Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:05

Jeanette schreef:Haha, bedacht me net dat jij degene was die redelijk in de buurt woonde idd. Very Happy

Dat was ik inderdaad ja, haha!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:05

Meisjes,
wat zouden jullie doen?

Ik heb nou dus soort van ruzie met een groepje meiden met wie ik eerst altijd omging.
Zij gaan 28 januari naar sterren dansen op het ijs, en vroegen toen alles nog goed was of ik meewilde.
Toen zei ik ja misschien wel.
Toen heeft 1 van die meiden voor mij het kaartje besteld en betaald.

Nou heb ik dus met ALLEMAAL ruzie, maar ikheb echt geen zin om daar heen te gaan? :S (heb het kaartje trouwens nog niet eens terug betaald omdat ik dat geld nog niet had)

Wat zouden jullie doen? Wel gaan? Niet gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:06

Niet gaan

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:07

Nee he? Mooi dan ben ik dus niet onredelijk..
Maaaar ik denk als ik zeg dat ik niet ga dat ik dan nog ergere ruzie heb..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 14 jan 2011 - 6:08

Jeanette schreef:
Auxo schreef:Wat zijn kroten Jeanette?

Rode bieten maar dat is Brabants haha.:P

Kroten Brabants??? Ik dacht dat het een Rotterdams woord was omdat een kennis van mij, die van oorsprong uit Rotterdam komt, dat woord altijd zegt...

Goeieavond dames (ja het is nét 18u geweest)
Ik kom ook net uit mijn bed rollen, ongeveer uurtje geleden. Hele middag weer voor pampus in mijn bed gelegen, voel me echt niet top... Vanmorgen bij de reumatoloog geweest en mijn medicatie wordt aangepast dus hopelijk voel ik me over een paar dagen weer een stukkie beter.
Zo meteen ga ik naar een nieuwjaarsconcert waar vriendinnen bij optreden dus mijn avondje is weer goed gevuld.

Anousch, ik zou niet gaan, volgens mij voel jij je daar hélemaal niet prettig bij... Vraag is alleen hoe het opgelost gaat worden met dat kaartje, misschien kennen zij iemand anders die het over wilt nemen?

Ik blijf nog even hier rondhangen, beetje bijlezen maar ben er over 20 minuutjes vandoor dus ik wens jullie een fijne avond!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:08

Ik zou niet mee gaan. Je hebt met allemaal ruzie, lijkt me niet echt prettig om daar een hele avond tussen te zitten. En als hun nog wel allemaal met elkaar omgaan weet ik niet of ze het heel leuk vinden als jij met ze mee gaat (dit bedoel ik niet lullig, maar je geeft aan dat je met allemaal ruzie hebt.)

Oh en dat kaartje. Je hebt het nog niet betaald als ik het goed lees, daar kunnen ze dan vast een oplossing voor bedenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:08

Anousch schreef:Nee he? Mooi dan ben ik dus niet onredelijk..
Maar je hebt ruzie met ze en ze zijn boos op je.. Waarom willen ze je dan nog mee hebben? En waarom zou je nog met hen mee willen?

Denk je dat het nog goed komt? Is het uit te praten? Wil je dat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:09

Auxo schreef:Ik zou niet mee gaan. Je hebt met allemaal ruzie, lijkt me niet echt prettig om daar een hele avond tussen te zitten. En als hun nog wel allemaal met elkaar omgaan weet ik niet of ze het heel leuk vinden als jij met ze mee gaat (dit bedoel ik niet lullig, maar je geeft aan dat je met allemaal ruzie hebt.)

Oh en dat kaartje. Je hebt het nog niet betaald als ik het goed lees, daar kunnen ze dan vast een oplossing voor bedenken.

Ja precies!
Maarja, dan is het probleem het kaartje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:09

Ik ging ook niet mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:10

Smikkell schreef:
Anousch schreef:Nee he? Mooi dan ben ik dus niet onredelijk..
Maar je hebt ruzie met ze en ze zijn boos op je.. Waarom willen ze je dan nog mee hebben? En waarom zou je nog met hen mee willen?

Denk je dat het nog goed komt? Is het uit te praten? Wil je dat?

Nou, ze zijn het niet eens met hoe ik ben (soms nogal onzeker) en ik kan niet binnen een maand veranderen, want ik wil graag veranderen maar daar geven hun mij de tijd niet voor.

Dus ik weet niet of het zo snel uit te praten is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:11

_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..

Haha! Ja, dat meldde mijn moeder me net ook al. In dat gebouw heeft mijn zus haar trouwfeest gehad, een aantal jaren geleden Very Happy En tis natuurlijk vlakbij...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:14

Youandi schreef:

Haha! Ja, dat meldde mijn moeder me net ook al. In dat gebouw heeft mijn zus haar trouwfeest gehad, een aantal jaren geleden Very Happy En tis natuurlijk vlakbij...

Wat doet ie daar?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:15

Ze (vrienden) moeten je nemen zoals je bent. Je zou niet moeten veranderen voor een vriendschap. Ze kunnen wel aangeven dat het VOOR JOU ZELF beter kan zijn als je iets zekerder bent, maar daar zouden ze je dan bij moeten helpen. Ik vind het niet eerlijk dat ze alleen vanuit zichzelf kijken en dus zeggen dat ZIJ last hebben van jouw onzekerheid. In dat geval noem ik het geen vriendschap.

Ik zou bij ze aangeven dat ze zelf iemand kunnen zoeken voor het kaartje en je kan zelf ook even rondkijken of iemand een kaartje wilt kopen (hier op het forum en/of op marktplaats). Dan laat je wel je goede wil zien. Het kaartje is immers voor jou besteld. Maar zij zorgen er nu voor dat jij niet mee gaat.

Ze kunnen moeilijk tegen je zeggen dat ze boos zijn als je niet mee gaat. Het is voor jou niet prettig om met een groep mee te gaan die eigenlijk boos en gemeen tegen je is. En als zij zo'n last van jouw onzekerheid hebben.. waarom willen ze je dan nog mee?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 14 jan 2011 - 6:16

Anousch schreef:Nou, ze zijn het niet eens met hoe ik ben (soms nogal onzeker) en ik kan niet binnen een maand veranderen, want ik wil graag veranderen maar daar geven hun mij de tijd niet voor.

Wil je dan voor jezelf veranderen, of voor hen? Hou dat alsjeblieft goed voor ogen! Veranderingen lukken alleen als je het voor jezelf doet en je er voor 100% achter staat en ja dan nog lukt het niet in een maand.

Maar als zij jou niet nemen zoals je bent en als zij dus graag willen dat je verandert, dan zou ik me (als ik jou was) toch eens afvragen of dit wel échte vriendinnen zijn...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:18

Smikkell schreef:Ze (vrienden) moeten je nemen zoals je bent. Je zou niet moeten veranderen voor een vriendschap. Ze kunnen wel aangeven dat het VOOR JOU ZELF beter kan zijn als je iets zekerder bent, maar daar zouden ze je dan bij moeten helpen. Ik vind het niet eerlijk dat ze alleen vanuit zichzelf kijken en dus zeggen dat ZIJ last hebben van jouw onzekerheid. In dat geval noem ik het geen vriendschap.

Ik zou bij ze aangeven dat ze zelf iemand kunnen zoeken voor het kaartje en je kan zelf ook even rondkijken of iemand een kaartje wilt kopen (hier op het forum en/of op marktplaats). Dan laat je wel je goede wil zien. Het kaartje is immers voor jou besteld. Maar zij zorgen er nu voor dat jij niet mee gaat.

Ze kunnen moeilijk tegen je zeggen dat ze boos zijn als je niet mee gaat. Het is voor jou niet prettig om met een groep mee te gaan die eigenlijk boos en gemeen tegen je is. En als zij zo'n last van jouw onzekerheid hebben.. waarom willen ze je dan nog mee?

So true.

Ik ga maar moed verzamelen om het te vertellen...
Ben zo bang voor de reactie gewoon

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:19

Zoals jij hun nu beschrijft lijken met het niet de leukste vriendinnen, Anousch.
Ik zou dus idd ook maar eens bedenken of je wel wilt veranderen.
En hoezo veranderen trouwens.. Echte vriendinnen nemen je zoals je bent!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:19

Sjaantje schreef:
Anousch schreef:Nou, ze zijn het niet eens met hoe ik ben (soms nogal onzeker) en ik kan niet binnen een maand veranderen, want ik wil graag veranderen maar daar geven hun mij de tijd niet voor.

Wil je dan voor jezelf veranderen, of voor hen? Hou dat alsjeblieft goed voor ogen! Veranderingen lukken alleen als je het voor jezelf doet en je er voor 100% achter staat en ja dan nog lukt het niet in een maand.

Maar als zij jou niet nemen zoals je bent en als zij dus graag willen dat je verandert, dan zou ik me (als ik jou was) toch eens afvragen of dit wel échte vriendinnen zijn...

Allebei denk ik, maar ja aan de andere kant wat heb ik aan hen als ze zo reageren op me.
Ze kunnen ook vragen hoe het komt dat ik zo onzeker ben, wat de oorzaak is etc.

Je hebt gelijk, het voor mezelf zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:20

Anousch schreef:

Je hebt toch al ruzie?
Erger kan het niet worden...
Kom voor jezelf op!

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 14 jan 2011 - 6:20

Anousch schreef:Meisjes,
wat zouden jullie doen?

Ik heb nou dus soort van ruzie met een groepje meiden met wie ik eerst altijd omging.
Zij gaan 28 januari naar sterren dansen op het ijs, en vroegen toen alles nog goed was of ik meewilde.
Toen zei ik ja misschien wel.
Toen heeft 1 van die meiden voor mij het kaartje besteld en betaald.

Nou heb ik dus met ALLEMAAL ruzie, maar ikheb echt geen zin om daar heen te gaan? :S (heb het kaartje trouwens nog niet eens terug betaald omdat ik dat geld nog niet had)

Wat zouden jullie doen? Wel gaan? Niet gaan?

Ik ben het eens met een bovenstaande reactie van Smikkel, dat ze je horen te nemen zoals je bent.

Afgezien daarvan zou ik niet gaan. Wel zou ik het kaartje betalen (en zelf proberen om hem via marktplaats te verkopen of misschien weten zij nog iemand die mee wil).
Als ik een kaartje voor iemand voorschiet omdat diegene mee wil maar even geen geld heeft, en diegene gaat vervolgens om wat voor reden dan ook niet mee, dan zou ik het heel gemeen vinden om mij voor de kosten van dat kaartje op de laten draaien aangezien het aardig is dat ik het voorgeschoten heb.
Dat is de reden waarom ik andersom (dus in jouw geval) wel het kaartje zou betalen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:20

PrinsesBo schreef:
Anousch schreef:

Je hebt toch al ruzie?
Erger kan het niet worden...
Kom voor jezelf op!

Ja dat is zo, maar het is gewoon zo raar dat het dan gewoon ja klaar is weetjewel op de 1 of andere manier wil ik ze toch niet kwijt ook al is dat al gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:21

PrinsesBo schreef:
Youandi schreef:

Wat doet ie daar?

Vergadering of één of andere bijeenkomst ofzo.. Dit plaatje past wel wat bij hem: :geek:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:21

PrinsesBo schreef:
Youandi schreef:

Wat doet ie daar?
Lullen voor/over de provinciale staten verkiezingen ofzo.. Samen met mijn oude leraar economie.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:22

Trouwens, over posts die het daglicht niet kunnen verdragen.. Ik heb niet zoveel met diepgang in een topic, daarom vind ik dit dom gelul ook wel fijn..

Ik klik wel eens topics waar nare dingen in staan (tenminste, dat zal het zijn) en als dan het hele topic vol staat met 'sterkte' en 'vervelend voor je' dan zet ik dat er ook gewoon neer, zonder te weten waar het over gaat.. angel

Niet altijd hoor.. :P

Laatst aangepast door _Donnaa op vr 14 jan 2011 - 6:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 6:22

Oke..
Ja dat plaatje past idd bij hem Youandi :geek:

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 14 jan 2011 - 6:23

Anousch schreef:Allebei denk ik, maar ja aan de andere kant wat heb ik aan hen als ze zo reageren op me.
Ze kunnen ook vragen hoe het komt dat ik zo onzeker ben, wat de oorzaak is etc.

Je hebt gelijk, het voor mezelf zijn smile

Precies, want jij bent het waard! En als je voor jezelf wilt veranderen kun je beter hulp van vriendinnen gebruiken dan tegenwerking. Veel succes ermee in ieder geval!

Meiden, ik ben er vandoor.. Prettige avond allemaal!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud