eetkamerstoelen
+13
Pien
rianne287
Coco
Schaapke
Shisha
riannuhhhh
Puggle
Ugly Betty
GeKKiE
Error
MissD
Marin
Jerry
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: eetkamerstoelen
Oeh, Ugly Betty, die is ook mooi!
Heb gister een heel hoop stoelen gezien met zulke 'poten', maar heb 't idee dat dat lang zo stevig niet is als 4 losse poten.. Wip je hiermee niet een beetje achterover?
Heb gister een heel hoop stoelen gezien met zulke 'poten', maar heb 't idee dat dat lang zo stevig niet is als 4 losse poten.. Wip je hiermee niet een beetje achterover?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Oeh, Ugly Betty, die is ook mooi!
ff getest, als ik kracht zet gaat ie 2 cm naar achteren, meer niet. Ik denk dat de rugleuning wel wat minder stevig wordt als er regelmatig hele zware mensen opzitten. (Ze hebben ze trouwens ook met armleuning)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben deze set, maar dan met 6 stoelen eraan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oeps beetje groot
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij zijn ook op zoek naar nieuwe maar inderdaad lastig!
Ik vond deze wel leuk:
Maar die zagen er in het echt heel lelijk uit en daarbij hoor ik van alle kanten dat Ikea stoelen slecht zijn.
Heeft iemand nog een tip waar je stoffen stoelen met armleuning en een lage rugleuning kunt kopen?
@Jerry, misschien zit hier iets leuks bij > http://www.woonexpress.nl/eetkamer/eetkamer-stoelen.html ?
Ik vond deze wel leuk:
Maar die zagen er in het echt heel lelijk uit en daarbij hoor ik van alle kanten dat Ikea stoelen slecht zijn.
Heeft iemand nog een tip waar je stoffen stoelen met armleuning en een lage rugleuning kunt kopen?
@Jerry, misschien zit hier iets leuks bij > http://www.woonexpress.nl/eetkamer/eetkamer-stoelen.html ?
Gast- Gast
Jerry schreef:om een idee te geven:
Deze vind ik erg mooi. Te koop bij Pronto Wonen. Ook zijn we bij de Trendhopper geweest om te kijken naar iets dat wij mooi vinden...
Deze hebben wij ook maar met een 'L' onderkant zeg maar
Zitten heerlijk. prijs weet ik zo even niet meer
riannuhhhh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 60
Ik ben verliefd op deze:
Maar dat wordt nog wel even sparen.
We hebben nu simpele van de ikea (hout) maar ik wil graag andere.
Dit vind ik ook wel mooi:
Maar dat wordt nog wel even sparen.
We hebben nu simpele van de ikea (hout) maar ik wil graag andere.
Dit vind ik ook wel mooi:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
iemand ervaring wat betreft de kwaliteit van stoelen van bijvoorbeeld Pronto Wonen, Trendhopper of Woonexpress?
Mijn vriend kwam met de website 'eetkamerstoelen.nl'. Eerder hebben we daar een tafel besteld, maar die was niet goed, dus mijn vertrouwen in die site is een beetje aangetast... Iemand die daar ervaring mee heeft?
Mijn vriend kwam met de website 'eetkamerstoelen.nl'. Eerder hebben we daar een tafel besteld, maar die was niet goed, dus mijn vertrouwen in die site is een beetje aangetast... Iemand die daar ervaring mee heeft?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dit zijn onze eetkamerstoelen, gekocht bij Het Kabinet voor €198-, p.s.
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Schaapke op za 14 apr 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
MissD schreef:Wij hebben nu leren stoelen staan van 148euro per stuk.
En gister hebben we nieuwe besteld, stoffen stoelen met een armleuning en wieltjes a 185 euro per stuk. (kan er helaas geen plaatje van vinden)
Onze zijn vrijwel hetzelfde, maar dan donkerbruine poten met cremekleurig leer. Ik wil nu iets totaal anders aanschaffen (voor bij een steigerhoutentafel), maar ben er nog niet tegenaan gelopen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
http://www.meubelpartner.nl/eetkamerstoel-dominique.html
deze hebben wij. Bevallen super.. zijn wel erg zwaar.
deze hebben wij. Bevallen super.. zijn wel erg zwaar.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
dit zijn onze stoelen, gemeleerd. grijs, wit en zwart door elkaar. dat zijn ook precies de kleuren van onze inrichting dus ze passen er geweldig. ze komen van de formido en waren 100euro per stuk in de aanbieding, normaal 150 per stuk.
<
<
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@pien, jij hebt een hoekbank toch, met een 'ronde' hoek in het midden? waar heb je de bank gekocht?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja! Dat klopt. Onze bank komt van Pronto wonen.
Pien- Ratel
Jerry schreef:om een idee te geven:
Deze vind ik erg mooi. Te koop bij Pronto Wonen. Ook zijn we bij de Trendhopper geweest om te kijken naar iets dat wij mooi vinden...
Deze stoelen hebben wij in het wit/creme... Maar nu na 6 jaar zijn ze compleet af, en zijn we ook op zoek naar nieuwe.
Ik vind die van Pien echt heel erg leuk!
Pien: hoe groot is jullie eettafel?? Aangezien die stoelen best breed zijn, ben ik daar wel benieuwd naar. Ik vind je stoelen erg mooi, en wil ook wel zoiets, maar wil eigenlijk ook wel een iets kleinere tafel als wat we nu hebben, dus ben benieuwd of dat dan wel past.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
De tafel die we nu hebben heeft een heel raar formaat. 180 bij 70 namelijk. Onze vorige tafel was
160bij 90 en daar pasten de stoelen heel goedonder. Je kon de stoelen helemaal aanschuiven en dat kan bij deze tafel niet. Daar zijn de stoelen te diep voor. Qua breedte zou het ook onder een kleinere tafel kunnen.
160bij 90 en daar pasten de stoelen heel goedonder. Je kon de stoelen helemaal aanschuiven en dat kan bij deze tafel niet. Daar zijn de stoelen te diep voor. Qua breedte zou het ook onder een kleinere tafel kunnen.
Pien- Ratel
Okee, dank je!
Onze huidige tafel is 180 bij 90, erg groot dus, maar we willen graag 160 bij 90, maar dat past dus wel met zulke stoelen! Fijn!
Onze huidige tafel is 180 bij 90, erg groot dus, maar we willen graag 160 bij 90, maar dat past dus wel met zulke stoelen! Fijn!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ja... Heb even snel gemeten onze stoelen zijn 54cm breed. Voordeel is wel dat er geen armleuningen bij zitten. Anders zou of je stoel een stuk breder zijn, of je zitvlak.
Pien- Ratel
We hebben deze gekocht bij de eijerkamp (maar ze zijn ook bij andere winkels verkrijgbaar)
2 blauwe, 2 witte en 2 zwarte
We hebben ze nog niet maar in de winkel zaten ze erg goed
2 blauwe, 2 witte en 2 zwarte
We hebben ze nog niet maar in de winkel zaten ze erg goed
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
http://www.prontowonen.nl/eetstoel-marlando.html
Plaatje plakken lukt niet, maar wij krijgen deze
Plaatje plakken lukt niet, maar wij krijgen deze