Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+19
Rose
Flippin' Bitch
Atelier Madame
Jade
Curious
Bimbam
Japie
Happydobby
Sjaantje
sanskie
Erin
Burn
Ibbeltje
Zwerver
ExpressoB
Rush
VeryCherry
Eris
juffie001
23 plaatsers

Pagina 3 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 3 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 21:49

VeryCherry schreef:Was je pakketje er Rush? Maar man, je hebt al hartstikke veel joh!!
Jaa gelukkig wel!

Ik heb ook veel cadeautjes, maar ik vind nu ineens dat er niets spectaculairs tussen zit haha. Echt stom eigenlijk. DagCafé - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry do 5 apr 2012 - 21:50

Oh muts, je hebt toch hartstikke leuke dingen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 21:52

VeryCherry schreef:Oh muts, je hebt toch hartstikke leuke dingen Very Happy
Ik ben een muts, ik weet het.

Ik heb dat altijd. Heb ik allemaal vet leuke dingen gekocht en dan als het bijna zover is vind ik het opeens 'saai'..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 21:54

ik sluit me ook aan bij VC hoor je hebt leuke dingen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 5 apr 2012 - 21:54

En nu moet je ook nog 3 dagen wachten met geven Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 21:55

weet je al hoe je het gaat doet met geven?

Gast
Gast

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 21:57

Ik heb het gewoon ingepakt.

En nu moet ik nog 3 dagen wachten inderdaad. Maar ik heb heel veel dingen al weken in huis, dus 3 dagen kunnen er ook nog wel bij. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry do 5 apr 2012 - 21:59

Whahaha, ik kan dat niet. Ik moet echt op het laatste moment wat kopen, want alles wat me leuk lijkt en wat mijn vriend wil hebben koopt hij zelf.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 22:15

zojuist gehoord dat de buurman waarschijnlijk is overleden Sad

Gast
Gast

Bericht  Erin do 5 apr 2012 - 23:40

Heftig Lily,

gecondoleerd....
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:23

Ik ben daarnet even mn beheersing verloren tegenover mn zusje en ik moet echt even van me afschrijven, ik zit nog echt vol frustratie.

Mn ouders zijn sinds gisteren op vakantie.Mn zusje vroeg van de week of het goed is dat er 2 vrienden van haar blijven slapen. Ik zei dat ik het een beetje onzin vond, toen zei ze: ja maarja jij laat S. (is mn vriend maar mn ouders willen nog niet dat hij blijft slapen) ook slapen als pa en ma weg zijn. Dus ik voelde me een beetje verplicht om ze te laten slapen. Ik heb nu veel stress op school met afstuderen, scriptie wat niet helemaal wilt lukken etc en ik wilde de vrijdag aan school werken, vandaag dus. Dus die vrienden komen gisteren binnen, zegt mn zusje zo: C. (zusjes vriend) komt ook zo en die blijft slapen. Ik zo: waar laat je iedereen slapen dan? Nou gewoon, op die matrassen. Ik zo: dat wil ik niet hebben want die hebben pa en ik met heel veel moeite weer naar boven gekregen(door een heel klein trapgat, ook nog eens via een gammele ladder). Even later komt ze met MIJN wii naar beneden, ik zo: wat ga je daarmee doen? Ja ik heb de rest beloofd om te gaan wii-en.. Ik zo: kijk als je het van te voren vraagt of ik dat goed vind had ik ws gezegd geen probleem, maar nu beloof je al dingen tegen anderen over MIJN spullen. Zo'n meisje: ik wist ook niet dat die van je zus was hoor!! Mn zusje zo:wat maakt het nu uit of ik het je nu vraag of een paar dagen geleden, jij pakt toch ook wel eens wat make-up van mij ofzo?
Echt toen stond ik al zowat op ontploffen, icm die stress die ik al heb.. Het was ondertussen een uur of 12 al, en voordat ik ging slapen zei ik: ik wil eerst weten hoe dit opgelost gaat worden met dat slapengaan, want die matras blijft boven. Die jongen zei toen van: dan pakken we wel wat kussens ofzo van stoelen, komt goed. Ik zo: dat vind ik idd een goede oplossing.

Vanochtend was ik om 8 uur al klaarwakker, maar vond nog te vroeg om op te staan, ik ben weer in slaap gevallen en werd pas om half 12 wakker. Ik baalde echt flink, want wilde aan school werken. Maarja iedereen sliep nog, of ja, ook de rest kwam een beetje op gang.
Mn zusje en haar vriend douchen, daarna gingen zij naar beneden, gaat ze uitgebreid ontbijt voor ze maken, en dan kan ik alweer zo boos worden, gisteren heeft ze voor 30 euro aan boodschappen gedaan, maar alleen dingen voor het ontbijt zo'n beetje. Dat meisje en haar vriend op het dooie gemakje douchen, het lijkt verdomme wel een hotel hier. Toen zag ik dat die jongen bed ging opruimen en zag ik die matras, dat was echt de druppel voor mij.. Ik ben naar boven gerend waar mn zusje was, heb aan haar haar getrokken, hele pluk eruit. Heb haar ook nog een trap gegeven, ik kon me echt niet meer beheersen. Haar vriend was er ook, die ging ertussen staan anders was het echt uit de hand gelopen denk ik. Alles bij elkaar maakte gewoon dat ik zo ontzettend kwaad was, ik ben echt bijna nooit zo, kan me niet eens herinneren wanneer het voor het laatst was. Ik moest het echt even van me afschrijven...

En nu weer he: Ik zei tegen mn zusje van: wil je vragen of die vrienden om half 2 wegzijn? Kijkt ze me aan, zegt niks. Dus ik zo tegen die jongen: kunnen jullie om half 2 wegzijn, ik wil aan school gaan werken. Die jongen: ja natuurlijk, als je dat fijn vindt dan gaan we om die tijd weg. En nu zijn ze nog steeds aan het eten, die matras moet nog naar boven, nog opruimen etc, zal wel 2 uur worden... Ik begin gewoon weer zo boos te worden SadSad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:38

Er zijn een aantal factoren in het verhaal die onduidelijk blijven, maar wat ik me afvraag: als ik het goed begrijp, wonen jij en je zusje allebei nog thuis bij je ouders? Waarom vind je dan dat jij mag bepalen of je zusje logees krijgt of niet, terwijl jouw vriend blijkbaar ook vaker blijft slapen? En waarom kun je ze niet alleen laten met hun troep en gewoon op je eigen kamer aan je studie gaan? Dat die vrienden van je zusje bij jullie douchen lijkt me niet meer dan normaal als ze zijn blijven slapen. Ik heb het gevoel dat je een beetje om niets uit je vel springt (al snap ik wel dat je niet blij bent met die matrassen, maar ik zou zeggen, laat je zusje die matrassen gewoon ook zelf opruimen. Dat is toch niet jouw probleem?) en dat dat vooral veroorzaakt wordt doordat je in de stress zit. Ik vind ook dat je echt veel te ver bent gegaan door aan je zusjes haar te trekken en haar te trappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:49

sluit me aan bij bruce,
En als hun op matrassen willen slapen moeten hun ook maar zorgen dat ze weer boven komen. Hun probleem toch. En ik vind het niet meer dan normaal dat loge`s ook even douchen en mee eten. Wat verwacht je dan dat ze komen slapen en gewoon weer weggaan. Jij bied jou vriend toch ook een ontbijt aan en hij mag neem ik aan ook gewoon douchen `s ochtends.

En dat de buurman zou overlijden zat er al aan te komen maar dan vind het ik nog wel erg voor z`n vriendin en nabestaanden.

Laatst aangepast door Lily op vr 6 apr 2012 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 6 apr 2012 - 0:50

Hallo!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:14

Bruce schreef:Er zijn een aantal factoren in het verhaal die onduidelijk blijven, maar wat ik me afvraag: als ik het goed begrijp, wonen jij en je zusje allebei nog thuis bij je ouders? Waarom vind je dan dat jij mag bepalen of je zusje logees krijgt of niet, terwijl jouw vriend blijkbaar ook vaker blijft slapen? En waarom kun je ze niet alleen laten met hun troep en gewoon op je eigen kamer aan je studie gaan? Dat die vrienden van je zusje bij jullie douchen lijkt me niet meer dan normaal als ze zijn blijven slapen. Ik heb het gevoel dat je een beetje om niets uit je vel springt (al snap ik wel dat je niet blij bent met die matrassen, maar ik zou zeggen, laat je zusje die matrassen gewoon ook zelf opruimen. Dat is toch niet jouw probleem?) en dat dat vooral veroorzaakt wordt doordat je in de stress zit. Ik vind ook dat je echt veel te ver bent gegaan door aan je zusjes haar te trekken en haar te trappen.

Ja ik woon nog thuis samen met mn zusje.
Er zit een beetje een verhaal achter waarom ik zo getresst ben..
Ik moet om de 2 weken wat aanleveren bij mn begeleider van school voor mn scriptie. Ik ben ondertussen al 5e jaars, er hangt een boete boven mn hoofd ook. Afgelopen tijd had ik toetsweek, en heb bijna geen tijd gehad dus om aan scriptie te werken. Mn zusje begon van de week: mogen 2 vrienden blijven slapen? Ik zei nog van, ik heb het liever niet, want ik wil aan school werken. Toen zei ze van: ja maar het is toch goede vrijdag, dan hoef je toch niet te werken???? Ik zo nee maar daarom wil ik aan school werken, ik heb het liever niet dat er dan mensen blijven slapen. Toen zei ze van: als het niet mag dan zeg ik tegen pa en ma dat je ook S. laat slapen. Ik vond het van mezelf idd niet helemaal eerlijk dat ik tegen haar zou zeggen dat ze mensen niet mocht blijven slapen en ik wel iemand dus heb gezegd dat het goed was.

En dat van die matras.. als ik allemaal niet zo in de stress zat had ik idd gezegd van: als je het zelf allemaal maar opruimt, maar nu, die stress van scriptie en ook de uitslag van de toetsen, als ik het niet heb gehaald moet ik wachten tot januari met herkansen en gaat me zo ontzettend veel geld kosten Sad Dat ik gewoon echt niet te genieten ben. Ik moet ook nog ongesteld worden, dat komt er dus ook nog eens bij, ik heb mezelf gewoon echt niet in de hand nu Sad
Maar ook gewoon dat ze me belooft dat ze niet die matrassen gaat pakken en het toch doet..

Op mn eigen kamer aan de studie gaan gaat niet, omdat ik geen plek heb voor een bureau en ik niet goed kan werken, ook omdat ik daar heel erg snel afgeleid ben dat ik beneden altijd werk aan de tafel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:25

Yasmin, kan dat niet even in een eigen topic? Het Dagcafe is geen spuigat. En verder sluit ik me helemaal aan bij Bruce, met de toevoeging dat het meer klinkt als een verhaal van een puber ipv een 5e jaars student.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:27

Natuurlijk kan je wat gestressed zijn ivm school maar moet je dat nou zo op je zusje afreageren? En als je rust wil kan je toch ook in een bibliotheek o.i.d. aan school gaan werken. Is het rustig en ga je je ook niet ergeren aan je zusje + vrienden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:37

Lily, je buurman is waarschijnlijk overleden? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 1:42

ja, nou het gaat al een week superslecht met `m elke dag wel auto`s en wij denken om afscheid te nemen. Gistermiddag is de HA geweest om de morfinepomp aan te sluiten en gisteravond/nacht om 1u kwam de HA weer met spoed. En vandaag staan er 3 auto`s dus wij denken dat ie vanacht is overleden maar mijn ouders hebben nog geen bevestiging gehad. Maar omdat de HA vanacht nog met spoed kwam en omdat er nu meerdere auto`s staan denken we dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:03

weet iemand hier toevallig tot hoelaat de supermarkten vandaag open zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:04

Geen idee Lily. Morgen zijn ze toch wel gewoon open nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:07

maar morgen zijn ze denk ik toch ook eerder dicht of wel gewoon open tot 18u?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:08

Zoek gewoon even op de site van de supermarkt waar je het over hebt Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  sanskie vr 6 apr 2012 - 2:09

Lily schreef:weet iemand hier toevallig tot hoelaat de supermarkten vandaag open zijn?

Volgens mij zijn de meeste open tot 19.00u

Kijk anders even op hun site Wink en morgen zijn ze ook gewoon open.
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:09

ja maar ze hebben nu allemaal andere openingstijden ivm pasen en dat staat niet op de site. Dus dacht misschien weten jullie hier de openingstijden omdat jullie toevallig in een supermarkt zijn geweest waar dat hing.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: