Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:Zo, ik meld me ook weer!
Smikkell, had jij van de week mijn PM nog gehad? Als je niet wil reageren hoeft niet hoor, ik snap best dat je geen zin hebt 100x je verhaal te doen. Maar ik was gewoon benieuwd of je hem had gehad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga mezelf verbieden het komende uur nog op het forum te komen, want anders gaat mijn verslaving echt uit te hand lopen voor mijn gevoel. Willen jullie niet al te leuke dingen doen in die tijd, want anders mis ik zoveel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Uhuu Heerlijk gesnoept!Tullow schreef:Smikkell schreef:Zo, ik meld me ook weer!
Heb je lekkere gebakjes gegeten?
Gast- Gast
Lotus, meelezen is veel makkelijker dan teruglezen.. Hier krijg je spijt van!Lotus schreef:Ik ga mezelf verbieden het komende uur nog op het forum te komen, want anders gaat mijn verslaving echt uit te hand lopen voor mijn gevoel. Willen jullie niet al te leuke dingen doen in die tijd, want anders mis ik zoveel.
Gast- Gast
Haha, ik zal mijn best doenLotus schreef:Ik ga mezelf verbieden het komende uur nog op het forum te komen, want anders gaat mijn verslaving echt uit te hand lopen voor mijn gevoel. Willen jullie niet al te leuke dingen doen in die tijd, want anders mis ik zoveel.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wij eten op vrijdags vaak patat en meestal neem ik iets andere want die vette bende hoef ik niet wekelijks, maar nu heb ik er echt vet zin in haha.. Heerlijk!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wij eten op vrijdags vaak patat en meestal neem ik iets andere want die vette bende hoef ik niet wekelijks, maar nu heb ik er echt vet zin in haha.. Heerlijk!
Ik ga een maaltijdsalade eten (AH, 2e gratis ).
Ik had vorige week echt zin in een patatje,nu heb ik liever iets gezonds!
Laatst aangepast door Jade op vr 14 jan 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wij eten op vrijdags vaak patat en meestal neem ik iets andere want die vette bende hoef ik niet wekelijks, maar nu heb ik er echt vet zin in haha.. Heerlijk!
Ik heb ook zin in patat, hmm raspatat met mayo en pinda! Misschien dat wij dat ook maar moeten eten
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga straks naar een borrel en er zijn ook bitterballen en ik heb er al de hele middag zin in, stom he?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, gehad. Lief van je.. ik had alleen inderdaad even geen zin om iets terug te sturen. Maar ik ga je nog wel even antwoorden of misschien spreken we elkaar vannachttoetje_ schreef:Smikkell schreef:Zo, ik meld me ook weer!
Smikkell, had jij van de week mijn PM nog gehad? Als je niet wil reageren hoeft niet hoor, ik snap best dat je geen zin hebt 100x je verhaal te doen. Maar ik was gewoon benieuwd of je hem had gehad.
Gast- Gast
toch maar de gevulde eieren gemaakt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ben ik weer..
Heb even tv liggen kijken en rondje bos gedaan.
Iemand zin in een Mars?
Heb even tv liggen kijken en rondje bos gedaan.
Iemand zin in een Mars?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, gehad. Lief van je.. ik had alleen inderdaad even geen zin om iets terug te sturen. Maar ik ga je nog wel even antwoorden of misschien spreken we elkaar vannachttoetje_ schreef:Smikkell schreef:Zo, ik meld me ook weer!
Oké, prima
Toet- Lady Post-a-lot
Yeeaaay, jullie hebben nu eindelijk ook zoveel gekletst dat jullie topic is gesplitst! Gefeliciteerd~
Gast- Gast
Patat of friet?
Wij noemen het hier altijd friet en patat klinkt hier ontzettend kakkerig, maar dat is ook overal verschillend. Raar is dat.
Wij noemen het hier altijd friet en patat klinkt hier ontzettend kakkerig, maar dat is ook overal verschillend. Raar is dat.
Toet- Lady Post-a-lot
En..we hebben teveel pagina's!!
Ik heb zin in gamba's met bloemkool, pasta en pesto..alleen lijkt me dat niet zo slim nu..heb sowieso niet de puf om naar de winkel te gaan. Ik heb een hekel aan ziek zijn.
Ik heb zin in gamba's met bloemkool, pasta en pesto..alleen lijkt me dat niet zo slim nu..heb sowieso niet de puf om naar de winkel te gaan. Ik heb een hekel aan ziek zijn.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hey, wat raar, er zijn ineens nog maar 8 pagina's over.
Suus- Lady Post-a-lot
Inge schreef:toch maar de gevulde eieren gemaakt
haha goedzo!
Ik ben echt allergisch voor dingen die over datum zijn :$ Ook al eet iedereen het, ik vind het vies (zit tussen mijn oren). Gelukkig vertelt bijna niemand het me als het over datum is.(dan smaakt het gewoon)
Gast- Gast
Suus schreef:Hey, wat raar, er zijn ineens nog maar 8 pagina's over.
Ja, hij word automatisch leeggegooid bij 75 pagina's, alleen de laatste 8 blijven dan over. Dat hebben we bij het nachtcafé ook al 3 of 4 keer gehad..
Toet- Lady Post-a-lot
Kan iemand mij de laatste 30 pagina's even samenvatten. Geen zin om terug te lezen.
Gast- Gast
Ja topic is gesplitst... te veel gekletst
oei dat klinkt apart maar lekkerKabouter schreef:En..we hebben teveel pagina's!!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Haha, ik vind friet juist kakkeriger klinken dan patat Ik heb het dan wel weer over Franse frietjes of Vlaamse frieten (die vind ik het lekkerst )toetje_ schreef:Patat of friet?
Suus- Lady Post-a-lot
Jade schreef:Inge schreef:toch maar de gevulde eieren gemaakt
haha goedzo!
Ik ben echt allergisch voor dingen die over datum zijn :$ Ook al eet iedereen het, ik vind het vies (zit tussen mijn oren). Gelukkig vertelt bijna niemand het me als het over datum is.(dan smaakt het gewoon)
Maar ze waren niet over de datum toch!?
Toet- Lady Post-a-lot
Friet, dat kennen we hier niet haha.. Alleen Franse Frietjes van de Mac.. De rest is gewoon patat.. Ik vind friet heel kakkerig klinken..toetje_ schreef:Patat of friet?
Schaaahaaaat, vergeet je niet langs de friettent te gaan??
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: