Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nou, zo werkt het dus eigenlijk niet. Òf jij maakt het geld over en krijgt het kaartje, dan kun je het zelf verkopen. Òf zij zoeken iemand voor het kaartje en dan maakt jij geen geld over.Anousch schreef:Smikkell schreef:Ow, en als ze aliemand hebben.. dan hoef jij toch het kaartje niet meer te betalen??????
Nee kijk, k had t verkeerd begrepen blijkbaar.
Maar kreeg mail terug:
als ik nog iemand extra vind voor je kaartje dan stort ik het geld naar je terug, oké?
Dus ja ben in ieder geval wel blij dat ik er nu echt duidelijk over geweest ben, dankzij jullie!
Gast- Gast
In het topic van Mozz op dit moment wordt de assistente van de HA een trut genoemd. Moet je eens tellen hoeveel mensen daarna de assistente een trut noemen.. ik kan daar stiekem wel om lachen._Donnaa schreef:Dat doe ik ook! Damn ik ben blij dat ik niet de enige ben hierin, haha..Isabella schreef:Smikkell schreef:Daar ben ik het mee eens Donna.
Wat ik wel grappig vind om te zien dat in zo'n topic vaak het zelfde woord wordt gebruikt. Als iemand begint met 'wat naar' dan komt dat 'wat naar' bij meer dan de helft van alle volgende reacties ook voor. In een ander topic, zelfde situatie, begint iemand met 'heel veel sterkte' of ' bah' en dan komen die woorden weer heel veel voor. Het is alleaal kuddedieren gedoe
Ach, er moet verschil zijn tussen dag en nacht. En zo maar ik tussendoor toch nog een beetje reclame voor het nachttopic
Dat valt me ook op inderdaad, ik probeer het altijd net anders te zeggen
Gast- Gast
Met Smikkell eens.
Wij gaan zo rijst met kip tandoori eten, met veel groente erdoor.
Wij gaan zo rijst met kip tandoori eten, met veel groente erdoor.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
zo, deze posts en een wijntje verder heb ik opeens heel veel spijt dat ik mij vannacht zo heb ingehouden naast mijn scharrel.._Donnaa schreef:Ik kon niet zo snel een goed antwoord bedenken, maar dit dekt de lading wel aardig inderdaad..PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Donna doet alleen aan pijpen. Wel de lusten niet de lasten!
Wahahahahaha! :face:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:B.ornego College..Youandi schreef:_Donnaa schreef:Lullen voor/over de provinciale staten verkiezingen ofzo.. Samen met mijn oude leraar economie..PrinsesBo schreef:Youandi schreef:_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Haha! Ja, dat meldde mijn moeder me net ook al. In dat gebouw heeft mijn zus haar trouwfeest gehad, een aantal jaren geleden En tis natuurlijk vlakbij...
Wat doet ie daar?
Op welke school zat jij ook alweer? Want ik zie nu een man voor me, maar die heeft er vast niks mee te maken. Die is niet zo stoer, dat ie tegenover die clown gaat zitten
Tja, ik ook. Maar tis toch geen H.oekstra??
Gast- Gast
Dat doe je vaak ook automatisch haha, merk ik ook in het echt wel, dat mensen elkaar na gaan praten..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, zo werkt het dus eigenlijk niet. Òf jij maakt het geld over en krijgt het kaartje, dan kun je het zelf verkopen. Òf zij zoeken iemand voor het kaartje en dan maakt jij geen geld over.Anousch schreef:Smikkell schreef:Ow, en als ze aliemand hebben.. dan hoef jij toch het kaartje niet meer te betalen??????
Nee kijk, k had t verkeerd begrepen blijkbaar.
Maar kreeg mail terug:
als ik nog iemand extra vind voor je kaartje dan stort ik het geld naar je terug, oké?
Dus ja ben in ieder geval wel blij dat ik er nu echt duidelijk over geweest ben, dankzij jullie!
Kan toch wel werken zo, Anousch kan ondertussen ook proberen het kaartje te verkopen. En als die (ex) vriendinnen ook het kaartje proberen te verkopen is de kans alleen maar groter dat het kaartje verkocht gaat worden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hahaha, nee zie je het al voor je, die dooie vent?Youandi schreef:
Ik denk niet dat jij les van hem gehad hebt. Jelle H.iemstra.. Gigantische lolbroek was dat, alles kon (roken in de klas ) echt geweldig!
Gast- Gast
Zo heb ik een keer gehoord dat ze het kaartje niet meer hadden kunnen verkopen en kon ik het betalen. Achteraf bleek er wel degelijk iemand op mijn kaartje mee te zijn geweest. Das mooi geld verdienen via mijn rug! Dat heb ik dus mooi niet betaald.
Gast- Gast
Waarom doe je dat dan ook??Smikkell schreef:zo, deze posts en een wijntje verder heb ik opeens heel veel spijt dat ik mij vannacht zo heb ingehouden naast mijn scharrel.._Donnaa schreef:Ik kon niet zo snel een goed antwoord bedenken, maar dit dekt de lading wel aardig inderdaad..PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Donna doet alleen aan pijpen. Wel de lusten niet de lasten!
Wahahahahaha! :face:
Ik ga me niet inhouden vanavond, haha!
Gast- Gast
AchterbaksSmikkell schreef:Zo heb ik een keer gehoord dat ze het kaartje niet meer hadden kunnen verkopen en kon ik het betalen. Achteraf bleek er wel degelijk iemand op mijn kaartje mee te zijn geweest. Das mooi geld verdienen via mijn rug! Dat heb ik dus mooi niet betaald.
Ik ga even eten
tot zo
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil zo tussendoor even melden dat mijn vriend en ik vandaag 5 jaar verkering hebben...
Maar hij is een weekend weg met voetbal, dus we kunnen het niet uitbundig vieren
Maar hij is een weekend weg met voetbal, dus we kunnen het niet uitbundig vieren
Gast- Gast
O dat is inderdaad wel erg lullig Smikkel, dan snap ik jouw advies ook wel .
Caresses- Kletskop
Oh gefeliciteerd Youandi!
Heeft iemand trouwens de notebook wel eens gezien, is dat leuke film??
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, nee zie je het al voor je, die dooie vent?Youandi schreef:
Ik denk niet dat jij les van hem gehad hebt. Jelle H.iemstra.. Gigantische lolbroek was dat, alles kon (roken in de klas ) echt geweldig!
Neh, dat zegt me niks.
Haha! Dat klinkt als een gezellige vent! Die is dan vast wel geschikt voor een onderonsje met die lelijke pruikmans!
Gast- Gast
Dan vieren jullie toch het toch uitbundig op 5 jaar en 5 dagen
Caresses- Kletskop
Anousch schreef:Oh gefeliciteerd Youandi!
Dankje!
Ja, die heb ik gezien! Is een érg mooie film!!! Ik ben niet zo van de romantische films.. Maar voor deze maak ik een uitzondering!
Gast- Gast
Ja, omdat ik na 7 jaar van die gast af wil. Nou niet van hem zelf maar wel van onze omgangsvormen. Vraag me niet waarom . Nu gaat dat best goed alleen soms... Ik blijf het fijn vinden om naast hem te slapen en zeker nu ik zo slecht slaap! En het is fijn om hem te pijpen_Donnaa schreef:
Waarom doe je dat dan ook??
Ik ga me niet inhouden vanavond, haha!
Gast- Gast
Dat wordt dus ook pijpen....Youandi schreef:Ik wil zo tussendoor even melden dat mijn vriend en ik vandaag 5 jaar verkering hebben...
Gast- Gast
Jaaa, absoluut.. Hij past er precies bij.. Altijd de smoel open, maar er kwam nooit iets nuttigs uit..Youandi schreef:
Haha! Dat klinkt als een gezellige vent! Die is dan vast wel geschikt voor een onderonsje met die lelijke pruikmans!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat wordt dus ook pijpen....Youandi schreef:Ik wil zo tussendoor even melden dat mijn vriend en ik vandaag 5 jaar verkering hebben...
Als ie zondag weer terug is, vast wel ja
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: