Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Trouwens, over posts die het daglicht niet kunnen verdragen.. Ik heb niet zoveel met diepgang in een topic, daarom vind ik dit dom gelul ook wel fijn..
Ik klik wel eens topics waar nare dingen in staan (tenminste, dat zal het zijn) en als dan het hele topic vol staat met 'sterkte' en 'vervelend voor je' dan zet ik dat er ook gewoon neer, zonder te weten waar het over gaat..
Niet altijd hoor..
Heb jij eigenlijk nou wel of niet een vriend?
Gast- Gast
Jeetje, jullie praten véel te snel! Ik was even pannenkoeken bakken + eten, verdorie
Gast- Gast
Nou dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. :face:PrinsesBo schreef:
Gast- Gast
Het is me gelukt om al die tijd niet hier te komen. Maar het gaat inderdaad wel erg hard hier.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Nou dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. :face:PrinsesBo schreef:
Hahaha, want ik volg t echt niet meer.. Sorry! :flower:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. :face:PrinsesBo schreef:
Ik vroeg me dat ook af
Gast- Gast
Daar ben ik het mee eens Donna.
Wat ik wel grappig vind om te zien dat in zo'n topic vaak het zelfde woord wordt gebruikt. Als iemand begint met 'wat naar' dan komt dat 'wat naar' bij meer dan de helft van alle volgende reacties ook voor. In een ander topic, zelfde situatie, begint iemand met 'heel veel sterkte' of ' bah' en dan komen die woorden weer heel veel voor. Het is alleaal kuddedieren gedoe
Ach, er moet verschil zijn tussen dag en nacht. En zo maar ik tussendoor toch nog een beetje reclame voor het nachttopic
Wat ik wel grappig vind om te zien dat in zo'n topic vaak het zelfde woord wordt gebruikt. Als iemand begint met 'wat naar' dan komt dat 'wat naar' bij meer dan de helft van alle volgende reacties ook voor. In een ander topic, zelfde situatie, begint iemand met 'heel veel sterkte' of ' bah' en dan komen die woorden weer heel veel voor. Het is alleaal kuddedieren gedoe
Ach, er moet verschil zijn tussen dag en nacht. En zo maar ik tussendoor toch nog een beetje reclame voor het nachttopic
Gast- Gast
Thanks Sjaantje!
En ik heb het gezegd, dat ik morgen het geld over maak en dat ik ze veel plezier wens.
En ik heb het gezegd, dat ik morgen het geld over maak en dat ik ze veel plezier wens.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar ben ik het mee eens Donna.
Dat valt me ook op inderdaad, ik probeer het altijd net anders te zeggen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:_Donnaa schreef:Nou dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. :face:PrinsesBo schreef:
Ik ook niet meer Donnaa! Hebben jullie nu tijdelijk afstand? Of..
Gast- Gast
Open meteen een topic dat je een kaartje te koop heb.Anousch schreef:Thanks Sjaantje!
Gast- Gast
Donna doet alleen aan pijpen. Wel de lusten niet de lasten!
Laatst aangepast door Smikkell op vr 14 jan 2011 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zie nu dat heel veel mensen hier geregistreerd zijn op 18-11-2010..
Dag dat nieuwe forum bekend werd allemaal gelijk hiernaartoe 'gerend' om ons te registreren
Ik ga even eten..
Misschien tot straks.
Anders fijne avond en tot morgen!
Dag dat nieuwe forum bekend werd allemaal gelijk hiernaartoe 'gerend' om ons te registreren
Ik ga even eten..
Misschien tot straks.
Anders fijne avond en tot morgen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Open meteen een topic dat je een kaartje te koop heb.Anousch schreef:Thanks Sjaantje!
Ze hebben er zelf al iemand voor dus scheelt weer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Donna doet alleen aan pijpen. Wel de lusten niet de lasten!
Wahahahahaha! :face:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Lullen voor/over de provinciale staten verkiezingen ofzo.. Samen met mijn oude leraar economie..PrinsesBo schreef:Youandi schreef:_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Haha! Ja, dat meldde mijn moeder me net ook al. In dat gebouw heeft mijn zus haar trouwfeest gehad, een aantal jaren geleden En tis natuurlijk vlakbij...
Wat doet ie daar?
Op welke school zat jij ook alweer? Want ik zie nu een man voor me, maar die heeft er vast niks mee te maken. Die is niet zo stoer, dat ie tegenover die clown gaat zitten
Gast- Gast
Dat gaat snel.
Je zou toch bijna denken dat ze al iemand hadden en daarom jou niet meer mee wilde hebben.
Je zou toch bijna denken dat ze al iemand hadden en daarom jou niet meer mee wilde hebben.
Gast- Gast
Ow, en als ze al iemand hebben.. dan hoef jij toch het kaartje niet meer te betalen??????
Laatst aangepast door Smikkell op vr 14 jan 2011 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geeft niks.. We zijn gewoon samen en we zien wel waar het schip strandt..PrinsesBo schreef:_Donnaa schreef:Nou dat vraag ik mezelf ook wel eens af.. :face:PrinsesBo schreef:
Gast- Gast
B.ornego College..Youandi schreef:_Donnaa schreef:Lullen voor/over de provinciale staten verkiezingen ofzo.. Samen met mijn oude leraar economie..PrinsesBo schreef:Youandi schreef:_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Haha! Ja, dat meldde mijn moeder me net ook al. In dat gebouw heeft mijn zus haar trouwfeest gehad, een aantal jaren geleden En tis natuurlijk vlakbij...
Wat doet ie daar?
Op welke school zat jij ook alweer? Want ik zie nu een man voor me, maar die heeft er vast niks mee te maken. Die is niet zo stoer, dat ie tegenover die clown gaat zitten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en als ze aliemand hebben.. dan hoef jij toch het kaartje niet meer te betalen??????
Inderdaad, echt niet dat ik dan nog het kaartje zou betalen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en als ze aliemand hebben.. dan hoef jij toch het kaartje niet meer te betalen??????
Nee kijk, k had t verkeerd begrepen blijkbaar.
Maar kreeg mail terug:
als ik nog iemand extra vind voor je kaartje dan stort ik het geld naar je terug, oké?
Dus ja ben in ieder geval wel blij dat ik er nu echt duidelijk over geweest ben, dankzij jullie!
Gast- Gast
Ik kon niet zo snel een goed antwoord bedenken, maar dit dekt de lading wel aardig inderdaad..PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Donna doet alleen aan pijpen. Wel de lusten niet de lasten!
Wahahahahaha! :face:
Gast- Gast
Dat doe ik ook! Damn ik ben blij dat ik niet de enige ben hierin, haha..Isabella schreef:Smikkell schreef:Daar ben ik het mee eens Donna.
Dat valt me ook op inderdaad, ik probeer het altijd net anders te zeggen
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: