DagCafé
+19
Rose
Flippin' Bitch
Atelier Madame
Jade
Curious
Bimbam
Japie
Happydobby
Sjaantje
sanskie
Erin
Burn
Ibbeltje
Zwerver
ExpressoB
Rush
VeryCherry
Eris
juffie001
23 plaatsers
Pagina 5 van 28
Pagina 5 van 28 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28
Re: DagCafé
Erin schreef:Ibbeltje schreef:Ja lange dag die niet voorbij leek te gaan, maar wel leuke dag gehad op het werk.
Oh leuk een broek gekocht. Wat voor een?
De wereldberoemde Chino (dankzij Reva ) en hij staat leuk!!
FOto
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik moet nog bedenken met wat ik het ga combineren!
Ik ga die andere kleur ook halen!
Ik ga die andere kleur ook halen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ga er vandoor onverwachts. Fijne avond nog!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Ik ga er vandoor onverwachts. Fijne avond nog!
Goh! Zou ze toch een leven hebben?
Gast- Gast
Hoi Charlie! Hoe is het met jou en de ukkies?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Hoi Charlie! Hoe is het met jou en de ukkies?
HOI!!!
Ik had veel stress op 't werk waardoor ik erg veel harde buiken kreeg. Baas heeft me toen teruggestuurd naar de arbo en nu werk ik weer mínder dan ik net had opgebouwd. Nog maar 3 dagdelen maximaal...met elke dag een rustdag ertussen. Dat is wel balen maar hopelijk krijg ik nu iets meer rust en gaat de buikpijn en de harde buiken weer over.
En met jou?
Gast- Gast
Charlie schreef:Ibbeltje schreef:Ik ga er vandoor onverwachts. Fijne avond nog!
Goh! Zou ze toch een leven hebben?
Ik ben nu al zenuwachtig wat het bloemetje ons morgen gaat brengen.
Gast- Gast
Oei, ja die harde buiken moet je zien te voorkomen.. Jammer dat je net weer aan het opbouwen was en dat toch niet gaat halen maar de gezondheid van jullie drietjes gaat gewoon vóór alles. Twee ukkies maken de zwangerschap toch al zwaarder dan normaal, lijkt me, en de bedoeling is toch dat ze nog een tijdje blijven zitten dus dan is het wel fijn dat je van je baas en arbo-arts de kans krijgt om rustiger aan te doen. Ook al is dat niet iets waar je heel blij mee bent.. Pas goed op jezelf en je ukkies!!Charlie schreef:Sjaantje schreef:Hoi Charlie! Hoe is het met jou en de ukkies?
HOI!!!
*
En met jou?
Met mij gaat t wonderbaarlijk goed, ik heb vanavond een record-afstand gewandeld en ik ben even mega-trots op me. Ik wilde proberen naar de brievenbus en terug, hoewel ik geen brief te posten had dus compleet nutteloos haha. Eenmaal daar aangekomen besloot ik door te lopen en via het bospad terug te wandelen. Aan het einde van het bospad heb ik er nóg een 'omweggetje' aan vastgeplakt en toen ik op huis aan liep, bedacht ik me dat ik nu vast wel de magische grens van 1000m gehaald had. Niet dus.. mijn wandeling bleek 950 meter te zijn geweest en daar kon ik natuurlijk geen genoegen mee nemen. Dus heb ik er nog een 'klein' rondje van 350 meter aan toegevoegd. Onvoorstelbaar!! Overigens loop ik tijdens mijn buiten-wandelingen wel het liefst met krukken, dat geeft toch iets meer stabiliteit en vertrouwen. Maar oh oh oh wat ben ik trots dat ik dit zomaar kan!! x1300
voor Sjaantje!!
Erin- Ratel
Danku!
Wauw wat goed!
Ik heb een rustige in mijn buik en een druktemaker. De druktemaker schopt de hele tijd in mijn blaas.
Ik heb een rustige in mijn buik en een druktemaker. De druktemaker schopt de hele tijd in mijn blaas.
Gast- Gast
Kun je dat zo goed voelen, dat ze zo verschillend zijn? Heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht dat je dat zo duidelijk zou kunnen merken. Wel lastig, dat hij/zij op je blaas zit te schoppen :S
Reev, laat me nou ook eens opscheppen en blij zijn
Hoe is het met jou eigenlijk?
Sjaantje schreef:Kun je dat zo goed voelen, dat ze zo verschillend zijn? Heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht dat je dat zo duidelijk zou kunnen merken. Wel lastig, dat hij/zij op je blaas zit te schoppen :S
Nou op de echo zien we elke keer dat eentje mega druk is (die voel ik dan ook telkens) en de ander ligt elke keer rustig te duimen.
Eerst wist ik precies welke waar lag en welke ik voelde, maar nu liggen ze schuin en soort van over elkaar en weet ik niet meer altijd precies wie ik voel maar als het de druktemaker is weet ik t wel weer .
Gast- Gast
Wat grappig om dat zo te realiseren, Charlie! Mijn zus is nu 37w5d en afgelopen week was haar uk zo druk dat ik haar hele buik op en neer kon zien bewegen, hoewel ik een paar meter van haar af zat. Ik blijf het echt een wonder vinden!!
Hey Sjaan alles goed?
Charlie, 1 uk kan al zo bewegen zeker na de 30 weken word het steeds harder schoppen.
Minpunt, ik heb zo nachtdienst
Charlie, 1 uk kan al zo bewegen zeker na de 30 weken word het steeds harder schoppen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hey HappyDobby, ja met mij is alles zeker goed! Ben wel poepie-moe nu dus ben blij dat ik weekend heb Ik kan 3 dagen op rij uitslapen, da's lang geleden!!
Werkze alvast voor vannacht
Werkze alvast voor vannacht
Shit! Ik kan niet op een woord komen..
Ik heb een werkrooster gemaakt, maar deze wordt niet echt gebruikt.. Hoe heet dat dan?
Ik heb een werkrooster gemaakt, maar deze wordt niet echt gebruikt.. Hoe heet dat dan?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Happydobby schreef:Hey Sjaan alles goed?
Can't wait .
Gast- Gast
Burn schreef:Shit! Ik kan niet op een woord komen..
Fictief!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Burn schreef:Shit! Ik kan niet op een woord komen..
Fictief!
Of nutteloos tijdverdrijf
Gast- Gast
Kan ook inderdaad!Reva schreef:Burn schreef:Burn schreef:Shit! Ik kan niet op een woord komen..
Fictief!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Burn schreef:Burn schreef:Shit! Ik kan niet op een woord komen..
Fictief!
Erin- Ratel
Pagina 5 van 28 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28
Pagina 5 van 28
Permissies van dit forum: