Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ga ook maar een wijntje inschenken
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ow dat is wel balen dan. Ik snap wel dat je graag werk binnen een bepaalde afstand wil hebben. Hopelijk vind je snel weer iets.
Kan ik trouwens iemand blij maken met een unox code voor de blond stamppotlijn?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Marin schreef:Ik vind het ook echt heel raar hoor Isabella, dat ze aan de hand van 1,5 week (met weinig uren) al zo'n beeld kunnen schetsen. Blijkbaar moet je dan dus totaal extravert zijn om te mogen blijven. En dat is niet iedereen. Ik ben zelf ook een echte kat uit de boom kijker en merk nu steeds vaker dat ik gezellig contact heb met collega's. Maar dat heeft ook echt lang geduurd hoor. Tenminste, ik klets altijd wel leuk met collega's, maar kruip toch sneller achter de computer om even te forummen / werk te doen. En nu steeds vaker ga ik gewoon lekker bij de rest zitten. Dat moet gewoon even wennen vind ik.
Ik probeerde daar inderdaad ook op te letten, dat ik gewoon mee kletste, maar ik was gewoon bezig met het werk en dat had gewoon tijd nodig om het hele systeem te leren kennen en ondertussen 20x de telefoon opnemen. Ik kan dan niet 10 dingen tegelijk, en dan gaat het werken toch wel voor voor mij op dat moment. Gelukkig merk jij dat het wel wat beter klikt. Vind je de functie wel een beetje fijn, of?
Gast- Gast
Vervelend Isabella
Ja toch! Malibu Chocomel
Smikkell schreef:Gaat die malibu-meeting er nog komen??
Ja toch! Malibu Chocomel
Laatst aangepast door Inge op vr 14 jan 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Ik heb hier ook nog 10 codes liggen. Ik wilde graag het servies halen maar er nu gewoon even het geld niet voor.Caresses schreef:Ow dat is wel balen dan. Ik snap wel dat je graag werk binnen een bepaalde afstand wil hebben. Hopelijk vind je snel weer iets.
Gast- Gast
Hahaha smikkel, heb je al een fles op?
Caresses- Kletskop
Waar zou de mabilbu meeting gehouden worden?
Caresses- Kletskop
Al dat getyp, ik word er simpel van. Ik denk dat het met zijn alle in een ruimte en wat flessen alcoholische drank veel beter gaat.Inge schreef:Smikkell schreef:Gaat die malibu-meeting er nog komen??
Ja toch! Malibu Chocomel
Gast- Gast
Geen idee nog :pCaresses schreef:Waar zou de mabilbu meeting gehouden worden?
Ik vind Zwolle een hele goede optie ervoor :p
Inge- Ratel
Smikkell schreef:Ik gooi er nog een nieuwe fles tegenaan..toetje_ schreef:Smikkell schreef:ksn niet wachten tot het nachttopic..
Ik ook niet! En als het zo door gaat, ga ik ook lekker hier thuis aan de wijn, in m'n eentje..
Zoals het hoort! Ben je alleen vanavond?
Ik word echt chagrijnig zo, ik kan wel janken. Al m'n vriendinnen gaan naar de bioscoop en de mannen gaan naar een of ander poolcafé en ik zit in m'n eentje thuis, want ik heb geen geld. Ik kan echt zó niet tegen alleen zijn, al helemaal in het weekend. Ik hoor nu in de kroeg te zitten!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
AbsoluutSmikkell schreef:Al dat getyp, ik word er simpel van. Ik denk dat het met zijn alle in een ruimte en wat flessen alcoholische drank veel beter gaat.Inge schreef:Smikkell schreef:Gaat die malibu-meeting er nog komen??
Ja toch! Malibu Chocomel
Malibu chocomel
Malibu passie ananassap
Malibu cola
Inge- Ratel
Als je nou hier in de stad woonde..toetje_ schreef:Smikkell schreef:Ik gooi er nog een nieuwe fles tegenaan..toetje_ schreef:Smikkell schreef:ksn niet wachten tot het nachttopic..
Ik ook niet! En als het zo door gaat, ga ik ook lekker hier thuis aan de wijn, in m'n eentje..
Zoals het hoort! Ben je alleen vanavond?
Ik word echt chagrijnig zo, ik kan wel janken. Al m'n vriendinnen gaan naar de bioscoop en de mannen gaan naar een of ander poolcafé en ik zit in m'n eentje thuis, want ik heb geen geld. Ik kan echt zó niet tegen alleen zijn, al helemaal in het weekend. Ik hoor nu in de kroeg te zitten!
Gast- Gast
Toetje kan je niet wat lenen van je vriendinnen?
Inge- Ratel
Het was toch CHOCOMEL meeting, ik lust geen malibu.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig hoe dat smaakt. Ik heb nog nooit een malibu chocomel gedronken.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
snel proberen
Inge- Ratel
het wordt een alcoholische dranken meeting voor de nachtbrakers. Ik ben wel in voor nieuwe mixen..(zeg ik terwijl ik nog steeds amper de deur uit ga)toetje_ schreef:Het was toch CHOCOMEL meeting, ik lust geen malibu.
Gast- Gast
Waar in het land woont June? (Hoeft geen plaats te noemen hoor, maar meer noorden/randstad/etc.)
Ik heb de neiging om achter elke vraag het woord dan te zetten.
Ik heb de neiging om achter elke vraag het woord dan te zetten.
Caresses- Kletskop
Inge schreef:Toetje kan je niet wat lenen van je vriendinnen?
Jawel en dat hebben ze ook al aangeboden, maar daar begin ik liever niet aan.
Van de week wou een vriendin ook ergens met me lunchen en voor mij betalen, vanaovnd is het dan weer bioscoop, morgen stappen en zo heb ik dalijk een hele schuld. Ik wil dat niet, want ik weet niet hoe lang het nog duurt voordat ik werk vind. Dat kan goed 3 maanden duren.
En ik vertik het geld van m'n spaarrekening (waar toch al weinig op staat) te halen omdat ik per se de kroeg in wil..
Toet- Lady Post-a-lot
Oke, ik snap wat je bedoeld Toetje. Wel onwijs balen
wat ook lekker is
Malibu, hotshot, passie ananassap
wat ook lekker is
Malibu, hotshot, passie ananassap
Laatst aangepast door Inge op vr 14 jan 2011 - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Je komt vaak genoeg in het nachttopic om deel te nemen aan de meeting.Qiara schreef:Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig hoe dat smaakt. Ik heb nog nooit een malibu chocomel gedronken.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: