst aangepast door Isa op za 15 jan 2011 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ook daar heb ik geen last van.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Denk dat mensen haar houding niet zo fraai vonden.
Gast- Gast
Dan gok ik op ** of **..
Laatst aangepast door Zwoesj op za 15 jan 2011 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
tot later youandI!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Als **** heb ik je leren kennen. Als *** heb je denk de minst positieve bijdrage geleverd.Zwoesj schreef:Dan gok ik op *** 0f ****..
Laatst aangepast door Smikkell op za 15 jan 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Dan gok ik op
*** of ***..
Hmmz, zou kunnen. Het kan.
Laatst aangepast door Abe op za 15 jan 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit een beetje in een dilemma, ik wil op het forum, ik wil mijn spannende boek lezen en ik wil op de playstation!
Ik weet niet wat ik moet kiezen en tegelijk gaat niet ...
Ik weet niet wat ik moet kiezen en tegelijk gaat niet ...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wanneer haal je ons uit de spanning?
Laatst aangepast door Zwoesj op za 15 jan 2011 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40