Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oeh Razz, lijkt me wel lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik maak net de fles op... nu heb ik een dilemma: ga ik naar de supermarkt voor een nieuwe of laat ik het hierbij?
Gast- Gast
Smikkell, ik weet ineens waarom jij zo heet...
Ik begrijp nu trouwens hoe sommige mensen aan zoveel posts komen! Gewoon ff een uurtje of wat mee forummen in een café. Youandi heeft ook weer wat geleerd vandaag.
Zeg mensen, ik ga even foetsie. Even het paard beklimmen. Je moet toch wat..
Ik begrijp nu trouwens hoe sommige mensen aan zoveel posts komen! Gewoon ff een uurtje of wat mee forummen in een café. Youandi heeft ook weer wat geleerd vandaag.
Gast- Gast
Isabella schreef:Heef ter iemand nog werk voor mij over?
Oh, en voor mij
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik heb ook passie.. passie voor pijpen!
Hahaha! Doos
Ik heb een nieuw lingerie setje gehaald, heerlijk gekookt, en bijna mijn vingers erbij opgegeten en zit nu lekker aan mijn 3e glas wijn
Je moet jezelf een keer wat gunnen natuurlijk..
Gast- Gast
Voor de liefhebbers....
Al zal je zin daar vast niet minder van worden...integendeel
Al zal je zin daar vast niet minder van worden...integendeel
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
leuke blow job in de aanbieding..Isabella schreef:Heef ter iemand nog werk voor mij over?
Nee, sorry. Wil je wel weer het zelfde soort werk?
Gast- Gast
Oh leuk paardrijden, veel plezier Yai!
Qiara- Ratel
Gekje schreef:Smikkell schreef:Ik heb ook passie.. passie voor pijpen!
Hahaha! Doos
Ik heb een nieuw lingerie setje gehaald, heerlijk gekookt, en bijna mijn vingers erbij opgegeten en zit nu lekker aan mijn 3e glas wijn
Oke door dit topic lees ik rare zinnen, in de eerste instatie dacht ik dat er stond en erbij gevingerd.
Caresses- Kletskop
Uurtje, uurtje?? Nachten lang! Maar het dacht- en nachtforum helpt inderdaad wel mee. Met mijn naam zit je er niet eens zo gek ver naast!Youandi schreef:Smikkell, ik weet ineens waarom jij zo heet...
Gast- Gast
Caresses schreef:Gekje schreef:Smikkell schreef:Ik heb ook passie.. passie voor pijpen!
Hahaha! Doos
Oke door dit topic lees ik rare zinnen, in de eerste instatie dacht ik dat er stond en erbij gevingerd.
kan ook lekker zijn
Gast- Gast
Ja maar dan niet met je handen eten, anders heb je zo'n aparte nasmaak.
Caresses- Kletskop
Oh, heb je geen werk meer? How come?Isabella schreef:Heef ter iemand nog werk voor mij over?
Gast- Gast
Na het plaatsten van mijn foto's vonden mensen me opeens leuk en lief i.p.v. een bitch. Dus laat ook weer eens een andere kant van mezelf zien
Gast- Gast
Smikkell schreef:leuke blow job in de aanbieding..Isabella schreef:Heef ter iemand nog werk voor mij over?
Nee, sorry. Wil je wel weer het zelfde soort werk?
Ik weet het niet meer. Het werk vind ik hartstikke leuk en daar ben ik ook echt goed in, maar door deze stomme situatie ben ik heel onzeker over mezelf geworden, wat helemaal niet nodig is, of moet.
Gast- Gast
Geen idee hoe ik smaak Nog nooit geprobeerd Jij dus wel haha..Caresses schreef:Ja maar dan niet met je handen eten, anders heb je zo'n aparte nasmaak.
Gast- Gast
Hahahahaha ja ik moet zeggen dat ik je ook opvallend lief er uit vind zien.
Daar gaat je bitch imago.
Daar gaat je bitch imago.
Caresses- Kletskop
Purple schreef:Oh, heb je geen werk meer? How come?Isabella schreef:Heef ter iemand nog werk voor mij over?
Hmm - ze vonden mij als persoon toch niet binnen het team passen.
Gast- Gast
Jammer dat het dan alleen de buitenkant is en wij die niet zo vaak zien.. :face:Smikkell schreef:Na het plaatsten van mijn foto's vonden mensen me opeens leuk en lief i.p.v. een bitch. Dus laat ook weer eens een andere kant van mezelf zien
Gast- Gast
Gekje schreef:Geen idee hoe ik smaak Nog nooit geprobeerd Jij dus wel haha..Caresses schreef:Ja maar dan niet met je handen eten, anders heb je zo'n aparte nasmaak.
Whahahaha, nee vriend hoor ik wel eens als hij gaat ontbijten...
Tsja dan moet hij maar zn handen wassen.
Caresses- Kletskop
Wat vervelend voor je! Je moet je daardoor niet uit het veld laten slaan hoor, dit werk kun je best blijven doen! Ergens anders is wel weer een ander soort team met mensen waar je wel bij past. Hebben ze je ook uitgelegd wat er precies niet klikte?Isabella schreef:Hmm - ze vonden mij als persoon toch niet binnen het team passen.
Gast- Gast
Ik heb het allemaal gelezen afgelopen dagen Isabella maar nog niet echt gereageerd. Maar ik vind het echt heel raar gegaan allemaal. Kan me voorstellen dat je je daar even heel onzeker over voelt. Maar je moet echt weten dat het niet aan jou ligt. Voor zover ik van jouw verhaal heb meegekregen iig niet. Ik hoop echt dat je gauw een baan vindt waar je wel gewaardeerd wordt.
Gast- Gast
Caresses schreef:Gekje schreef:Geen idee hoe ik smaak Nog nooit geprobeerd Jij dus wel haha..Caresses schreef:Ja maar dan niet met je handen eten, anders heb je zo'n aparte nasmaak.
Whahahaha, nee vriend hoor ik wel eens als hij gaat ontbijten...
Tsja dan moet hij maar zn handen wassen.
Jah idd.. Eigen schuld
Ik was mijn handen trouwens altijd voor het eten.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: