Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hier regent het nog steeds. Gelukkig niet met bakken, maar wel van dat viezige.. vochtige.
Ik heb echt medelijden met Crimh, mijn paard. Donderdag issie helemaal nat geregend (nou ja, de deken dan) en toen heb ik de deken te drogen gelegd. Alleen issie nu nóg niet droog, terwijl Crimh hem wel nodig heeft als hij naar buiten gaat. Nu krijgt ie em vanmiddag toch maar op, want de zweetdeken houdt geen wind en regen tegen en ik heb nog een winterdeken, maar die is veel te dik.. Ik vind het zo zielig.. Nu moet ik van mezelf er aan het einde van vanmiddag weer heen, om snel die natte deken weer af te doen (hopen dat ie door de lichaamswarmte wat is gedroogd) en em te vertroetelen. Niet te geloven hoe gek ik op het dier ben
Sorry, bovenstaande is niet echt informatie-bevattend
Ik heb echt medelijden met Crimh, mijn paard. Donderdag issie helemaal nat geregend (nou ja, de deken dan) en toen heb ik de deken te drogen gelegd. Alleen issie nu nóg niet droog, terwijl Crimh hem wel nodig heeft als hij naar buiten gaat. Nu krijgt ie em vanmiddag toch maar op, want de zweetdeken houdt geen wind en regen tegen en ik heb nog een winterdeken, maar die is veel te dik.. Ik vind het zo zielig.. Nu moet ik van mezelf er aan het einde van vanmiddag weer heen, om snel die natte deken weer af te doen (hopen dat ie door de lichaamswarmte wat is gedroogd) en em te vertroetelen. Niet te geloven hoe gek ik op het dier ben
Sorry, bovenstaande is niet echt informatie-bevattend
Gast- Gast
geeft niks hoor,ik vind t altijd wel leuk om te lezen wat iedereen ondertussen aan t doen is
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Youandi schreef:Inge schreef:haha ja inderdaad
je vind er altijd wel hele leuke hebbedingetjes / spullen
En ik kan er ook niet van de etenswaren afblijven. Ik koop minstens elke keer 2 van die kokers Lentilky's (Smarties)
haha ow jummie
de etenswaren loop ik heeeeeel hard voorbij
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
inge:geweldig jou onderschrift!
aniet- Kletskop
Ohja Action, daar kopen we voor werk ook altijd spulletjes.
Bij mij in de buurt heb je er geen, dus kom er nooit.
Youandi, lekker broodje geitenkaas. Daar hou ik ook van met veel honing en rucola en pijnboompitten.
Nou de bioscoop gaat het niet meer worden want er draait niks leuks in de middag.
Dan maar wat anders verzinnen.
Ik had net even snel mijn nagels gelakt....ik heb echt het geduld er niet voor dat het kan drogen. Ze zijn helemaal verpest en lelijk geworden. En ik heb geen nagelakremover bij me. Nu zit ik met lelijke nagels :S
Bij mij in de buurt heb je er geen, dus kom er nooit.
Youandi, lekker broodje geitenkaas. Daar hou ik ook van met veel honing en rucola en pijnboompitten.
Nou de bioscoop gaat het niet meer worden want er draait niks leuks in de middag.
Dan maar wat anders verzinnen.
Ik had net even snel mijn nagels gelakt....ik heb echt het geduld er niet voor dat het kan drogen. Ze zijn helemaal verpest en lelijk geworden. En ik heb geen nagelakremover bij me. Nu zit ik met lelijke nagels :S
Laatst aangepast door smooch op za 15 jan 2011 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Kan me niet echt concentreren op mijn tentamenstof, kom hier mij weer even neuzen...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
aniet schreef:inge:geweldig jou onderschrift!
Inge- Ratel
Inge schreef:aniet schreef:inge:geweldig jou onderschrift!
Geniaal, inderdaad!
Gast- Gast
Volgens mij had Aniet gister een foto geplaatst, of ben ik nou zo in de war?
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Kan me niet echt concentreren op mijn tentamenstof, kom hier mij weer even neuzen...
Wanneer heb je je tentamen(s)?
Zó vervelend he, als het niet lukt..
Gast- Gast
klopt! gister in t nachttopic had ik een foto geplaatst
aniet- Kletskop
Youandi schreef:Carola589 schreef:Kan me niet echt concentreren op mijn tentamenstof, kom hier mij weer even neuzen...
Ik heb de 28e tentamen, duurt opzich nog wel ff maar de stof is wel pittig!
Ik lees het, maar of het blijft hangen...wel raar want het boeit me wel.
Cheesegirl- Ratel
hey Isa,ben je veranderd van avatar?
ik vind deze eigenlijk veel leuker dan dat schaap
aniet- Kletskop
Ik vind hem ook wel leuk + toepasselijkYouandi schreef:Inge schreef:aniet schreef:inge:geweldig jou onderschrift!
Geniaal, inderdaad!
Inge- Ratel
Oh neee, die heb ik dan gemist!!
* Zou je... alstjeblieft... alstjeblieeeeeeeeft..??... Heel eventjes maar..?.. (dit is een smekend poppetje)*
* Zou je... alstjeblieft... alstjeblieeeeeeeeft..??... Heel eventjes maar..?.. (dit is een smekend poppetje)*
Gast- Gast
Carola589 schreef:Youandi schreef:Carola589 schreef:Kan me niet echt concentreren op mijn tentamenstof, kom hier mij weer even neuzen...
Ik heb de 28e tentamen, duurt opzich nog wel ff maar de stof is wel pittig!
Ik lees het, maar of het blijft hangen...wel raar want het boeit me wel.
Dan is je spanningsboog nu gewoon even niet optimaal. Geeft niet. Dat is een goed excuus om het even neer te leggen.
Misschien is een kwartier leren, een kwartier iets anders, een kwartier leren.... etc. iets voor je? Deed ik ook altijd. En als de spanningsboog weer wat groter wordt, breid je die kwartieren van studeren uit.
Gast- Gast
Dat ga ik maar eens proberen Youandi!
Ik ben van mezelf gewend dat ik echt gewoon wel 2 uur achter elkaar kan zitten om te leren, maar de laatste tijd...(weet de reden wel hoor, mijn ik wil gewoon afstuderen in juni!)
Ik ben van mezelf gewend dat ik echt gewoon wel 2 uur achter elkaar kan zitten om te leren, maar de laatste tijd...(weet de reden wel hoor, mijn ik wil gewoon afstuderen in juni!)
Cheesegirl- Ratel
`aniet schreef:hey Isa,ben je veranderd van avatar?
Ja, en ik heb een verzoek bij Admin neergelegd om mijn naam te veranderen. Niet omdat ik niet herkent wil worden door forummers, maar omdat Isabella er nu ook is en het verwarrend begint te worden, haha.
Gast- Gast
*foto weg*
aniet- Kletskop
De verwarring valt toch wel mee, Isa?
Kijk, nu je een avatar van dezelfde tekenaar hebt, begint het wat moeilijker te worden , maar qua naam is het wel te onderscheiden!
Kijk, nu je een avatar van dezelfde tekenaar hebt, begint het wat moeilijker te worden , maar qua naam is het wel te onderscheiden!
Gast- Gast
Youandi schreef:De verwarring valt toch wel mee, Isa?
Ik ben nu ook echt ff in de war door de avatars!
Cheesegirl- Ratel
Isa schreef:`aniet schreef:hey Isa,ben je veranderd van avatar?
Ja, en ik heb een verzoek bij Admin neergelegd om mijn naam te veranderen. Niet omdat ik niet herkent wil worden door forummers, maar omdat Isabella er nu ook is en het verwarrend begint te worden, haha.
Mijn verzoek was heel snel gedaan! Paar uurtjes maar. Alleen geen mailtje gehad over dat het was gelukt ofzo haha, dus ik probeerde maar in te loggen met Reva_ en lukte maar niet en na tien keer dacht ik opeens oow misschien is het streepje al weg
Gast- Gast
Youandi schreef:De verwarring valt toch wel mee, Isa?
Nou in het nachttopic wilden ze Isabella, Isa noemen en als ze dat gaan doen, puur omdat ze er niet bij nadenken, dan wordt het verwarrend voor mij. Of voor ons. En ik dacht, ik doe lief en verander gewoon even. Daarnaast wilde ik ook een kikker nemen als avatar, maar dan wordt de verwarring al wat groter.
Edit: De schaap was ook van Jan Leendert Vis. Nu ga ik alleen in werkgever-style met de Giraffe met stijve nek.
Reva: Moet ik daarvoor ook uitloggen?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: