Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat is echt wel heftig Isa!
Ik ben er wel blij om dat mijn ouders nu geen ander hebben. Komt misschien ooit wel, maar eerst dit maar eens verwerken!
Nou laten we het nou weer over iets gezelligs hebben!
Ik ben er wel blij om dat mijn ouders nu geen ander hebben. Komt misschien ooit wel, maar eerst dit maar eens verwerken!
Nou laten we het nou weer over iets gezelligs hebben!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Smikkell schreef:Maar nu heb je een groot deel van je leven nog een opvoeding mee gekregen van twee ouders samen in een huis. Niet als kind heen en weer van papa naar mama en weer terug.Qiara schreef:Isa schreef:
Ik heb altijd gezegd dat ouders beter uit elkaar kunnen gaan wanneer het kind het besef nog niet hebt, dan wanneer ze het doen wanneer hun kinderen op de leeftijd zijn dat ze het begrijpen.
So true! En dat je de leeftijd hebt dat ze er met je over kunnen praten
Ja, daar zit dan ook wel wat in.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Isa schreef:Youandi schreef:Isa schreef:Youandi schreef:Isa, noem je zelf dan Iso of Isi!
Dat is toch niet mooi.... Kom maar terug als je serieuse namen hebt.
Laten we het maar gewoon Isa houden tot ik op een betere naam ben gekomen. Want Isabella is echt F-lang om te tikken, dus ik zou hetzelf ook willen afkorten tot Isa, maar ehmz... Om nou tegen mezelf te praten....
Nee oké, Iso is stom, maar Isi is toch wel lief?
Of Isis of.... Isabellalottie!!
Afgekort tot Isa?
Ja.
Gast- Gast
aniet schreef:t blijft gewoon rot en de kinderen zijn de dupe.
Altijd, helaas. Want ze zijn niet alleen ouders, maar ook nog steeds mensen. Helaas.
Gast- Gast
Qiara schreef:Smikkell schreef:Maar nu heb je een groot deel van je leven nog een opvoeding mee gekregen van twee ouders samen in een huis. Niet als kind heen en weer van papa naar mama en weer terug.Qiara schreef:Isa schreef:
Ik heb altijd gezegd dat ouders beter uit elkaar kunnen gaan wanneer het kind het besef nog niet hebt, dan wanneer ze het doen wanneer hun kinderen op de leeftijd zijn dat ze het begrijpen.
So true! En dat je de leeftijd hebt dat ze er met je over kunnen praten
Ja, daar zit dan ook wel wat in.
maar ook niet in elke situatie word er heen en weer gegooid met de kinderen.dat er dus gelijk al geen contact meer is tussen 1 van beide ouders.dan is t wel een gemis maar er is geen planning meer van nu naar papa straks naar mama enz.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Ach, soms ben je ook echt gewoon beter af wanneer je ouders gaan scheiden.
Dat is misschien ook we zo, ik heb mijn ouders ook niet echt gekend als 'houdend van elkaar stel' zeg maar..Ze hadden niet continu ruzie, maar ik kreeg ook niet het idee dat er ontzettend veel liefde was.
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Inderdaad Qiara, kan me goed inleven in jouw beschrijving!
Ik ook in wat ik van jou heb gelezen!
Qiara- Ratel
in mijn geval kan ik heel hard:JA zeggenSmikkell schreef:Ach, soms ben je ook echt gewoon beter af wanneer je ouders gaan scheiden.
Laatst aangepast door aniet op za 15 jan 2011 - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
Maar toch had ik liever gehad dat ze het gedaan hadden voor mijn besef was gekomen...
Ik heb altijd al gezegd dat mijn ouders niet bij elkaar pastten, en heb uiteindelijk gelijk gekregen. Maar had die hele ellende (moeder die niet gelijk een andere woonruimte had waardoor ze nog een jaar in 1 huis hebben gewoord, wat uiteraard niet goed ging) liever niet gezien of meegemaakt!
Ouders beseffen vaak niet hoeveel ellende ze de kinderen geven met dit soort dingen. Tuurlijk is het erg voor ze dat ze uit elkaar gaan, maar moet je dat dan maar op de schouders van je kinderen laten rusten?
Ik heb altijd al gezegd dat mijn ouders niet bij elkaar pastten, en heb uiteindelijk gelijk gekregen. Maar had die hele ellende (moeder die niet gelijk een andere woonruimte had waardoor ze nog een jaar in 1 huis hebben gewoord, wat uiteraard niet goed ging) liever niet gezien of meegemaakt!
Ouders beseffen vaak niet hoeveel ellende ze de kinderen geven met dit soort dingen. Tuurlijk is het erg voor ze dat ze uit elkaar gaan, maar moet je dat dan maar op de schouders van je kinderen laten rusten?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
aniet schreef:iedere situatie wat betreft gescheiden ouders is anders.
t blijft gewoon rot en de kinderen zijn de dupe.
voor iedereen die in dit schuitje zit!
Van mij ook
Qiara- Ratel
Zwoesj schreef:Maar toch had ik liever gehad dat ze het gedaan hadden voor mijn besef was gekomen...
nee niet je ellende overbrengen op je kinderen,maar ook al vertel je t ze niet ze krijgen toch meer mee dan je zou denken hoor!
aniet- Kletskop
Ik denk dat het voor ouders idd moeilijk te begrijpen is hoeveel ze de kinderen aandoen, Zwoesj!
Ik heb ook het idee dat mijn moeder hier beter mee om kan gaan dan mijn vader, want mijn moeder zegt ook wel regelmatig 'ik heb ook zo het idee dat ik je in de steek heb gelaten'.
Ik heb ook het idee dat mijn moeder hier beter mee om kan gaan dan mijn vader, want mijn moeder zegt ook wel regelmatig 'ik heb ook zo het idee dat ik je in de steek heb gelaten'.
Cheesegirl- Ratel
Oh Aniet, dat is zo waar! En dan zeggen dat je geen ruzie hebt Ik zag het echt wel als ruzie!
Qiara- Ratel
Zwoesj schreef:Maar toch had ik liever gehad dat ze het gedaan hadden voor mijn besef was gekomen...
Ouders beseffen vaak niet hoeveel ellende ze de kinderen geven met dit soort dingen. Tuurlijk is het erg voorzeons dat ze uit elkaar gaan, maar moet je dat dan maar op de schouders van je kinderen laten rusten?
Mijn oom heeft er bewust voor gekozen om bij zijn vrouw te blijven tot zijn kinderen volwassen waren. En moet je zien wat hij nu heeft... Drie kinderen die hem niet meer willen zien.... Maar hij hen ook niet meer... Nee, daarvoor heb je geworsteld in een huwelijk dat je op voorhand al niet zag zitten?
Mijn moeder zegt achteraf dat ze nooit met mijn vader had moeten zijn. Als je dat had geweten, had dan ook niet vies gedaan??? Want dan had ik er nu niet mee gezeten.
(En bij mij is nu de situatie veranderd. Want ik kan met veel geluk zeggen dat ik geen twee, maar vier ouders heb. Die mij steunen, mij lief hebben, mij helpen, van mij houden om wie ik ben. Maar dat was wel een ontiegelijk en veel te lange weg voor een kind.)
Gast- Gast
Carola589 schreef:Ik denk dat het voor ouders idd moeilijk te begrijpen is hoeveel ze de kinderen aandoen, Zwoesj!
Laatst aangepast door aniet op za 15 jan 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
Ik heb even zitten denken, Isa..
- Ias
- Isolabella
- Schaapje
- Krullie
Nee, sorry, dit slaat nergens op. Mijn inspiratie ligt te slapen
- Ias
- Isolabella
- Schaapje
- Krullie
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik heb even zitten denken, Isa..
- Ias
- Isolabella
- Schaapje
- Krullie
Het is al bedacht. We gaan retro!
Gast- Gast
Isa schreef:Youandi schreef:Ik heb even zitten denken, Isa..
- Ias
- Isolabella
- Schaapje
- Krullie
Ehm.... wat heb ik gemist nu? Wat wordt het?
Zwoesj- Ratel
Ik vind haar zo fantastisch goed. Snap nog steeds niet waarom zijn het niet gehaald heeft..
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Isa schreef:Youandi schreef:Ik heb even zitten denken, Isa..
- Ias
- Isolabella
- Schaapje
- Krullie
Ehm.... wat heb ik gemist nu? Wat wordt het?
Dat is nog even een geheim tussen mij en Admin... Even afwachten dus. De giraffe blijft, dus ik ben makkelijk te herkennen.
Gast- Gast
Arghwat gemeen Isa!! Zo maak je me juist nieuwsgierig!!
Zwoesj- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: