Dagcafé 2011
+21
smooch
Blueschick
SleepingBeauty
Lady4
Sweety
Cheesegirl
Zininzon
Qiara
Caresses
Sjaantje
waterkers
Arwyn
Toet
Kabouter
Zwoesj
Lotus
Tullow
aniet
Inge
Suus
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé 2011
-weggehaald ivm privacy-
Laatst aangepast door Storm op vr 14 jan 2011 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is vervelend Storm.
Maar je hoeft aan haar toch geen verantwoording af te leggen over waarom je weg gaat?
Maar je hoeft aan haar toch geen verantwoording af te leggen over waarom je weg gaat?
Gast- Gast
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben idd weer aan het werk
Vervelend, Storm! Beterschap in ieder geval!
Vervelend, Storm! Beterschap in ieder geval!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wolletje wat vervelend van je kapotte lens. Gelukkig knap je iets op.
Storm, naja wat een rare reactie van je collega. Als zij ziek was had ze zelf niet moeten komen werken... Jij hebt dat toch netjes geregeld via je baas enzo
Storm, naja wat een rare reactie van je collega. Als zij ziek was had ze zelf niet moeten komen werken... Jij hebt dat toch netjes geregeld via je baas enzo
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Storm, wat belachelijk van je collega zeg! Als je je goed voelde had je wel heel de dag gewerkt. Aangezien je andere collega's al aan gaven dat je naar huis moest gaan, zou ik me er niet druk om maken.
Hahaha.. Moest het ff kwijt.. Ze hebben iets van de provinciale staten ofzo, dat moest geheim blijven, maar das mislukt.. Vriend van me staat in de keuken van het hotel waar GW nu zit haha..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Krijg ik een berichtje 'Tering lelijk die vent' mwoahahaha!
Gast- Gast
Anousch schreef:Jeanette schreef:Oke Bitterkoek, thnx voor je uitleg. Sterkte!
Anousch, hier hetzelfde. Maar gelukkig is het hier koopavond, dus wacht tot het stopt met regenen.
En wat nou als het niet meer droog word vandaag?
Uh..dan pak ik toch de auto Het is maar een paar straten verder op, maar ik heb geen zin om een verzopen kat te worden. En eigenlijk had ik me voor genomen om sportief met de fiets te gaan, maar daar heb ik met dit weer dus geen zin in.
_Donnaa schreef:Hahaha.. Moest het ff kwijt.. Ze hebben iets van de provinciale staten ofzo, dat moest geheim blijven, maar das mislukt.. Vriend van me staat in de keuken van het hotel waar GW nu zit haha..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Geert Wilders is hier vlakbij..
Krijg ik een berichtje 'Tering lelijk die vent' mwoahahaha!
Ik zou weleens willen weten wie zijn kapper is haha.
ik meld me hier ook!
goeiemiddag dames!
ik heb net een mp3 speler gekocht,tjah je zal wel denken nu pas?! :affraid: maar ik had zo'n ding gewoon niet nodig,dacht ik.
kan iemand mij in jip en janneke taal vertellen hoe ik muziek op dat ding krijg?!
goeiemiddag dames!
ik heb net een mp3 speler gekocht,tjah je zal wel denken nu pas?! :affraid: maar ik had zo'n ding gewoon niet nodig,dacht ik.
kan iemand mij in jip en janneke taal vertellen hoe ik muziek op dat ding krijg?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Storm schreef:Nee inderdaad, maar ik was gewoon boos omdat het op mij overkwam alsof ze mijn ziekzijn als aanstelleritus afdeed, terwijl er al 3 andere collega's waren die zeiden dat ik naar huis moest gaan omdat ik de longen uit mijn lijf hoest.PrinsesBo schreef:Dat is vervelend Storm.
Ik vind t echt een pokkereactie van je collega hoor.
Bedoelde ermee te zeggen dat zij er geen bal mee te maken heeft waarom jij weg moet.
Al ga je naar de kapper of weet ik veel wat.
Aan jezelf denken!
Beterschap!!!
Gast- Gast
verschilt per mp3 speler
in principe kan je mp3 speler met kabeltje aansluiten op usb poort
dan komt er een map te voorschijn, daar kan je je muziek naar toe kopiëren
klaar
klaar
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel, jullie reacties herinneren me weer dat ik wel aan mezelf moet denken. Voel me toch wel enigzins schuldig omdat ik best heftig reageerde naar haar.
Gast- Gast
Storm schreef:Dank je wel, jullie reacties herinneren me weer dat ik wel aan mezelf moet denken. Voel me toch wel enigzins schuldig omdat ik best heftig reageerde naar haar.
Oh en zei niet naar jou bedoel je?
Laat dr lekker meid!
En nou huphup uitzieken jij
Gast- Gast
Storm, beterschap en je niet schuldig voelen hoor! Ik zou hetzelfde gedaan hebben.
Haha ja zo ben ik gewoon. Achteraf heb ik dan spijt van mijn heftige reactie.PrinsesBo schreef:Storm schreef:Dank je wel, jullie reacties herinneren me weer dat ik wel aan mezelf moet denken. Voel me toch wel enigzins schuldig omdat ik best heftig reageerde naar haar.
Oh en zei niet naar jou bedoel je?
Laat dr lekker meid!
En nou huphup uitzieken jij
Gast- Gast
dankjewel! ik denk dat ik t al zie hoe t moet!Inge schreef:verschilt per mp3 speler
klaar
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
PrinsesBo schreef:Mijn hondje heeft van mij net een nieuw speeltje gekregen, een Wubba.
Nu sleept ze er de hele tijd mee en ging ze net zo slapen.
Ze is zo'n lief beest.
Haha, die van ons slaapt ook altijd op z'n speeltjes. Ik zal straks even een lekker botje voor hem kopen
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Sterkte Bitterkoek!
Zo, ik ben nu bij mijn moeder. Zal maar eens gaan proberen wat op te schrijven over het gesprek dat ik net met mijn spver heb gehad, voordat ik er helemaal niets meer van weet.
Zo, ik ben nu bij mijn moeder. Zal maar eens gaan proberen wat op te schrijven over het gesprek dat ik net met mijn spver heb gehad, voordat ik er helemaal niets meer van weet.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Weet niet of het ergens al genoemd is (anders sorry!) maar wat vinden jullie van die schele buidelrat?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh ja, die schele buidelrat. Tja.. ik vind 'm wel grappig omdat ie scheel is, maar ik snap niet dat er liedjes over gemaakt moeten worden enzo.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: