Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:het wordt een alcoholische dranken meeting voor de nachtbrakers. Ik ben wel in voor nieuwe mixen..(zeg ik terwijl ik nog steeds amper de deur uit ga)toetje_ schreef:Het was toch CHOCOMEL meeting, ik lust geen malibu.
Oké, nu voel ik me weer welkom. Ik ken hele lekkere (mix) drankjes en op de horecava (kom ik weer opscheppen) heb ik ook heeerlijke nieuwe dingen geproeft.
Bij June is wel ideaal, dat is mooi dicht bij. Weet june dit zelf ook al?
Laatst aangepast door toetje_ op vr 14 jan 2011 - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ach je hoeft de deur ook niet uit te gaan voor nieuwe mixjes. (Ja wel even naar de slijterij).
Dan op internet allerlei mixjes uitproberen.
Oeh dat is ook een idee... iedereen neemt een andere alcoholische drank mee en dan kunnen we veel verschillende mixjes maken
Oeh dat is ook een idee... iedereen neemt een andere alcoholische drank mee en dan kunnen we veel verschillende mixjes maken
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Je komt vaak genoeg in het nachttopic om deel te nemen aan de meeting.Qiara schreef:Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig hoe dat smaakt. Ik heb nog nooit een malibu chocomel gedronken.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
vertel verteltoetje_ schreef:Smikkell schreef:het wordt een alcoholische dranken meeting voor de nachtbrakers. Ik ben wel in voor nieuwe mixen..(zeg ik terwijl ik nog steeds amper de deur uit ga)toetje_ schreef:Het was toch CHOCOMEL meeting, ik lust geen malibu.
Oké, nu voel ik me weer welkom. Ik ken hele lekkere (mix) drankjes en op de horecava (kom ik weer opscheppen) heb ik ook heeerlijke nieuwe dingen geproeft.
Laatst aangepast door Inge op vr 14 jan 2011 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Caresses schreef:Waar in het land woont June? (Hoeft geen plaats te noemen hoor, maar meer noorden/randstad/etc.)
Ik heb de neiging om achter elke vraag het woord dan te zetten.
In het midden
Toet- Lady Post-a-lot
Nou dat is wel een goede plaats.. lekker centraal
Ik heb alleen nog nooit meegedaan in het nachbrakertopic
Caresses- Kletskop
Kunnen we die nieuwe crib bekijken.. Ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, bij gebrek aan de horecava.toetje_ schreef:Smikkell schreef:het wordt een alcoholische dranken meeting voor de nachtbrakers. Ik ben wel in voor nieuwe mixen..(zeg ik terwijl ik nog steeds amper de deur uit ga)toetje_ schreef:Het was toch CHOCOMEL meeting, ik lust geen malibu.
Na jouw foto's wil ik best een drankje met jou doen. Ik heb ook nog twee flessen uit Amerika staan om mixdrankjes mee te maken. Fantastisch spul.
Gast- Gast
Nou daar kan je vanavond mee beginnen dus :p
Inge- Ratel
Bij deze ben je ingeschreven.. Je verdient de wildcard met je fantastische idee!Caresses schreef:Ach je hoeft de deur ook niet uit te gaan voor nieuwe mixjes. (Ja wel even naar de slijterij).
Gast- Gast
Wat voor flessen heb je staan?
Qiara- Ratel
Ik woon pas in het midden! (En dan hoef ik ook de deur niet uit )toetje_ schreef:Caresses schreef:Waar in het land woont June? (Hoeft geen plaats te noemen hoor, maar meer noorden/randstad/etc.)
Ik heb de neiging om achter elke vraag het woord dan te zetten.
In het midden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij deze ben je ingeschreven.. Je verdient de wildcard met je fantastische idee!Caresses schreef:Ach je hoeft de deur ook niet uit te gaan voor nieuwe mixjes. (Ja wel even naar de slijterij).
Jeej
Ik heb hier nog verschillende buisjes liggen om leuke mixjes mee te maken (o.a. gekleurd suiker, leuk voor het randje van het glas).
Caresses- Kletskop
*vraagt zich af waar het midden is*
Qiara- Ratel
Ehm even denken, hebben jullie liqor 43 al geproeft? Van die reclame *met 43 geheime ingediënten.*
Die is erg lekker, en kun je ook als koffielikeur gebruiken, word dan lekker zoet en er hoeft geen suiker meer in.
Paarse passoa is lekker met 7-up, witte wodka met cannabis (dit is een energydrankje, zoals redbull maar dan met natuurlijke stoffen.) dat lijkt op rode wodka redbull, maar dan net iets anders.
En ik heb ook geleerd hoe je een stoplicht moet maken, dus met verschillende kleuren drank die op elkaar liggen.
Oh of een appeltaartje, een drankje dat smaakt naar apfelstrudel en dan met een beetje slagroom mengen.
Die is erg lekker, en kun je ook als koffielikeur gebruiken, word dan lekker zoet en er hoeft geen suiker meer in.
Paarse passoa is lekker met 7-up, witte wodka met cannabis (dit is een energydrankje, zoals redbull maar dan met natuurlijke stoffen.) dat lijkt op rode wodka redbull, maar dan net iets anders.
En ik heb ook geleerd hoe je een stoplicht moet maken, dus met verschillende kleuren drank die op elkaar liggen.
Oh of een appeltaartje, een drankje dat smaakt naar apfelstrudel en dan met een beetje slagroom mengen.
Toet- Lady Post-a-lot
Het is iets dat ik daar gedronken heb. Om te mixen met vodka of malibu enzo (met ijs). Groen, blauw en roodQiara schreef:Wat voor flessen heb je staan?
Gast- Gast
Klinkt goed Caresses
Inge- Ratel
Qiara schreef:*vraagt zich af waar het midden is*
Ik vind het altijd moeilijk uit te leggen waar wij wonen, het is een beetje midden-zuid-oost.
En ik weet niet of June het fijn vind als iedereen het weet, maar ik heb nu al veraden dat ik dicht bij haar woon, dus ik kan natuurlijk ook niet meer zeggen waar ik ook.
Toet- Lady Post-a-lot
ow, dat heb ik ook nog staan. Voor als de wijn op is.toetje_ schreef:Ehm even denken, hebben jullie liqor 43 al geproeft?.
Heb ook nog een fles bessen staan, als die open gaat is er echt iets mis.
Gast- Gast
Klinkt allemaal erg lekker!
Qiara- Ratel
toetje_ schreef:Ehm even denken, hebben jullie liqor 43 al geproeft? Van die reclame *met 43 geheime ingediënten.*
liquor 43 is erg lekker
witte wodka cannabis klinkt goed
paarse passoa lekker ja?
klinkt goed
was er ook die witte chocoladedrank?
Inge- Ratel
Ik heb niet zo veel staan... ja wel wijn *ieuw* (en niet van mij)
en razz en safari, en een mini flesje malibu.. maar kan t.z.t. altijd nog wat halen he.
ow bedenk me nu dat je het vast niet tegen mij had, well who cares
en razz en safari, en een mini flesje malibu.. maar kan t.z.t. altijd nog wat halen he.
Caresses- Kletskop
Oja en iemand had het over passie (passoa) appelsap, dat is ook lekker.
Toet- Lady Post-a-lot
Licor 43 is lekker!
Qiara- Ratel
Nou vergeet ik nog helemaal de absolute topper: baileys hazelnoot met warme chocomel!
Toet- Lady Post-a-lot
Zo moeilijk is dat toch niet?? Ik woon in Utrecht, dat weer iedereen wel te plaatsen.toetje_ schreef:Qiara schreef:*vraagt zich af waar het midden is*
Ik vind het altijd moeilijk uit te leggen waar wij wonen, het is een beetje midden-zuid-oost.
En ik weet niet of June het fijn vind als iedereen het weet, maar ik heb nu al veraden dat ik dicht bij haar woon, dus ik kan natuurlijk ook niet meer zeggen waar ik ook.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: