Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Oh gefeliciteerd Youandi!
Heeft iemand trouwens de notebook wel eens gezien, is dat leuke film??
Ja... ik! that movie.
Gast- Gast
pfff het nadeel van 1 zo'n groot kletstopic/dagcafe is dat ik ECHT niet al die pagina's ga terug lezen steeds. Ik vind die kleine kletstopics toch leuker, dan kan ik nog eens reageren op die en gene.
Nou kom ik echt zo binnenvallen zonder de rest te lezen, maar goed, dat moeten jullie me dan maar vergeven
Ik wil even zeggen dat ik autorijden echt super te gek gaaf vind! Net m'n tweede rijles gehad. Nog steeds alleen maar sturen, gas geven en remmen, maar het was nu ook gewoon vooral oefenen met in het donker rijden, in de regen! Jeetje, dat was lastig zeg. Het wegdek was onwijs lastig te zien. Dus dat was ook een goede oefening. En ik droom ondertussen echt van dit soort wegen:
*ZUCHT* Nog een paar maanden
Nou kom ik echt zo binnenvallen zonder de rest te lezen, maar goed, dat moeten jullie me dan maar vergeven
Ik wil even zeggen dat ik autorijden echt super te gek gaaf vind! Net m'n tweede rijles gehad. Nog steeds alleen maar sturen, gas geven en remmen, maar het was nu ook gewoon vooral oefenen met in het donker rijden, in de regen! Jeetje, dat was lastig zeg. Het wegdek was onwijs lastig te zien. Dus dat was ook een goede oefening. En ik droom ondertussen echt van dit soort wegen:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Van Patat naar Pijpen.. Het is maar waar je liever over praat..
Het gaat allebei in je mond, dus weinig verschil
Gast- Gast
Marin schreef:Ik wil even zeggen dat ik autorijden echt super te gek gaaf vind! Net m'n tweede rijles gehad. Nog steeds alleen maar sturen, gas geven en remmen, maar het was nu ook gewoon vooral oefenen met in het donker rijden, in de regen! Jeetje, dat was lastig zeg. Het wegdek was onwijs lastig te zien. Dus dat was ook een goede oefening.
Wat leuk om te lezen! Dat is ook spannend en moeilijk. Mijn tweede rijles was in de sneeuw, inclusief wegglijden en auto's ontwijken haha. Maar het is wel fijn om zulke dingen te kunnen oefenen tijdens rijles!
Gast- Gast
Wat pijpen?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Het heeft zeker meer diepgang._Donnaa schreef:Van Patat naar Pijpen.. Het is maar waar je liever over praat..
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaaa, dat soort wegen staat ook op mijn verlanglijstje...
Laatst aangepast door Youandi op vr 14 jan 2011 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Hahaha; bij mij is het andersom
Gast- Gast
Marin schreef:
Ik wil even zeggen dat ik autorijden echt super te gek gaaf vind! Net m'n tweede rijles gehad. Nog steeds alleen maar sturen, gas geven en remmen, maar het was nu ook gewoon vooral oefenen met in het donker rijden, in de regen! Jeetje, dat was lastig zeg. Het wegdek was onwijs lastig te zien. Dus dat was ook een goede oefening.
Dat is ook vervelend hoor.. De schittering op het natte wegdek van de koplampen van degene die op je af komt is zoooo irritant..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het heeft zeker meer diepgang._Donnaa schreef:Van Patat naar Pijpen.. Het is maar waar je liever over praat..
Oeh... Nou ik weet niet hoe dat bij jou gaat, maar bij mij komt de patat waarschijnlijk verder dan de.....
Gast- Gast
Nou bij mij gelukkig niet, want dan zou ik wel heel veel patat eten..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Gast- Gast
Dat weet ik wel zeker (van mezelf dan, maar van Donna eigenlijk ook wel)_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Gast- Gast
Ik eet minder patat dan dat.. anders zou ik vast heel dik zijn.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Eet jij zoveel patat?Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eet jij zoveel patat?Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Zo kan je het ook opvatten
Gast- Gast
Inderdaad, geen twijfel mogelijk.Smikkell schreef:Dat weet ik wel zeker (van mezelf dan, maar van Donna eigenlijk ook wel)_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Gast- Gast
Haha ik zit hier hardop te lachen om die opmerking van Smikkell.. Was ook weer te verwachten, haha..Isabella schreef:Smikkell schreef:Eet jij zoveel patat?Isabella schreef:_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Zo kan je het ook opvatten
Gast- Gast
Jemig, ik kom hier ook midden in een gesprek binnen vallen zeg..haha!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Dat weet ik wel zeker (van mezelf dan, maar van Donna eigenlijk ook wel)_Donnaa schreef:Ik denk dat ik vaker pijp dan dat ik patat eet..Youandi schreef:Wat Isabella, patat eten of pijpen?
Ik ook, zeker weten!
* hmm... eigenlijk zou dit feitje in dat andere topic moeten staan... over wat men nog niet van je weet *
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: