DagCafé
+19
Rose
Flippin' Bitch
Atelier Madame
Jade
Curious
Bimbam
Japie
Happydobby
Sjaantje
sanskie
Erin
Burn
Ibbeltje
Zwerver
ExpressoB
Rush
VeryCherry
Eris
juffie001
23 plaatsers
Pagina 26 van 28
Pagina 26 van 28 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28
Re: DagCafé
alvast smakelijk expresso, ik eet zo snel even een afbakbroodje want moet om half 7 weer clubdraaien.
Ik heb vandaag al een paar keer gehad van jeetje wat gebeurt/voel ik nou. Maar dan is het de uk die flink aan het schoppen is
Ik heb vandaag al een paar keer gehad van jeetje wat gebeurt/voel ik nou. Maar dan is het de uk die flink aan het schoppen is
Gast- Gast
Klinkt goed, EB, wat je gaat eten! Ik eet pas laat, tegen een uur of 8, want vriend is pas half 8 thuis.
Gast- Gast
Ik had puree genomen en hij aardappels en een beetje jus. Smaakte heerlijk, redelijk gezond allemaal toch.
Hij wou dit vanavond eten, nou prima, hoefde ik niet na te denken (maar ik moest het wel maken haha)
Hij wou dit vanavond eten, nou prima, hoefde ik niet na te denken (maar ik moest het wel maken haha)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
oeh lekker puree! En dan het liefste zo smeuiig dat als je het met een beetje vaart op je bord 'gooit', er het zo lekker uiteen gaat Ik kan het niet uitleggen, maar kan het me wel prima inbeelden
Hier worden het slavinken en gebakken aardappels, bedenk me net dat ik de groenten ben vergeten, maar heb geen zin om nog naar de AH te rennen
Hier worden het slavinken en gebakken aardappels, bedenk me net dat ik de groenten ben vergeten, maar heb geen zin om nog naar de AH te rennen
Gast- Gast
Ik heb echt al heel lang geen puree meer gegeten . Voorheen maakte ik dat altijd, lekker snel zo uit een zakje. Tegenwoordig is rijst voor mijn gevoel snel en sowieso lekkerder. Erfenisje van mijn ex denk ik... Mijn huidige vriend eet wel vaak aardappels en is sowieso van de verse groente haha, wellicht komt het toch nog goed met me .
Vanavond had ik geen tijd en heb ik wat boterhammen naar binnen geduwd.
Vanavond had ik geen tijd en heb ik wat boterhammen naar binnen geduwd.
Gast- Gast
Heej dames!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hoi!
Nah zeg, angela schijf heeft een 3 e kindje gekregen en ze heet; Zus. Hoe triest ben je dan als ouder om je kind zo te noemen!
Nah zeg, angela schijf heeft een 3 e kindje gekregen en ze heet; Zus. Hoe triest ben je dan als ouder om je kind zo te noemen!
EB blijkbaar is dat in Belgie normaal. EN die man/vriend komt uit Belgie geloof ik.
oh geen idee van
Dat hoorde ik net ergens bij op tv. Hart van nederland of zo...was aan het zappen.
Ibbeltje schreef:EB blijkbaar is dat in Belgie normaal. EN die man/vriend komt uit Belgie geloof ik.
Ik hoorde van een belgische moeder dat zij dat ook best een 'rare' naam vinden. Het is iig geen naam wat in Belgie vaker voorkomt. Het is een oud hollandse naam.
SarahKey schreef:Ibbeltje schreef:EB blijkbaar is dat in Belgie normaal. EN die man/vriend komt uit Belgie geloof ik.
Ik hoorde van een belgische moeder dat zij dat ook best een 'rare' naam vinden. Het is iig geen naam wat in Belgie vaker voorkomt. Het is een oud hollandse naam.
Oh oke. Ja heb zelf geen idee maar hoorde het op tv.
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Hoi!
Wat een rotopmerking.
Gast- Gast
Ook goedemorgen!Reva schreef:ExpressoB schreef:Hoi!
Wat een rotopmerking.
Gast- Gast
goedemorgen allemaal, en ja ik vind de naam ook niet mooi maar pas wel bij de rest. En smaken verschillen he.
In het rarenamen topic heeft Lejow ook een lijstje gepost met namen die zei raar vind maar ik vind daar leuke/normale namen tussen zitten.
In het rarenamen topic heeft Lejow ook een lijstje gepost met namen die zei raar vind maar ik vind daar leuke/normale namen tussen zitten.
Gast- Gast
Zo verschilt dat toch.
Goede morgen trouwens Lily Hoe is het?
Goede morgen trouwens Lily Hoe is het?
ja wel goed hoor vandaag is de begrafenis van de buurman en zondag vertrekt m`n zusje naar barcelona
Gast- Gast
Lily schreef:ja wel goed hoor vandaag is de begrafenis van de buurman en zondag vertrekt m`n zusje naar barcelona
Van de buurman?
en je zusje gaat voor langere tijd toch?
Heej Zelda!
ja bij m`n ouders is de buurman vorige week overleden en vandaag is de begrafenis (ken `m al heel m`n leven), heb alleen besloten om niet erheen te gaan.
En ja klopt zusje gaat voor 3 mdn.
En ja klopt zusje gaat voor 3 mdn.
Gast- Gast
Nee, die wordt hopelijk morgen gemaakt. Ik hoop het echt!Lily schreef:hey zelda, is je fiets gisteren nog gemaakt?
Gast- Gast
Pagina 26 van 28 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28
Pagina 26 van 28
Permissies van dit forum: